Cel szkolenia:
- Przygotowanie do zarządzania marką, sprzedaży oraz do negocjacji wewnątrz i na zewnątrz firmy – omówienie specyfiki.
- Wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży.
- Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem (zewnętrznym oraz wewnętrznym).
- Zdobycie narzędzi do efektywnego przeprowadzenia procesu sprzedaży oraz negocjacji.
- Zachowanie w sytuacjach manipulacyjnych i wywieranie wpływu.
- Usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży w kontekście zarządzania marką.
- Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
- Przypomnienie, kim jest klient i jaka jest jego rola oraz charakterystyka.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności sprzedaży i zarządzania marką stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą
autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf