Cel szkolenia:

  • Poznanie i zrozumienie zmian jakie zachodzą we współczesnych organizacjach (ich natury, różnorodności, a także tempa).
  • Zrozumienie wpływu zmian na pracowników, strukturę oraz kulturę organizacji, a także ich wzajemnego oddziaływania.
  • Rozważenie różnych opcji zarządzania organizacją, poznanie jej słabych i mocnych stron, tak, aby być w stanie zaproponować pożądaną w określonej sytuacji interwencję.
  • ZMIANY ZACHODZĄ CIĄGLE – ZATEM PROCES ADAPTACJI JEST RÓNIEŻ PERMANENTNY.
  • Nabywanie wiedzy - warsztat.
  • Zaangażowanie - ćwiczenia.
  • Zadowolenie.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników.
  • Wymiana doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb

dowiedz się więcej - pobierz .pdf