Cel szkolenia:

Szkolenie pozwala nabyć specjalistyczną wiedzę z zakresu technik fotografowania i filmowania w aspekcie prowadzenia działań operacyjnych, dowodowych, poszukiwawczych oraz detektywistycznych.

  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.

dowiedz się więcej - pobierz.pdf

 

Cel szkolenia:

  • Uświadomienie istnienia wielu zbędnych kosztów
    Wypunktowanie ich ciężaru i korzyści z nowych rozwiązań zastępujących stare – kosztochłonne.
  • Usystematyzowanie wiedzy o zarządzaniu kosztami.
  • Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
  • Zdobycie uniwersalnych narzędzi do poprawy zyskowności.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie umiejętności, stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf

 

Cel szkolenia:

  • Pokazanie roli badania konkurencji, w kontekście efektu ekonomicznego.
  • Poprzez badanie konkurencji, zdobycie narzędzi do efektywnej technicznej komunikacji z klientem.
  • Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Czas dla Was!
  • Warto skorzystać!.

Szkolenie to stawia przed uczestnikami warsztatów wysokie wymagania. Celem zajęć jest, bowiem nie tylko nabywanie, najbardziej nawet wartościowej wiedzy, lecz prowadzona w atmosferze autentycznego zaangażowania, identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników oraz organizacji, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju.

Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń staje się w tych warunkach szansą, którą należy w pełni wykorzystać.

Zajęcia warsztatowe nie opierają się na założeniu, iż wszyscy uczestnicy muszą osiągnąć jednakowy poziom wiedzy i umiejętności. Istotę stanowi przekonanie, iż każdy powinien doskonalić się stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf

 

Cel szkolenia:

  • Uświadomienie, że sprzedaż jest celem i sensem istnienia przedsiębiorstwa.
  • Usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży.
  • Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
  • Przypomnienie, kim jest klient i jaka jest jego rola oraz charakterystyka wraz z opanowaniem metod budowania relacji i osiągania z nich korzyści dla obu stron.
  • Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
  • Pozyskanie metod pracy z asortymentem, powierzchnią sklepową, drogą klienta w sklepie, zależnością pomiędzy odwiedzającym i układem sklepu.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf

 

Cel szkolenia:

  • Przygotowanie do pracy handlowca – omówienie jej specyfiki.
  • Wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w obsłudze i sprzedaży.
  • Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
  • Zdobycie narzędzi do efektywnego przeprowadzenia procesu obsługi i sprzedaży.
  • Usystematyzowanie wiedzy o budowaniu autorytetu handlowca.
  • Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
  • Omówienie, kim jest klient jakie ma potrzeby i jaka jest jego rola oraz charakterystyka.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie umiejętności sprzedaży stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
  • Praktyczne przećwiczenie kontaktu z klientem i ocena jak jest on prowadzony w kontekście budowania autorytetu handlowca.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf