Zapraszam do zapisów na szkolenia (otwarte) 2019/20

Miejsce: hotel Palatium*** pod Warszawą https://www.palatium.pl/  (lub inny, wspólnie ustalony)

Tematy i daty:

Zarządzanie zespołem - dla managerów - budowanie zespołu - motywowanie, delegowanie, w tym Empowerment = poziom 1.     

Zachęcam do udziału w naszych warsztatach, podczas których poznamy kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem osobami i grupami. Warsztaty są pomocne dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje umiejętności, podnieść efektywność osobistą w zarządzaniu ludźmi, ułatwić sobie codzienną pracę z podległymi zespołami. W zarządzaniu zespołami, poszczególnymi ludźmi ważne jest umiejętne komunikowanie, przekazywanie intencji, informacji, poleceń, rozliczanie i właściwe chwalenie oraz konstruktywna krytyka. Właśnie te umiejętności będziemy ćwiczyli podczas zajęć. Tematy te są o tyle istotne, że bezpośrednio wpływają na motywację pracowników do pracy na właściwym poziomie a także do pozytywnego stosunku do szefa/szefowej i firmy. Zatem warto skorzystać z naszych zajęć!

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q   

Zapraszam do zapoznania się z wywiadem na temat warsztatów Efektywne Zarządzanie Zespołem https://youtu.be/iK3x8q-k9O8

7-8 VIII, 18-19 XI

 

Proces i techniki sprzedaży, praca z klientem   w tym cross selling up selling, z elementami negocjacji. B2B, B2C. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje z klientami, oparte o współpracę i szacunek. Jak wyróżnić się na tle innych? Nie sprzedawać ale sprawić, aby to klient kupował...

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/bWhL3okY2O8

9-10 VIII, 20-21 XI

 

Obsługa klienta - w sprzedaży, (w tym p. telefon) budowanie autorytetu, asertywność, typy klientów, psychologia klienta, AIDA, NASA. Praca z reklamacjami, zastrzeżeniami.     

Skupiamy się budowaniu dobrego wizerunku w oczach klienta. Najpierw pracujemy na zajęciach, nad przygotowaniem się do kontaktu z klientem, następnie uczymy się już samej obsługi, realizacji potrzeb klienta, a także ćwiczymy jak zbudować relację i dobrą obsługę po zakupową. Omawiamy przekazywanie informacji innym działom i od innych działów – klientowi, aby wszystko odbywało się w atmosferze rzetelnej, przyjaznej. Ćwiczymy, to, jak uczynić z klientów, naszych ambasadorów na rynku, co robić, by byli zadowoleni. Jak pracować etycznie, czysto i jednocześnie skutecznie. Wszystko oparte o dobre praktyki i autorskie rozwiązania.

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/wRwk6ca2rH0

19-20 VIII, 28-29 XI

 

Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy  

Priorytetyzowanie, organizacja pracy. Praca nad sobą, od rana do wieczora. Zdaje nam się, że czas ucieka za szybko, a przecież można nad tym zapanować. Chodzi o robienie rzeczy właściwych, Ważnych, pilnych, istotnych w długiej perspektywie. Nauczymy skupiać się na rzeczach najważniejszych. Co robić gdy mamy czas wolny? Co wybrać, co odrzucić? To także omawiamy. A czynności stand-by? Co robić, gdy muszę czekać, jakby w zawieszeniu? To wszystko poruszamy w trakcie naszych zajęć. Autor zmian czy ich ofiara, cele własne czy może realizacja celów innych? Ten dylemat trwale usuniemy podczas szkolenia. Każdy, kto chce zmienić własne życie, zapanować nad niepewnościami, niech przyjdzie na nasze zajęcia.

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ

21-22 VIII, 17-18 II 2010

 

Negocjacje (uniwersalne, zakupowe, sprzedażowe, z interesariuszami)

To żmudna, ciężka praca, jakże często wykonywana przez menedżerów, specjalistów, kupców, sprzedawców. Negocjujemy przecież codziennie, praktycznie ze wszystkimi. Prywatnie, zawodowo. Są różne typy negocjacji, techniki, triki, strategie. Co wybrać? Przed czym skutecznie się bronić? Jak budować mosty, porozumienie ponad różnicami, podziałami? Jak zaplanować proces negocjacji? Jak je właściwie przeprowadzić, etapami, z dystansem, jak panować nad emocjami? A co z alternatywą – BATNA? Co chcę i co dam w czasie negocjacji? Co zrobić, aby nasze porozumienie było trwałe? To wszystko, przepracowujemy, ćwiczymy na naszych warsztatach.

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/EVhId-pPNOo  oraz https://youtu.be/WINyv57zz8c  

26-27 VIII, 2-3 XII

 

Zarządzanie przez cele - w tym MBO 

Wyznaczanie sobie celów, zarządzanie nimi – to praktyka nielicznych, wręcz elit. Można, jednak, robić to już od najmłodszych lat, na co dzień. Na zajęciach uczymy się jak zapisywać cele, tworzyć je w oparciu o niezbędne kryteria, zgodnie z metodologią SMART. Praktykujemy jak pracować z realizacją celów, krok po kroku. Ćwiczymy, jak, dzięki celom być panem sytuacji, panować nad swoim życiem, zmianami, być autorem a nie ofiarą, wyznaczać kierunki. Inni będą podążać za nami zastanawiając się, jak my to robimy, że wiemy co jest ważne w życiu, firmie, pracy. Wszystko czego się nauczymy na naszych warsztatach, można będzie od razu wprowadzić w życie, znacznie poprawiając jego jakość!  Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/s4Rhxrxk2Z8

25-26 IV, 28-29 VIII, 4-5 XII

 

Coaching w praktyce, mentoring, on the job training, osobowość coacha 

Zamiana roli, z zarządzającego na doradcę, powiernika, to nowość. Wielu menedżerów słyszy o coachingu, natomiast zaledwie garstka, spośród zarządzających zespołami, pracownikami, korzysta z tej umiejętności. Coaching, to może być nowy styl zarządzania na co dzień. Jeśli chcecie Państwo zmienić swoje nastawienie z tego, aby pilnować, kontrolować, wydawać polecenia i rozliczać, na styl prowadzenia rozwoju współpracowników, wspierania i pracy poprzez zadawanie właściwych pytań, styl doradczy, bardziej przyjazny, zapraszam!

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/uKj2DXEAvRQ

9-10 V, 5-6 IX, 9-10 XII

 

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Ludzie i organizacje 

Wszystko zaczyna się od sprawnej rekrutacji i selekcji kandydatów. Tu – podpowiadamy wiele punktów, konkretnych zachowań, metod na dobre pozyskanie ludzi do pracy. Pierwsze spotkanie, druga rozmowa, przyjęcie do pracy… Kolejne kroki to, jak budować ścieżki kariery, wkomponowywać w zespół, przechodzić przez proces grupowy, motywować, korygować. Jak zarządzając Zasobami ludzkimi realizować politykę firmy? Ile osób zatrudniać? Przygotujcie sobie Państwo wszystkie pytania, wątpliwości jakie macie i przyjdźcie z nimi na szkolenie! Odpowiemy, podpowiemy, praktycznie, rzeczowo, bezpośrednio, z odpowiedzialnością za skutki! W oparciu o praktyki najlepszych, o stosowane w życiu rozwiązania!

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/MxJo8uRWkno

16-17 V, 9-10 IX, 11-12 XII

 

Prowadzenie spotkań, zebrań 

Jako szefowie, często jesteśmy proszeni, aby poprowadzić zebranie. Należy przecież, ustalić gdzie jesteśmy i co dalej. Jak się przygotować? Czy znam i jakie mam zdolności prezentacyjne? Jaki wywieram wpływ na ludzi, aby Ci robili to, co jest dla nas ważne? Jak przełożyć nasze plany, wizje, pomysły, na role, kroki…? A co z agendą, czasem, przerwami? Jak dawać głos kolejnym osobom? Jak pracować z emocjami, stresem, tremą, sympatiami? A jak zarządzamy czasem w czasie zebrań? Jak sprawić, aby nasza załoga była aktywna, zaangażowana? W czasie naszych warsztatów odpowiadamy między innymi na te pytania, oraz na wiele, wiele innych.

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/VxqIPk7pDdY

24-25 V, 11-12 IX, 16-17 XII

 

Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne

Przekonywanie innych do swoich racji, argumentacja, informowanie o zmianach, przekazywanie nowości, zachęcanie, to częste zajęcia wielu z nas. Jeżeli chcecie Państwo poznać tajniki dobrej prezentacji, przekonywania, pozytywnego odbierania przez innych – te warsztaty są właśnie dla Was. Jak się dobrze przygotować, co robić w trakcie i po prezentacji? Jak reagować na pochwały i zastrzeżenia? Jak skupić uwagę słuchaczy? Tego dowiemy się w trakcie zajęć. Ćwiczymy, nagrywamy się kamerą, sprawdzamy jaki jest efekt i znów ćwiczymy i nagrywamy. Praktycznie, z wiedzą do wprowadzenia od razu.

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/ZxcO328gZDY

30-31 V,  19-20 IX, 18-19 XII

 

Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia.

Zapraszam na warsztaty z komunikacji, asertywnej i jasnej. Jak w pełni wyrażać siebie, jednocześnie nie raniąc innych? Jak mówić swobodnie o swoich możliwościach, prośbach, potrzebach, będąc mile odbieranym, a jednocześnie nie ulegając, gdy nie chcemy? Odpowiedzi znajdziemy na naszych zajęciach :)

Zobacz zapowiedź: Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw

6-7 VI lub 7-8 VI, 26-27 IX, 20-21 XII

 

Merchandising w tym układ budowa sklepu, sales steering, cross i up selling      

Pracując z powierzchnią handlową, mając ograniczone miejsce i pewien asortyment do sprzedania, chcemy wykorzystać jak najlepiej powierzony obszar. W czasie naszych warsztatów pracujemy nad zagadnieniami; układu sklepu, wykorzystania miejsca na nowości, wielokrotnej ekspozycji i umieszczenia towarów w koszach sprzedaży, towarów, które dają nam dużą marżę, duży zysk jednostkowy. Pracujemy nad nowościami i wyprzedażami. Zastanawiamy się jak i gdzie umieszczać w naszym sklepie produkty uzupełniające, komplementarne. Odpowiadamy na pytania; jak zwiększyć TICKET na klienta, kupującego, jak zwiększyć zyskowność z metra kwadratowego, jak zwiększyć TICKET na odwiedzającego? Merchandising, to praca nad wykorzystaniem miejsca w sklepie, układem półek, logiką jak porusza się klient i w związku z tym jak dobrać ekspozycję, układ regałów. Jest to praca skomplikowana, wymagająca wiele wiedzy. A my, w trakcie naszych zajęć, pokonamy te niejasności. Stworzymy jasny plan i strukturę, tego, co powinno się w sklepie dziać, aby sklep, powierzchnia handlowa były wykorzystane jak najefektywniej. Zapraszam wszystkich, którzy chcą, pracując w oparciu o najlepsze przykłady, wykorzystywane przez pierwsze na świecie firmy, stworzyć sklep wydajny, znakomicie zarabiający na siebie!

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/Tl-jFwMXIkM oraz   https://youtu.be/0dmFI2a8Dvw

13-14 VI, 1-2 X, 14-15 I 2020

 

Rozwiązywanie problemów, konfliktów, zarządzanie stresem

Co robić, gdy występuje różnica zdań, interesów? Co robić, gdy nie widzimy dobrej woli? Jak poznać, co kieruje tym człowiekiem, ludźmi? Na te pytania odpowiemy podczas naszych zajęć. Ćwiczymy, uczymy się praktycznie. Pracujemy nad tym, jak się komunikować w konflikcie. Poznajemy wiele metod pracy z problemem, konfliktem. Dowiadujemy się tego, kto korzysta na naszym konflikcie i jak temu zapobiegać.        

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/Ewon54SjP4A

27-28 VI lub 28-29 VI, 3-4 X, 16-17 I 2020

 

Work / life balance - integration, przeciwdziałanie wypaleniu w pracy        

Od kilku lat, zajęcia z tej tematyki cieszą się coraz większą popularnością. Przeprowadzam zajęcia z załogami, których członkowie mają dorobek zawodowy, a jednocześnie przeżywają dylematy, w którą stronę iść, jak pogodzić życie zawodowe z prywatnym, jak zachować równowagę? Często pracujemy długo i ciężko, a i tak pojawiają się wyrzuty sumienia, czy robię to wszystko wystarczająco? Odpowiadamy sobie na pytania; jak pracując, dobrze żyć i zachować przy tym spokój ducha?

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/o90QkbGpULo

2-3 VII, 9-10 X, 20-21 I 2020

 

Motywowanie pozafinansowe, z elementami komunikacji i informacji zwrotnej, automotywacja, warsztaty motywacyjne – przemowa motywacyjna Power Speech    

To ostatnio coraz częściej wykorzystywane narzędzie do motywowania swoich załóg. Nasza załoga dobrze pracuje, ma dobre warunki zatrudnienia i gdzieś z wolna widzimy, że spada jej motywacja, następuje wypalenie, nieco opadają skrzydła? Albo chcemy wynagrodzić Naszych Ludzi za poniesiony trud i włożone w sukces wysiłki? Power Speech znakomicie zadziała! Można rozbudzić pozytywne emocje w uczestnikach, aby można było spowodować przyrost energii, aby wrócił „młodzieńczy” entuzjazm, uśmiech, pogoda ducha. Zapraszam na Power Speeche, pełne entuzjazmu, energii, pełne tego wszystkiego czego nam często brakuje. Mówimy o rzeczach pozytywnych, prostych, działających, sprawdzonych, które sprawdzają się w życiu większości ludzi.

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/FSBP3pZHjZw

8-9 VII, 11-12 X, 22-23 I 2020

 

Zarządzanie zmianami  

Zmiany są nieuchronne. Jak wiemy, w życiu, możemy być, albo autorem zmian, albo ich ofiarą! Uczymy się więc, jak działać pro aktywnie, samemu wywoływać zmiany i być na nie przygotowanym. Ćwiczymy to, jak zarządzać zmianą. Jak przeprowadzać siebie przez zmiany, robić to małymi kroczkami, zgodnie z filozofią Kaizen? Jak przeprowadzać przez zmianę różne zespoły, od indywidualistów, po zwarte grupy? Jak komunikować zmiany, jak rozmrozić i ponownie zamrozić organizację, by utrwalić przeprowadzone zmiany? Warto być kreatorem zmian, tym, za którym idą inni i naśladują go. Chcesz być autorem swojego życia, procesów zmian? Przyjdź do nas!

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/p_nTgVVR1vc

10-11 VII, 17-18 X, 3-4 II 2020

 

Zarządzanie sprzedażą - w tym planowanie sprzedaży

Zapraszam serdecznie na warsztaty z zakresu zarządzania sprzedażą. W trakcie naszych warsztatów omawiamy budżetowanie, przygotowanie asortymentu, segmentację i kategoryzację produktów (usług) i klientów, zbudowanie port folio spełniające nasze wymagania. Pracujemy nad przygotowaniem się do pracy z klientem, zaplanowaniem kroków współpracy, pierwszym, drugim kontaktem, ustalamy jak zbudować bazę wiedzy o klientach. Ćwiczymy jak przygotować ofertę, argumenty sprzedażowe, reagować na zastrzeżenia, używać języka korzyści. Pracujemy nad tym, jak zarządzać zespołem handlowym, aby był zmotywowany, jak działać na liczbach. Mówimy jak sprawić, by klienci kupowali więcej u nas. Są to zajęcia dla menedżerów, szefów sprzedaży, KAM, handlowców.

Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/WOTlD3QtoNU.

12-13 VII, 24-25 X, 5-6 II 2020

 

Przywództwo w życiu i pracy, w tym w procesie zmian - ja, jako lider, autorytet przywódcy, lidera, szefa

Poznajemy kluczowe zagadnienia związane z przywództwem, zarządzaniem zmianami, osobami i grupami, przekazywaniem kompetencji w dół. Rozwijamy kompetencje przywódcze ważne podczas zmian, w świetle przykładów wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów. Wyznaczamy kierunki własnego rozwoju. Rozpoznajemy własny typ zachowania i potrzeby podwładnych. Ćwiczymy kluczowe umiejętności przywódcze, takich jak: budowa i wykorzystywanie własnego autorytetu, bycie przykładem i inspiracją, kaskadowanie umiejętności i uprawnień niżej – podwładnym,  motywowanie, poznawanie potrzeb podwładnych, delegowanie zadań. Poznajemy zmiany jakie zachodzą we współczesnych organizacjach (ich naturę, różnorodność, a także tempo). Zrozumiemy wpływ zmian na pracowników, strukturę oraz kulturę organizacji, a także na ich wzajemnego oddziaływanie. Rozważymy różne opcje zarządzania organizacją, poznanie jej słabych i mocnych stron, tak, aby być w stanie zaproponować pożądaną w określonej sytuacji interwencję. ZMIANY ZACHODZĄ CIĄGLE – ZATEM PROCES ADAPTACJI JEST RÓWNIEŻ PERMANENTNY.

5-6 VIII, 28-29 X, 7-8 II 2020

 

Zarządzanie finansami domowymi. Jak mądrze używać pieniędzy. Główne punkty zajęć:

  1. Skąd pomysł na takie warsztaty?
  2. Dla kogo są te zajęcia?
  3. W jaki sposób gospodarstwa domowe radzą sobie z finansami. Jakie mają związane z tym problemy?
  4. W jaki sposób rozmawiać o pieniądzach w rodzinie, z dziećmi?
  5. Jak przygotowywać dzieci do zarządzania pieniędzmi?
  6. Jak myśleć o pieniądzach?
  7. Jak gospodarować pieniędzmi?
  8. Jak się nie dać?
  9. Do czego służą pieniądze?
  10. Jaki % dochodu powinny stanowić wszystkie kredyty – kupowane na kredyt rzeczy? Jak to robić? Dom, samochód, wakacje, sprzęt domowy.
  11. Kupuj za gotówkę.
  12. Co robić, gdy mamy kłopot ze spłatą kredytów?
  13. Żyjemy w świecie konsumpcyjnym.
  14. Media działają! Skutek? 3 decyzje; biorę kredyt, wyjeżdżam za pracą, biorę dodatkową pracę.
  15. Media – ilość kanałów a ich jakość. Media a moja percepcja świata.
  16. Postawy w mediach a moje wartości.
  17. Niech pieniądze pracują na ciebie.
  18. Biedny a szczęśliwy – bogaty a nieszczęśliwy?
  19. Pieniądze ogłupiają.
  20. Mam pieniądze – nie potrzebuję Boga.
  21. Co za dużo, to nie zdrowo.
  22. Postrzeganie siebie i innych, gdy mam pieniądze.
  23. Łącz pasję w życiu z zarabianiem pieniędzy. Łącz wiedzę i umiejętności. Przykład malarza i marszanda.
  24. Żyj skromnie, ale za własne.
  25. Jaki jest koszt tych pieniędzy? Koszt kredytów. I tak zawsze jest ktoś bogatszy.
  26. Jakie są twoje cele, wartości, priorytety?
  27. Jakoś to będzie! Czy aby na pewno? Skutek – dramaty!
  28. Mój styl życia a zakupy (bieżnia, rower, narty, komputer, RTV, samochód, TV Sat)
  29. Zarządzanie czasem – przełożenie na pieniądze. Nagrywarka, konsole do gry.
  30. Moi znajomi a moje decyzje zakupowe. Komu kupujesz? Sobie czy im?
  31. Jak kupują bogaci?
  32. Jak kupować tanio przez Internet? (Wakacje, okazje)
  33. Optymalizacja kosztów utrzymania.
  34. Na zakończenie.

7-8 VIII, 4-5 XI, 10-11 II 2020

 

Zadzwoń, napisz, zapytaj o program! 

608200860     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Szkolenia otwarte przeprowadzamy na wyjątkowych zasadach:

  • Zajęcia indywidualne już dla 1 osoby.
  • Termin możemy ustalić indywidualnie.
  • Jest to jedyna taka oferta w Polsce!


KAŻDE SZKOLENIE OTWARTE MOŻE BYĆ PRZEPROWADZONE Z TEMATYKI WYBRANEJ SPOŚRÓD KILKUDZIESIĘCIU TEMATÓW Z NASZEJ OFERTY OGÓLNEJ LUB MOŻNA ZAPROPONOWAĆ INNY, WŁASNY TEMAT SZKOLENIA!

Zachęcamy do zobaczenia WSZYSTKICH oferowanych szkoleń, wg ich popularności.

Aby zapoznać się z listą wszystkich szkoleń - kliknij

Utrzymujemy termin niezależnie od tego jak wiele osób się zgłosi. Dajemy pewność, że szkolenie odbędzie się w ustalonym terminie. 

  • Nasze ceny są atrakcyjne!
  • Nasz serwis jest wyjątkowy!
  • Przekazywana Państwu wiedza ma pełne zastosowanie w praktyce i oparta jest na naukowych podstawach.
  • Państwa komfort i wzrost kompetencji jest naszym celem. Po szkoleniu jesteśmy z Państwem w kontakcie i służymy pomocą on-line przez telefon i e-mail.

Rozważ skorzystanie z pakietu szkoleniowego. Zdobywaj wiedzę i umiejętności kompleksowo:

 

MOŻLIWE PAKIETY SZKOLEŃ DLA POSZCZEGÓLNYCH FUNKCJI, ZAWODÓW

 

SPRZEDAWCA / HANDLOWIEC

Proces i techniki sprzedaży, praca z klientem   w tym cross selling up selling, z elementami negocjacji. Sprzedaż przez rekomendacje          Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/bWhL3okY2O8

Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy   https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ

Negocjacje (sprzedażowe, z klientami)  https://youtu.be/EVhId-pPNOo

Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne    https://youtu.be/ZxcO328gZDY

Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw

Merchandising w tym układ budowa sklepu, sales steering, cross i up selling              https://youtu.be/Tl-jFwMXIkM       oraz         https://youtu.be/0dmFI2a8Dvw

Rozwiązywanie problemów, konfliktów  https://youtu.be/Ewon54SjP4A, Zarządzanie stresem,         Work life balance  https://youtu.be/o90QkbGpULo, przeciwdziałanie wypaleniu w pracy        

Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management) - budowanie trwałych związków

 

KUPIEC

Negocjacje (zakupowe, z dostawcami)  https://youtu.be/EVhId-pPNOo

Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw

Rozwiązywanie problemów, konfliktów  https://youtu.be/Ewon54SjP4A, Zarządzanie stresem,         Work life balance  https://youtu.be/o90QkbGpULo, przeciwdziałanie wypaleniu w pracy        

 

OBSŁUGA KLIENTA

Obsługa klienta - w sprzedaży, (w tym p. telefon) reklamacje, budowanie autorytetu, asertywność, typy klientów, psychologia klienta, AIDA, NASA    https://youtu.be/wRwk6ca2rH0

Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy   https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ

Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne    https://youtu.be/ZxcO328gZDY

Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw

Rozwiązywanie problemów, konfliktów  https://youtu.be/Ewon54SjP4A, Zarządzanie stresem,         Work life balance  https://youtu.be/o90QkbGpULo, przeciwdziałanie wypaleniu w pracy        

Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management) - budowanie trwałych związków

 

MENEDŻER

Zarządzanie zespołem - dla managerów - budowanie zespołu - motywowanie, delegowanie, w tym Empowerment = poziom 1.      Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q  Zapraszam do zapoznania się z wywiadem na temat warsztatów Efektywne Zarządzanie Zespołem https://youtu.be/iK3x8q-k9O8

Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy   https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ

Negocjacje (uniwersalne, z interesariuszami)  https://youtu.be/EVhId-pPNOo

Zarządzanie przez cele - w tym MBO    https://youtu.be/s4Rhxrxk2Z8

Coaching w praktyce, mentoring, on the job training, osobowość coacha    https://youtu.be/uKj2DXEAvRQ

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi   https://youtu.be/MxJo8uRWkno , Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Ludzie i organizacje 

Prowadzenie spotkań, zebrań  https://youtu.be/VxqIPk7pDdY 

Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne    https://youtu.be/ZxcO328gZDY

Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw

Rozwiązywanie problemów, konfliktów  https://youtu.be/Ewon54SjP4A, Zarządzanie stresem,         Work life balance  https://youtu.be/o90QkbGpULo, przeciwdziałanie wypaleniu w pracy        

Funkcjonowanie grup - praca z grupą (w grupie) - współpraca w zespole    https://youtu.be/yl7w9kHb_m0

Zarządzanie zespołem sprzedaży - dla managerów

Motywowanie z elementami komunikacji i informacji zwrotnej, automotywacja, warsztaty motywacyjne - przemowa motywacyjna Power Speech     https://youtu.be/FSBP3pZHjZw

Przywództwo w życiu i pracy, w tym w procesie zmian - ja, jako lider, autorytet przywódcy, lidera, szefa

Komunikacja we wdrażaniu strategii

Zarządzanie talentami

Etyka w biznesie

Zarządzanie sprzedażą - w tym planowanie sprzedaży. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/WOTlD3QtoNU

Podstawy marketingu

Ekonomia

Rekrutacja i selekcja

 

ZARZĄD / WŁAŚCICIEL

Zarządzanie zespołem - dla managerów - budowanie zespołu - motywowanie, delegowanie, w tym Empowerment = poziom 1.      Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q  Zapraszam do zapoznania się z wywiadem na temat warsztatów Efektywne Zarządzanie Zespołem https://youtu.be/iK3x8q-k9O8

Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy   https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ

Negocjacje (uniwersalne, z interesariuszami)  https://youtu.be/EVhId-pPNOo

Zarządzanie przez cele - w tym MBO    https://youtu.be/s4Rhxrxk2Z8

Coaching w praktyce, mentoring, on the job training, osobowość coacha    https://youtu.be/uKj2DXEAvRQ

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi   https://youtu.be/MxJo8uRWkno , Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Ludzie i organizacje 

Prowadzenie spotkań, zebrań  https://youtu.be/VxqIPk7pDdY 

Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne    https://youtu.be/ZxcO328gZDY

Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw

Rozwiązywanie problemów, konfliktów  https://youtu.be/Ewon54SjP4A, Zarządzanie stresem,         Work life balance  https://youtu.be/o90QkbGpULo, przeciwdziałanie wypaleniu w pracy        

Funkcjonowanie grup - praca z grupą (w grupie) - współpraca w zespole    https://youtu.be/yl7w9kHb_m0

Motywowanie z elementami komunikacji i informacji zwrotnej, automotywacja, warsztaty motywacyjne - przemowa motywacyjna Power Speech     https://youtu.be/FSBP3pZHjZw

Przywództwo w życiu i pracy, w tym w procesie zmian - ja, jako lider, autorytet przywódcy, lidera, szefa

Komunikacja we wdrażaniu strategii

Zarządzanie projektem - projekt innowacyjny

Zarządzanie zmianami   https://youtu.be/p_nTgVVR1vc

Zarządzanie talentami

Etyka w biznesie

Tworzenie misji i strategii firmy - myślenie strategiczne

Ocena roczna pracownika w oparciu o listę kompetencji

Podejmowanie decyzji, odwaga menedżerska

Podstawy marketingu

Ekonomia

Rekrutacja i selekcja

 

Chcesz pracować razem? Zgłoś się. Zapraszam. Umówimy się na spotkanie. Ustalimy warunki współpracy.

 


Zainteresowany/a szkoleniem? Prosimy o przesłanie zgłoszenia e-mailem lub kontakt telefoniczny. Podamy informacje dotyczące szkolenia, dojazdu, płatności.

 

Adam Gorecki20160409 0065lightOK1

Zapraszam do wziecia udziału!

Adam Górecki