Cel szkolenia:

  • Pokazanie roli odpowiedniej pracy z półką, stoiskiem, sklepem, pracy nad jego wizualizacją, w kontekście efektu ekonomicznego organizacji.
  • Metody budowania i osiągania z nich korzyści dla klienta, firmy, załogi. Poprzez poznanie zasad budowy stoisk, sklepów, zdobycie narzędzi do efektywnej technicznej komunikacji z klientem.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności do samodzielnej pracy osób zajmujących się merchandisingiem i zatowarowaniem sklepu.
  • Zapoznanie i ćwiczenia z narzędziami:
    • Praca z magazynem na ekspozycji w sklepie.
    • Zamówienia a dostępność towaru – określenie wymiaru zamówień, zasady, logika pracy z zamówieniami.
    • Określenie zakresu obecności asortymentu w sklepie, wybór towaru na ekspozycję, matematyka wyboru.
    • Wykorzystanie miejsca, wybór miejsc, określenie jakości miejsc w sklepie
  • Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie umiejętności pracy ze sklepem jako narzędziem zysku.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf