Cel szkolenia:

  • Przygotowanie do zarządzania marką, sprzedaży oraz do negocjacji wewnątrz i na zewnątrz firmy – omówienie specyfiki.
  • Wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży.
  • Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem (zewnętrznym oraz wewnętrznym).
  • Zdobycie narzędzi do efektywnego przeprowadzenia procesu sprzedaży oraz negocjacji.
  • Zachowanie w sytuacjach manipulacyjnych i wywieranie wpływu.
  • Usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży w kontekście zarządzania marką.
  • Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
  • Przypomnienie, kim jest klient i jaka jest jego rola oraz charakterystyka.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie umiejętności sprzedaży i zarządzania marką stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą
autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf