L.p.

Nazwa - temat szkolenia 

Długość szkolenia

Program
szkolenia

1

 

Zarządzanie zespołem dla managerów - budowanie zespołu - motywowanie = poziom 1

Jakie wątki poruszamy w trakcie tych warsztatów? Zapraszamy do obejrzenia zapowiedzi:   https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q  

Zapraszam do zapoznania się z wywiadem na temat warsztatów Efektywne Zarządzanie Zespołem https://youtu.be/iK3x8q-k9O8. Odpowiemy na 5 pytań:

  1. Na czym polega efektywne zarządzanie zespołem?

  2. Dlaczego jest ono tak ważne w prowadzeniu firmy?

  3. Co jest najtrudniejsze w zarządzaniu zespołem?

  4. Jakie są różnice miedzy zarządzaniem zespołem przez kobiety, a mężczyzn?

  5. Kto powinien pojawić się na naszym szkoleniu?

Warsztaty szkoleniowe Zarządzanie Zespołem – to najczęstszy temat, prowadzonych przeze mnie zajęć.

 

2 dni

pobierz

2

 

Proces i techniki sprzedaży, praca z klientem 2 dni.  Zapraszamy do obejrzenia zapowiedzi: https://youtu.be/bWhL3okY2O8   Są to zajęcia dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje z klientami, oparte o współpracę i szacunek. Jak wyróżnić się na tle innych? Nie sprzedawać ale sprawić, aby to klient kupował...

 

2 dni

pobierz

3

 

Zarządzanie czasem (sobą w czasie). Obejrzyj zapowiedź: https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ   Priorytetyzowanie, organizacja pracy. Praca nad sobą, od rana do wieczora. Zdaje nam się, że czas ucieka za szybko, a przecież można nad tym zapanować. Chodzi o robienie rzeczy właściwych, Ważnych, pilnych, istotnych w długiej perspektywie. Nauczymy skupiać się na rzeczach najważniejszych. Co robić gdy mamy czas wolny? Co wybrać, co odrzucić? To także omawiamy. A czynności stand-by? Co robić, gdy muszę czekać, jakby w zawieszeniu? To wszystko poruszamy w trakcie naszych zajęć. Autor zmian czy ich ofiara, cele własne czy może realizacja celów innych? Ten dylemat trwale usuniemy podczas szkolenia. Każdy, kto chce zmienić własne życie, zapanować nad niepewnościami, niech przyjdzie na nasze zajęcia.

 

2 dni

pobierz

4

 

Zarządzanie przez cele, część 1.  Obejrzyj zapowiedź: https://youtu.be/s4Rhxrxk2Z8  Wyznaczanie sobie celów, zarządzanie nimi – to praktyka nielicznych, wręcz elit. Można, jednak, robić to już od najmłodszych lat, na co dzień. Na zajęciach uczymy się jak zapisywać cele, tworzyć je w oparciu o niezbędne kryteria, zgodnie z metodologią SMART. Praktykujemy jak pracować z realizacją celów, krok po kroku. Ćwiczymy, jak, dzięki celom być panem sytuacji, panować nad swoim życiem, zmianami, być autorem a nie ofiarą, wyznaczać kierunki. Inni będą podążać za nami zastanawiając się, jak my to robimy, że wiemy co jest ważne w życiu, firmie, pracy. Wszystko czego się nauczymy na naszych warsztatach, można będzie od razu wprowadzić w życie, znacznie poprawiając jego jakość!

 

2 dni

pobierz

5

 

Obsługa klienta, reklamacje, budowanie autorytetu handlowca, asertywność. Obejrzyj zapowiedź:  https://youtu.be/wRwk6ca2rH0   Praca z reklamacjami, zastrzeżeniami. Skupiamy się budowaniu dobrego wizerunku w oczach klienta. Najpierw pracujemy na zajęciach, nad przygotowaniem się do kontaktu z klientem, następnie uczymy się już samej obsługi, realizacji potrzeb klienta, a także ćwiczymy jak  zbudować relację i dobrą obsługę po zakupową. Omawiamy przekazywanie informacji innym działom i od innych działów – klientowi, aby wszystko odbywało się w atmosferze rzetelnej, przyjaznej. Ćwiczymy, to, jak uczynić z klientów, naszych ambasadorów na rynku, co robić, by byli zadowoleni. Jak pracować etycznie, czysto i jednocześnie skutecznie. Wszystko oparte o dobre praktyki i autorskie rozwiązania.

 

2 dni

pobierz

6

 

Funkcjonowanie grup - praca z grupą (w grupie). Obejrzyj zapowiedź:  https://youtu.be/yl7w9kHb_m0  Jak z grupy uczynić zespół pracujący wspólnie nad jednym celem? Jak radzić sobie z różnicami zdań, różnymi osobowościami? Kogo dobierać do grupy? Poznamy proces grupowy i nauczymy się zarządzać nim, by osiągnąć wysoką efektywność i dobrą jakość relacji w zespole.

 

3 dni

pobierz

7

 

Negocjacje - sztuka wywierania wpływu - dochodząc do "tak" https://youtu.be/EVhId-pPNOo   To żmudna, ciężka praca, jakże często wykonywana przez menedżerów, specjalistów, kupców, sprzedawców. Negocjujemy przecież codziennie, praktycznie ze wszystkimi. Prywatnie, zawodowo. Są różne typy negocjacji, techniki, triki, strategie. Co wybrać? Przed czym skutecznie się bronić? Jak budować mosty, porozumienie ponad różnicami, podziałami? Jak zaplanować proces negocjacji? Jak je właściwie przeprowadzić, etapami, z dystansem, jak panować nad emocjami? A co z alternatywą – BATNA? Co chcę i co dam w czasie negocjacji? Co zrobić, aby nasze porozumienie było trwałe? To wszystko, przepracowujemy, ćwiczymy na naszych warsztatach. Dużo scenek, testy.

 

2 dni

pobierz

8

Zarządzanie przez cele część 2

2 dni

pobierz

9

Zarządzanie zespołem - aktywne przywództwo = poziom 2

4 dni

pobierz

10

Zarządzanie zespołem - kierownicze przywództwo = poziom 3

4 dni

pobierz

11

Negocjacje zakupowe 

2 dni

pobierz

12

 

Zarządzanie zmianami  zapowiedź: https://youtu.be/p_nTgVVR1vc   Zmiany są nieuchronne. Jak wiemy, w życiu, możemy być, albo autorem zmian, albo ich ofiarą! Uczymy się więc, jak działać pro aktywnie, samemu wywoływać zmiany i być na nie przygotowanym. Ćwiczymy to, jak zarządzać zmianą. Jak przeprowadzać siebie przez zmiany, robić to małymi kroczkami, zgodnie z filozofią Kaizen? Jak przeprowadzać przez zmianę różne zespoły, od indywidualistów, po zwarte grupy? Jak komunikować zmiany, jak rozmrozić i ponownie zamrozić organizację, by utrwalić przeprowadzone zmiany? Warto być kreatorem zmian, tym, za którym idą inni i naśladują go. Chcesz być autorem swojego życia, procesów zmian? Przyjdź do nas!

 

2 dni

pobierz

13

Proces i techniki sprzedaży z maksymalną ilością ćwiczeń 

2 dni

pobierz

14

Negocjacje sprzedażowe 

2 dni

pobierz

15

 

Coaching w praktyce (+ on the job training)   https://youtu.be/uKj2DXEAvRQ  Zamiana roli, z zarządzającego na doradcę, powiernika, to nowość. Wielu menedżerów słyszy o coachingu, natomiast zaledwie garstka, spośród zarządzających zespołami, pracownikami, korzysta z tej umiejętności. Coaching, to może być nowy styl zarządzania na co dzień. Jeśli chcecie Państwo zmienić swoje nastawienie z tego, aby pilnować, kontrolować, wydawać polecenia i rozliczać, na styl prowadzenia rozwoju współpracowników, wspierania i pracy poprzez zadawanie właściwych pytań, styl doradczy, bardziej przyjazny, zapraszam!

 

 

2 dni

pobierz

16

Podstawy Ekonomii 

6 dni

pobierz

17

Podstawy Marketingu 

6 dni

pobierz

18

Obsługa klienta w sprzedaży i nie tylko - typy klientów

2 dni

pobierz

19

Zarządzanie zespołem - budowanie zespołu = podstawy poziomu 1   przegląd zagadnień

1 dzień

pobierz

20

Zarządzanie zespołem sprzedaży

3 dni

pobierz

21

Proces i techniki sprzedaży, pozyskiwanie klientów 1 dzień   przegląd zagadnień

1 dzień

pobierz

22

Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management)

2 dni

pobierz

23

Zarządzanie zasobami ludzkimi

2-3 dni

pobierz

24

Zarządzanie zespołem - przywództwo sytuacyjne (Blanchard)

3 dni

pobierz

25

Badanie konkurencji

1-2 dni

pobierz

26

Efektywne zarządzanie marką 

2 dni

pobierz

27

Jak szkolić nowych pracowników - szkolenie dla kierowników

2 dni

pobierz

28

Kultura organizacyjna – wartość nie na sprzedaż.

1-2 dni

pobierz

29

 

Merchandising - układ półki, stoiska, sklepu, codzienna obsługa

https://youtu.be/Tl-jFwMXIkM    https://youtu.be/0dmFI2a8Dvw  Pracując z powierzchnią handlową, mając ograniczone miejsce i pewien asortyment do sprzedania, chcemy wykorzystać jak najlepiej powierzony obszar. W czasie naszych warsztatów pracujemy nad zagadnieniami; układu sklepu, wykorzystania miejsca na nowości, wielokrotnej ekspozycji i umieszczenia towarów w koszach sprzedaży, towarów, które dają nam dużą marżę, duży zysk jednostkowy. Pracujemy nad nowościami i wyprzedażami. Zastanawiamy się jak i gdzie umieszczać w naszym sklepie produkty uzupełniające, komplementarne. Odpowiadamy na pytania; jak zwiększyć TICKET na klienta, kupującego, jak zwiększyć zyskowność z metra kwadratowego, jak zwiększyć TICKET na odwiedzającego? Merchandising, to praca nad wykorzystaniem miejsca w sklepie, układem półek, logiką jak porusza się klient i w związku z tym jak dobrać ekspozycję, układ regałów. Jest to praca skomplikowana, wymagająca wiele wiedzy. A my, w trakcie naszych zajęć, pokonamy te niejasności J. Stworzymy jasny plan i strukturę, tego, co powinno się w sklepie dziać, aby sklep, powierzchnia handlowa były wykorzystane jak najefektywniej. Zapraszam wszystkich, którzy chcą, pracując w oparciu o najlepsze przykłady, wykorzystywane przez pierwsze na świecie firmy, stworzyć sklep wydajny, znakomicie zarabiający na siebie! 

 

1-2 dni

pobierz

 pobierz 

30

 

Motywowanie z elementami komunikacji i informacji zwrotnej.

Automotywacja, warsztaty motywacyjne - przemowa motywacyjna Power Speech     https://youtu.be/FSBP3pZHjZw To ostatnio coraz częściej wykorzystywane narzędzie do motywowania swoich załóg. Nasza załoga dobrze pracuje, ma dobre warunki zatrudnienia i gdzieś z wolna widzimy, że spada jej motywacja, następuje wypalenie, nieco opadają skrzydła? Albo chcemy wynagrodzić Naszych Ludzi za poniesiony trud i włożone w sukces wysiłki? Power Speech znakomicie zadziała! Można rozbudzić pozytywne emocje w uczestnikach, aby można było spowodować przyrost energii, aby wrócił „młodzieńczy” entuzjazm, uśmiech, pogoda ducha. Zapraszam na Power Speeche, pełne entuzjazmu, energii, pełne tego wszystkiego czego nam często brakuje. Mówimy o rzeczach pozytywnych, prostych, działających, sprawdzonych, które sprawdzają się w życiu większości ludzi.

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym Work-Life Balance https://youtu.be/o90QkbGpULo  Od kilku lat, zajęcia z tej tematyki cieszą się coraz większą popularnością. Przeprowadzam zajęcia z załogami, których członkowie mają dorobek zawodowy, a jednocześnie przeżywają dylematy, w którą stronę iść, jak pogodzić życie zawodowe z prywatnym, jak zachować równowagę? Często pracujemy długo i ciężko, a i tak pojawiają się wyrzuty sumienia, czy robię to wszystko wystarczająco? Odpowiadamy sobie na pytania; jak pracując, dobrze żyć i zachować przy tym spokój ducha? 

 

0,5-2 dni

pobierz

31

Obsługa klienta, typy klientów

2 dni

pobierz

32

Obsługa klienta i sprzedaż przez telefon 

2 dni

pobierz

33

Ocena roczna pracownika w oparciu o listę kompetencji 

2, 3 dni

pobierz

34

 

Prezentacje i wystąpienia publiczne – prowadzenie spotkań i zebrań. https://youtu.be/ZxcO328gZDY  Przekonywanie innych do swoich racji, argumentacja, informowanie o zmianach, przekazywanie nowości, zachęcanie, to częste zajęcia wielu z nas. Jeżeli chcecie Państwo poznać tajniki dobrej prezentacji, przekonywania, pozytywnego odbierania przez innych – te warsztaty są właśnie dla Was. Jak się dobrze przygotować, co robić w trakcie i po prezentacji? Jak reagować na pochwały i zastrzeżenia? Jak skupić uwagę słuchaczy? Tego dowiemy się w trakcie zajęć. Ćwiczymy, nagrywamy się kamerą, sprawdzamy jaki jest efekt i znów ćwiczymy i nagrywamy. Praktycznie, z wiedzą do wprowadzenia od razu.

 

2 dni

pobierz

35

 

Prowadzenie spotkań, zebrań. https://youtu.be/VxqIPk7pDdY Jako szefowie, często jesteśmy proszeni, aby poprowadzić zebranie. Należy przecież, ustalić gdzie jesteśmy i co dalej. Jak się przygotować? Czy znam i jakie mam zdolności prezentacyjne? Jaki wywieram wpływ na ludzi, aby Ci robili to, co jest dla nas ważne? Jak przełożyć nasze plany, wizje, pomysły, na role, kroki…? A co z agendą, czasem, przerwami? Jak dawać głos kolejnym osobom? Jak pracować z emocjami, stresem, tremą, sympatiami? A jak zarządzamy czasem w czasie zebrań? Jak sprawić, aby nasza załoga była aktywna, zaangażowana? W czasie naszych warsztatów odpowiadamy między innymi na te pytania, oraz na wiele, wiele innych.

 

 2 dni

pobierz

36

Psychologia klienta i obsługa przez telefon 

2 dni

pobierz

37

Sztuka słuchania

1-2 dni

pobierz

38

Telemarketing - proces i techniki sprzedaży przez telefon

2 dni

pobierz

39

Układ - budowa sklepu 

https://youtu.be/Tl-jFwMXIkM  

https://youtu.be/0dmFI2a8Dvw

2-3 dni

pobierz

40

Zarządzanie czasem (sobą w czasie)     przegląd zagadnień

1 dzień

pobierz

41

Zarządzanie projektem - projekt innowacyjny

2 dni

pobierz

42

Zarządzanie przez jakość.

2 dni

pobierz

43

 

Zarządzanie sprzedażą.  Zapraszamy do obejrzenia zapowiedzi: https://youtu.be/WOTlD3QtoNU   W trakcie naszych warsztatów omawiamy budżetowanie, przygotowanie asortymentu, segmentację i kategoryzację produktów (usług) i klientów, zbudowanie port folio spełniające nasze wymagania. Pracujemy nad przygotowaniem się do pracy z klientem, zaplanowaniem kroków współpracy, pierwszym, drugim kontaktem, ustalamy jak zbudować bazę wiedzy o klientach. Ćwiczymy jak przygotować ofertę, argumenty sprzedażowe, reagować na zastrzeżenia, używać języka korzyści. Pracujemy nad tym, jak zarządzać zespołem handlowym, aby był zmotywowany, jak działać na liczbach. Mówimy jak sprawić, by klienci kupowali więcej u nas. Są to zajęcia dla menedżerów, szefów sprzedaży, KAM, handlowców.

 

2 dni

pobierz

44

Empowerment - uprawomocnienie nr 2

2 dni

pobierz

45

INTEGRACYJNE szkolenie - warsztaty integrujące

2 dni

pobierz

46

 

Komunikacja, asertywność.  Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw   Jak w pełni wyrażać siebie, jednocześnie nie raniąc innych? Jak mówić swobodnie o swoich możliwościach, prośbach, potrzebach, będąc mile odbieranym, a jednocześnie nie ulegając, gdy nie chcemy? Odpowiedzi znajdziemy na naszych zajęciach :)

 

2 dni

pobierz

47

Lista kompetencji narzędzie rekrutacji, oceny, rozwoju 

1 dzień

pobierz

48

 

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi   https://youtu.be/MxJo8uRWkno ,  Wszystko zaczyna się od sprawnej rekrutacji i selekcji kandydatów. Tu – podpowiadamy wiele punktów, konkretnych zachowań, metod na dobre pozyskanie ludzi do pracy. Pierwsze spotkanie, druga rozmowa, przyjęcie do pracy… Kolejne kroki to, jak budować ścieżki kariery, wkomponowywać w zespół, przechodzić przez proces grupowy, motywować, korygować. Jak zarządzając Zasobami ludzkimi realizować politykę firmy? Ile osób zatrudniać? Przygotujcie sobie Państwo wszystkie pytania, wątpliwości jakie macie i przyjdźcie z nimi na szkolenie! Odpowiemy, podpowiemy, praktycznie, rzeczowo, bezpośrednio, z odpowiedzialnością za skutki! W oparciu o praktyki najlepszych, o stosowane w życiu rozwiązania!

Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Ludzie i organizacje

 

2-6 dni

pobierz

49

 

Motywowanie.

Automotywacja, warsztaty motywacyjne - przemowa motywacyjna Power Speech     https://youtu.be/FSBP3pZHjZw

 

0,5-2 dni

pobierz

50

Organizacja działu handlowego w przedsiębiorstwie o charakterze detalicznym

1-2 dni

pobierz

51

Podejmowanie decyzji  Odwaga menedżerska  Przyjmowanie odpowiedzialności

2 dni

pobierz

pobierz

52

Przedsiębiorczość (enterprise)

2 dni

pobierz

53

Rekrutacja i selekcja 

2 dni

pobierz

54

Wybór i budowa systemu dystrybucji, z podziałem na kanały

1-2 dni

pobierz

55

Wywieranie wpływu 

2 dni

pobierz

56

Zarządzanie stresem

1-2 dni

pobierz

57

30 sposobów na redukcję kosztów

1-2 dni

pobierz

58

Aspirant sprzedaży, rola ekspozycji, asortymentu, atmosfery

1-2 dni

pobierz

59

Budowanie autorytetu handlowca - asertywność

2 dni

pobierz

60

Cecha zaleta korzyść w procesie sprzedaży 

2 dni

pobierz

61

Empowerment - uprawomocnienie

2 dni

pobierz

62

Metody wyznaczania zadowolenia klienta 

1-2 dni

pobierz

63

Planowanie sprzedaży 

2 dni

pobierz

64

Promotor / handlowiec / przedstawiciel do spraw detalu; podstawy wiedzy o celach, metodach pracy, obsłudze klienta, stylu

1 dzień

pobierz

65

Promowanie innowacji i innowacyjności

3 dni

pobierz

66

Prezentacje profesjonalne    przegląd zagadnień

1 dzień

pobierz

67

Szkolenia jako narzędzie polityki personalnej firmy ( w tym szkolenie dla działu szkoleń)

2 dni

pobierz

68

Tworzenie misji i strategii firmy

2 dni

pobierz

69

Zarządzanie zapasami 

1-2 dni

pobierz

70

Przywództwo w procesie zmian - ja, jako lider      Przywództwo we wdrożeniu strategii

3 dni

pobierz

pobierz

71

Ewolucja teorii organizacji i zarządzania, podział pracy i struktura organizacyjna

4 dni

pobierz

72

Promotor / handlowiec / przedstawiciel do spraw detalu; podstawy wiedzy o celach, metodach pracy, obsłudze klienta, stylu

2 dni

pobierz

73

Rola klienta wewnętrznego i zewnętrznego w biznesie 

1 dzień

pobierz

74

Rola klienta wewnętrznego i zewnętrznego w biznesie 

2 dni

pobierz

75

Strategia elastyczności w polityce personalnej organizacji – szanse i zagrożenia.

1-2 dni

pobierz

76

Siedem sposobów na sukces z ludzką twarzą, czyli KONIEC DYSKUSJI MIEĆ ALBO BYĆ? Dziś, aby mieć - trzeba być

1-2 dni

pobierz

77

NOWOŚĆ!    Etyka w biznesie - biznes opłacalny i odpowiedzialny - CSR CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu - PR 

1-2 dni

 pobierz
78

NOWOŚĆ!   CROSS I UP SELLING Jak zwiększyć sprzedaż podczas jednej transakcji

 1-2 dni 

 

 pobierz 

 pobierz 

 

79

NOWOŚĆ!    Szkolenie - zajęcia integracyjne

1-2 dni

 

pobierz

pobierz

 

80

 

NOWOŚĆ!    Rozwiązywanie konfliktów i problemów. Zapowiedź: https://youtu.be/Ewon54SjP4A Co robić, gdy występuje różnica zdań, interesów? Co robić, gdy nie widzimy dobrej woli? Jak poznać, co kieruje tym człowiekiem, ludźmi? Na te pytania odpowiemy podczas naszych zajęć. Ćwiczymy, uczymy się praktycznie. Zdobywamy wiedzę jak się komunikować w konflikcie. Poznajemy wiele metod pracy z problemem, konfliktem. Dowiadujemy się tego, kto korzysta na naszym konflikcie i jak temu zapobiegać.

 

1-2 dni

 

 

pobierz

pobierz

 

81

NOWOŚĆ!   Fotografia operacyjna - szkolenie podstawowe

1 dzień

pobierz