Cel szkolenia:
- Pokazanie roli badania konkurencji, w kontekście efektu ekonomicznego.
- Poprzez badanie konkurencji, zdobycie narzędzi do efektywnej technicznej komunikacji z klientem.
- Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Czas dla Was!
- Warto skorzystać!.
Szkolenie to stawia przed uczestnikami warsztatów wysokie wymagania. Celem zajęć jest, bowiem nie tylko nabywanie, najbardziej nawet wartościowej wiedzy, lecz prowadzona w atmosferze autentycznego zaangażowania, identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników oraz organizacji, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju.
Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń staje się w tych warunkach szansą, którą należy w pełni wykorzystać.
Zajęcia warsztatowe nie opierają się na założeniu, iż wszyscy uczestnicy muszą osiągnąć jednakowy poziom wiedzy i umiejętności. Istotę stanowi przekonanie, iż każdy powinien doskonalić się stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf