Cel szkolenia:
- Uświadomienie, że sprzedaż jest celem i sensem istnienia przedsiębiorstwa.
- Usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży.
- Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
- Przypomnienie, kim jest klient i jaka jest jego rola oraz charakterystyka wraz z opanowaniem metod budowania relacji i osiągania z nich korzyści dla obu stron.
- Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
- Pozyskanie metod pracy z asortymentem, powierzchnią sklepową, drogą klienta w sklepie, zależnością pomiędzy odwiedzającym i układem sklepu.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf