Piotr Ufnal

Piotr Ufnal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ekspert i praktyk w dziedzinie mediów z 30-letnim doświadczeniem międzynarodowym – dziennikarz Francuskiej Agencji Prasowej AFP, dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu. Mediator, trener, coach.

Jako korespondent AFP w Warszawie obsługiwał najważniejsze wydarzenia w Polsce: przemiany ustrojowe przełomu lat 80. i 90., wybory prezydenckie i parlamentarne w latach 90. Publikował w prasie francuskiej – oprócz AFP, był stałym korespondentem gazety ekonomicznej La Tribune.

Od 2000 r. odpowiada za rozwój biznesu AFP w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bałkanach. Negocjuje warunki współpracy z mediami, instytucjami rządowymi i placówkami dyplomatycznymi w 15 krajach.

Filolog romanista, posiada dyplom Paryskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Absolwent studiów podyplomowych na wydziale Negocjacji i Mediacji Uniwersytetu SWPS. Absolwent Erickson Coaching International. Mediator przy Sądzie Rejonowym w Warszawie. Mediator Międzynarodowego Centrum Mediacji. 

Posiada kompetencje na poziomie eksperckim w dziedzinie negocjacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania konfliktami, współpracy w środowisku wielokulturowym i wielonarodowościowym.

Biegle włada francuskim (poziom C2) i angielskim (poziom C1).

DZIAŁALNOŚĆ DZIENNIKARSKA

                - Agence France-Presse – od 1986 – dziennikarz agencyjny ze specjalizacją ekonomiczną, praktyk biznesu mediowego

                - La Tribune (francuski dziennik ekonomiczny) – 1994-2001

                - Radio Zet – 1990-1991

DZIAŁALNOŚĆ AKADEMICKA

                - Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Warszawa

                - Wywiad i Artykuł prasowy  - ćwiczenia dla studentów III roku, od 2012

                - Erystyka, sztuka prowadzenia debat publicznych - ćwiczenia dla II roku, 2012-2015

                - Mediacje Społeczne i Coaching - ćwiczenia dla studentów I roku, od 2015 (nowa specjalizacja)

                - Członek Wydziałowej Rady Biznesu na Wydziale Teologicznym (doradztwo w sprawach programowych)

DZIAŁALNOŚĆ MEDIACYJNA

                - Studia podyplomowe na Wydziale Mediacji i Negocjacji Uniwersytetu SWPS (2008-2009)

                - Mediator przy Sądzie Rejonowym w Warszawie (2013)

                - Mediator Międzynarodowego Centrum Mediacji działającego przy zagranicznych izbach handlowych w Polsce (2017)

                - Prowadzi mediacje rodzinne, pracownicze i gospodarcze

DZIAŁALNOŚĆ DORADCZA I TRENERSKA

                - Coaching (life & business coaching) – dyplom Erickson Coaching International przy Wszechnicy UJ w Krakowie (2015)

                - Zarządzanie konfliktami w biznesie (konflikty pracownicze indywidualne i grupowe, mobbing)

                - Szolenia z autoprezentacji i wystąpień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem pracy nad głosem)

 

Rafał Korsak

zdj-0cd641

Z zawodu trener, doradca, menadżer. Posiada zarówno duże praktyczne doświadczenie biznesowe (24 lata) jak i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (11 lat).

Karierę zawodową rozpoczął 24 lata temu współtworząc Radio Zet. Zajmował stanowiska menadżerskie i dyrektorskie w działach sprzedaży i marketingu firm średniej wielkości i dużych korporacji (Radio Zet, FilmNet, Era GSM, TJ Partner, Impact Media). W swojej wieloletniej pracy zarządzał wieloma złożonymi projektami z zakresu marketingu oraz prowadził negocjacje na różnych poziomach – począwszy od negocjacji cenowych przy prostych zakupach B2B aż po skomplikowane, wieloetapowe i wielopłaszczyznowe negocjacje kontraktów na wiele milionów złotych.

Obecnie jest niezależnym trenerem-konsultantem, specjalizującym się tematach z zakresu marketingu, reklamy i promocji, zarządzania marką, planowania mediów, a także z zakresu sprzedaży, technik negocjacji, prezentacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania. Szkolenia prowadzone przez niego oceniane są zawsze bardzo wysoko (zawsze powyżej 4,5 w skali 1-5). Dotychczas przeprowadził kilkaset szkoleń zarówno z zakresu umiejętności miękkich (sprzedaż, negocjacje, asertywność, komunikacja interpersonalna, zarządzanie), jak i komunikacji marketingowej.

Jest autorem kilku pozycji książkowych z zakresu marketingu a także wielu publikacji w prasie fachowej.

Jest absolwentem szkoły trenerów TROP, jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce.

Od dziesięciu lat jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: SGH, Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji i w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Szkolił między innymi pracowników takich firm i instytucji jak:

Aflofarm, ARC Rynek i Opinia, AT Kearney, Bayer, Cityboard Metro, Centrum Konferencyjne Falenty, Europlakat, Energa, Ferrero, Gdańska Infrastruktura Wodociągowo – Kanalizacyjna, Starostwo Powiatowe w Hajnówce, Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu, Krajowy Ośrodek EFS, Krajowy Fundusz Kapitałowy, Media Regionalne, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Narodowy Bank Polski, NASK, PKN Orlen, PZU, Radio Zet, Radio Złote Przeboje, Radio Eska, Rzeczpospolita, Superpharm, Super Express, UM Łódź, UM Szczecin, UM Województwa Warmińsko Mazurskiego, Universal McCann, Warszawskie Centrum Expo XXI, WUP Szczecin, Wydawnictwo Edipresse, Wydawnictwo Egmont, Wydawnictwo Murator, Zenith Optimedia Group, Związek Banków Polskich.


 

 
Sławomir Buschka

slawek buschka crm 1 11a   PiIRO logo

Doświadczenie:

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem, konsultant i trener biznesu, przedsiębiorca, współzałożyciel firmy PiIRO Sp. z o.o.. Posiada praktykę w zarządzaniu zarówno całością przedsiębiorstwa, jak i bezpośredniego zarządzania poszczególnymi jego funkcjami, w tym m.in.: zarządzaniu działalnością handlową, zarządzaniu finansami, prowadzeniu analiz marketingowych i finansowych, budowy planów strategicznych i operacyjnych, przygotowywaniu i wdrażaniu procedur wewnętrznych, oraz prowadzeniu negocjacji biznesowych z partnerami polskimi i zagranicznymi.

Specjalizuje się zarządzaniu restrukturyzacją naprawczą przedsiębiorstw oraz  w zagadnieniach dotyczących zarządzania procesami sprzedaży z wykorzystaniem metodyki i narzędzi CRM oraz budowie i wdrożeniu strategii marketingowych w branżach B2B.

Absolwent Wydziału Mechanicznego –Technologicznego Politechniki Warszawskiej, uczestnik studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Klienci, dla których realizował seminaria menedżerskie lub uczestniczył w projektach doradczych, to m.in.:

Volkswagen Group Polska, Provident Polska SA, Hewlett Packard Polska, Opinion, Grupa Cementowni Górażdże, Zakłady Azotowe Anwil Włocławek, Malborskie Zakłady Chemiczne Organika S.A., Osadkowski- Raifeisen, Osadkowski-Cebulski, Polbita, RYWAL, Astromal, Polskie Porty Lotnicze, SODEXO Polska, Wincanton Polska, Auchan Polska, PESA SA, MPT (jedna z największych w Polsce grup zakupowych w branży spożywczej), ORLEN SA, Azoty Puławy SA, Carlsberg Okocim, INTERIA.PL, Lesaffre Polska, Ergom, YAWAL SA, AMBRA SA, Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych, PIT-RADWAR SA.

 

Przemysław Siwula

pobrane1 

Trener biznesu, konsultant, handlowiec z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu. Pracował w FMCG dla BAKOMA S.A., BAHLSEN, E. WEDEL S.A., LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS, w branży budowlanej GRUPA PSB S.A., ROBEN CERAMIKA BUDOWLANA, salony jubilerskie APART SP. Z O.O. i inne.

Ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Psychologia marketingu i zarządzania – studia podyplomowe na Wydziale Nauk Społecznych, obronione z wynikiem bdb. Ponadto ukończył Politechnikę Poznańską – Wydział Budowy Maszyn – mgr inż.

Uczył się w koncernach FMCG (PesiCo, Nestlé). Ukończył liczne szkolenia i treningi (Mercuri Int. Door Int., HEY Int., Cris More Asociates, Carizma, Soges Italy, Schenk Institute)

Przebieg Kariery

  • Właściciel, konsultant i trener firmy CREDO - szkolenia,      twórcza sprzedaż
  • Trener – Coach. W latach 2013 – 2014 – ukończony kurs coachingowy i uzyskany międzynarodowy certyfikat: ACC ICF
  • W latach 2012 – 2013. Ukończony specjalistyczny kurs trenerski Rozviyak
  • Od 2013 r. Wykładowca na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wydział Zamiejscowy w Cieszynie w zakresie kompetencji psychospołecznych w zarządzaniu
  • Od 2013 r. na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Twórca autorskiego programu Akademia Liderów Biznesu i wykładowca. Program przyznawał absolwentom punkty ECTS ( wg Europejskiego Systemu Transferu Punktów)
  • W trakcie przewodu doktorskiego na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej w ramach specjalizacji: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
  • Właściciel, konsultant i trener firmy Market Service      (1992-1996)
  • Merchandising Training Manager Bahlsen ( 1992-1993 )
  • Kierownik Szkolenia Sprzedaży Krajowej E. Wedel/ PepsiCo      ( 1993-1994 )
  • Dyrektor Sprzedaży i Marketingu PWI Torwin w Toruniu      (1994-1995)
  • Z-ca Dyr. Sprzedaży HEJS Sp. z o.o. w Bydgoszczy      (1995-96)
  • Właściciel, konsultant i trener firmy CREDO szkolenia sprzedawców      (1996-...)
  • Konsultant Hurtowni Leków Torfarm w Toruniu (1996-1997)
  • Senior Brand Manager w dziale marketingu Nestlé – Toruń      Pacific (1997 r.)
  • Praca w grupie trenerów sprzedaży Szkoła Aristide      Merloni Polska w Warszawie ( 1998 r.)
  • Trener sprzedaży w Laboratorium kosmetycznym Dr Irena      Eris (1997 – 1999)
  • Konsultacje i treningi sprzedaży dla POLBITA S.A. (1999      – 2002)
  • Kompleksowe zapewnienie szkoleń dla Grupy Polskie Składy      Budowlane S.A. w ramach CREDO, ze sprzedaży, zarządzania, marketingu i      finansów (2000-..)
  • Kompleksowe zapewnienie szkoleń dla BAKOMA S.A.w ramach      CREDO, ze sprzedaży, zarządzania a także coachingów (2003 -..)


Kompetencje – co umie?

  • Aktywnie sprzedawać.
  • Rozpoznawać potrzeby szkoleniowe.
  • Projektować programy treningowe.
  • Zarządzać Zespołem Sprzedaży.
  • Prowadzić treningi podnoszące kompetencje.
  • Projektować a następnie prowadzić coaching w terenie.
  • Współpracować z personelem firmy w celu wypracowania      efektywnych metod sprzedaży (z dyrekcją i handlowcami).
  • Prowadzić rekrutację i selekcję pracowników.

Credo życiowe:

„Człowiek sprzedaje człowiekowi”. Rozwinięcie: „ile dajesz - tyle dostajesz”.

Zawsze (wraz ze współpracującym zespołem) zapewnia klientom szeroki wachlarz usług począwszy od marketingu poprzez sprzedaż, doradztwo personalne aż po finanse i aspekty prawne działalności gospodarczej.
Zrealizował ponad 400 dni treningowych ze sprzedawcami, przedstawicielami handlowymi, menedżerami, pracownikami aptek i banków.
Przeprowadził ponad 300 dni audytów i coaching’ów z handlowcami i menedżerami sprzedaży.
Napisał kilkanaście programów treningowych, oraz projekty kompleksowe - dofinansowane z UE poprzez PARP. Odbył setki spotkań konsultacyjnych z klientami i konsultantami projektów.


Pracował lub nadal współpracuje z m.in.:

E. WEDEL/   PEPSICO
  TZMO S.A. BELLA
  POLBITA S. A.
  BAHLSEN
  DR IRENA ERIS
  BANK PKO BP
  MERLONI ELETTRODOMESTICI
  GRUPA PSB S.A.
  RÖBEN- CERAMIKA
  UDOWLANA
  RAUTARUUKKI POLSKA
  BRISTOL- MYERS SQUIBB/
  PSA
  JERONIMO MARTINS
  APART
  VOBRO
  AGROHANDLER
  TORFARM S. A.
  TORWIN/ AGROS
  ZELMER
  STELLA PA

ENERGOHANDEL
  KRAJOWA RADA DORADZTWA ROLNICZEGO
  WS „ROLNIK”
  INTECH
  NOVA GIPS
  UNI - SYSTEM
  KAPPA EXPAC PRUSZCZ
  OVITA – NUTRICIA
  PRESTON RS
  DEMARK S.C.
  PRINTY POLAND
  GERFLOR POLSKA
  RUG Riello – Beretta
  Wapno Kujawy Sp. z o.o.
  ZPW "Trzuskawica" S.A.
  KOPEL Sp. z o.o.
  ZET Energohandel Sp z o.o.

 

Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska

Krysia Lyczkowska coach light 

Konsultant, coach oraz trener.

Doświadczenia zawodowe zdobywała w Grupie PZU. Posiada duże doświadczenie jako partner biznesowy we współpracy i wsparciu Pionów Sprzedaży, Marketingu oraz Administracji. Odpowiadała między innymi za szkolenia i rozwój ponad 1300 pracowników oraz efektywną Politykę Coachingową. Wypracowała i wdrażała zasady współpracy w ramach wielu projektów, między innymi w projekcie MORS, którego głównym celem było podniesienie efektywności Pionu Sprzedaży. W realizowanych projektach była odpowiedzialna za cały proces szkoleniowy od diagnozy potrzeb szkoleniowych, projektowania i doboru działań rozwojowych po ocenę efektywności. Wspierała Szefów Pionu Sprzedaży i Marketingu w zakresie doradztwa szkoleniowo-rozwojowego ukierunkowanego na realizację celów biznesowych. Pracowała z sukcesami jako coach z managerami sprzedaży. Tworzyła zasady i uczestniczyła w Assessment Center jako asesor dla 80 trenerów wewnętrznych, a następnie przygotowała trzyletni program rozwojowy dla tej grupy pracowników.

Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS z zakresu „Zarządzania procesami szkoleniowymi”. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie - Studia Podyplomowe Psychologia Społeczna Zarządzanie Rozwojem Organizacji. Od stycznia 2011 r. certyfikowany coach ICC. Manager Projektu HRD BP. Jest konsultantem między innymi w zakresie wdrażania efektywnych rozwiązań do polityk szkoleniowych w organizacjach. Specjalizuje się w praktycznym wykorzystaniu narzędzi coachingowych w badaniu potrzeb szkoleniowych.

Doradza działom HR w zakresie wdrażania efektywnych polityk szkoleniowych ukierunkowanych na cele biznesowe, realizuje projekty podczas których jest osobą odpowiedzialną za szczegółową analizę potrzeb organizacji, dostosowanie adekwatnych działań rozwojowych i wdrożeniowych. Współpracuje również z jednostkami wspierającymi seniorów oraz realizującymi projekty dla kobiet.

 

Monika Skorykow

Monika Skorykow 

Monika Skorykow – specjalista ds. komunikacji, filolog medialny, trener Komunikacji Transformującej i Treningu Zastępowania Agresji. Przez wiele lat budowała relacje zespołowe we własnym biznesie w obszarze komunikacji marketingowej, jako lider i konsultant w zespołach projektowych, głównie z działami marketingu, sprzedaży oraz szkoleń, podczas organizacji eventów i imprez oraz zajęć edukacyjnych. Autor artykułów i felietonów do prasy branżowej.

„Moją misją jest wspieranie dobrych relacji w biznesie, takich które budują ludzi, wzajemne zrozumienie i skuteczne współdziałanie. Dzięki nim każdy może osiągać cele indywidualne oraz zespołowe, podnosząc efektywność działań i komfort pracy. Komunikacja Transformująca dostarcza narzędzi i rozwiązań dla różnych modeli oraz szczebli zarządzania.” 

 

Michał Osiński

user 2504680 0f3347 huge1

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego - socjolog, pasjonat astronomii i fotograf.

Obecnie związany z Landscapephoto.pl i Aspen Consulting. Prowadzi szkolenie z Fotografii Operacyjnej.

Założyciel i przewodniczący Siedleckiego Towarzystwa Miłośników Astronomii.

Fotoreporter w publikacjach w prasie lokalnej.

Pracował, jako Specjalista ds. marketingu w MKK Siedlce. Był odpowiedzialny za tworzenie kanałów kontaktowych z kibicami, partnerami, sponsorami, stworzenie oferty sponsorskiej i koordynację działań marketingowych klubu.

Był także Fundraiserem/kierownikiem projektu fundraisingowego w Gnyszka Fundraising Advisors.

Tworzył i kontakty z siecią darczyńców, organizował eventów fundraisingowych, promował działania organizacji pozarządowych. Współpracował z; Dobroczynnosc.com, Świat Pod Palcami, Za-Dyszka.pl dla Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”.

Był członkiem zespołu ewaluacyjnego w Projekcie społecznym „Wiem jak jest” a także członkiem zespołu badawczego na Politechnice Warszawskiej: „Wpływ elementów krajobrazu na wartość estetyczną krajobrazu”.