Układ budowa sklepu, Merchandising, Sales steering, Cross i Up selling

część I
część II

Pracując z powierzchnią handlową, mając ograniczone miejsce i pewien asortyment do sprzedania, chcemy wykorzystać jak najlepiej powierzony obszar. W czasie naszych warsztatów pracujemy nad zagadnieniami; układu sklepu, wykorzystania miejsca na nowości, wielokrotnej ekspozycji i umieszczenia towarów w koszach sprzedaży, towarów, które dają nam dużą marżę, duży zysk jednostkowy. Pracujemy nad nowościami i wyprzedażami. Zastanawiamy się jak i gdzie umieszczać w naszym sklepie produkty uzupełniające, komplementarne. Odpowiadamy na pytania; jak zwiększyć TICKET na klienta, kupującego, jak zwiększyć zyskowność z metra kwadratowego, jak zwiększyć TICKET na odwiedzającego? Merchandising, to praca nad wykorzystaniem miejsca w sklepie, układem półek, logiką jak porusza się klient i w związku z tym jak dobrać ekspozycję, układ regałów. Jest to praca skomplikowana, wymagająca wiele wiedzy. A my, w trakcie naszych zajęć, pokonamy te niejasności. Stworzymy jasny plan i strukturę, tego, co powinno się w sklepie dziać, aby sklep, powierzchnia handlowa były wykorzystane jak najefektywniej. Zapraszam wszystkich, którzy chcą, pracując w oparciu o najlepsze przykłady, wykorzystywane przez pierwsze na świecie firmy, stworzyć sklep wydajny, znakomicie zarabiający na siebie!

Zapraszamy również do zapoznania się