nasi klienci + rekomendacje, referencje i opinie uczestników i pracodawców
Kto skorzystał z naszych usług?
Łącznie z naszych warsztatów skorzystało ponad 22 000 osób w trakcie ponad 3200 dni szkoleniowych.
Z naszych usług skorzystały do tej pory, między innymi, Zarządy i pracownicy:
Administracja i Urzędy Państwowe oraz firmy z udziałem Sakrbu Państwa:
|
Sieci/hurt/detal, handel:
|
Branża finansowa, ubezpieczeniowa:
Branża spożywcza (przemysł):
|
Przemysł, produkcja:
|
Dystrybucja leków, farmacja, ochrona zdrowia:
Sieci Multimedia/AGD/RTV:
Przemysł, produkcja:
|
Operatorzy GSM:
Branża Automotive:
Branża wydawnicza, gry komputerowe:
Usługi HR:
Rolnictwo:
|
Inne, szkolnictwo wyższe, NGO (organizacje pozarządowe):
|
Usługi; szkoleniowe, turystyczne, marketingowe, prawne, nowe technologie, IT, logistyka, utrzymanie ruchu, catering, architektoniczne, projektowe, wykończenia wnętrz, edukacyjne, consulting, laboratoria dla przemysłu:
|
|
Seminaria prowadzone przez Adama Góreckiego dla top managementu:
- Komunikacja strategii firmy
- Przywództwo - w procesie wdrażania strategii
- Negocjacje w biznesie – warsztaty dla zarządzających
- Zarządzanie przez cele – MBO
- Pricing – zarządzanie cenami
A co o współpracy mówią dotychczasowi Klienci? Co wg Nich Adam Górecki / Aspen Consulting robi lepiej niż inni?
Tym czymś jest właścicielskie myślenie i zaangażowanie oraz osobiste podejście do realizowanych projektów.
Mając doświadczenie w zarządzaniu biznesem i procesami oraz Ludźmi i setki przykładów z firm i organizacji, jest w stanie precyzyjnie dopomóc w znalezieniu rozwiązania, dostarcza wiedzę i umiejętności dla klientów od specjalisty do menedżera najwyższego szczebla w firmie.
Klienci często rekomendują trenera / naszą firmę i ponownie korzystają z naszych usług.
Spośród innych szkolących, trener wyróżnia się tym, że jest osobą bardzo doświadczoną - praktyczną wiedzę, którą przekazuje uczestnikom szkoleń zdobył w trakcie pracy w znakomitych organizacjach, w trakcie intensywnych studiów zarządzania oraz podczas pracy z kilkudziesięcioma klientami – jako trener i konsultant. Uczestnicy szkoleń zawsze bardzo wysoko oceniają jego wiedzę i umiejętności oraz sposób przekazywania wiadomości.

Wybrane referencje klientów i pracodawców + opinie uczestników zajęć prowadzonych przez Adama Góreckiego:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Chwalą nas! ☀ 🥇 🏆 🥂
Jak to miło dostawać podziękowania od Klientów, wie każdy kto je dostaje 😊 💪 ❤ 🍰
Dużo szkolę i konsultuję i jest mało czasu na podsumowania, ale zebrałem kilka najświeższych ocen i je tu dla Was publikuję. Co piszą Uczestnicy?
Zobaczcie najnowsze:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Po szkoleniu Negocjacje zaawansowane:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Co piszą Uczestnicy?
✅Jedno z lepszych szkoleń w jakich uczestniczyłem.
✅Szkoleniowiec pełen energii i bardzo jasno przekazywał wiedzę.
✅Polecam wszystkim to szkolenie :)
Więcej na załączonych zdjęciach!
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Opinie Uczestników po warsztatach - zapraszam na zajęcia! https://youtu.be/bdJfruVLAH0
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Liga NGO's finał
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Oceny uczestników szkolenia online: Sprzedaż, obsługa, relacje w B2B ❤ https://youtu.be/kzrjTh5gf7A
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Negocjacje zaawansowane z punktu widzenia Kupca
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Zaawansowane negocjacje dla PM - Kupców
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Współpraca i komunikacja w zespole oraz Zarządzanie zespołem dla menedżerów
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Negocjacje dla zaawansowanych
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Sprzedaż B2B - rynki Europy Zachodniej (polskie produkty)
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Zarządzanie organizacją
______________________________________________________________________________________________________________________________
Proces i techniki sprzedaży, strategia handlowa
obsługa, obrona ceny, relacje, komunikacja korzyści
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Oceny uczestników szkolenia online - film: Sprzedaż, obsługa, relacje w B2B, różnice kulturowe - sesja 1 https://youtu.be/hOC6QX9c5Fg
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kolejne referencje
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Kolejne rekomendacje...
DZIĘKUJĘ!
Zawsze do Waszej dyspozycji :)
Piotr i Joanna obejrzeli na moim kanale YouTube fragment prowadzonego przeze mnie szkolenia: Jak reagować na krytykę - postawa dojrzała - odpowiedzialna a niedojrzała, wybranym spośród prowadzonych przeze mnie warsztatów. https://youtu.be/w2RI3qxKe3U
Joanna była na tym szkoleniu jako uczestniczka - na sali !!!
Inne fragmenty szkoleń są na: http://www.aspenconsulting.pl/ oraz na YouTube, kanał: Adam Górecki Aspen Consulting – play lista: Adam Górecki prowadzi warsztaty - zobacz wybrane fragmenty https://www.youtube.com/playlist?list=PLhIVCxPzNkf4aKdIQ9aNyD6sKQyDHgtx9
DZIĘKUJĘ I ZAPRASZAM
Rekomendacja uczestnika szkolenia Prezentacje Wystąpienia Marek Kosykowski https://youtu.be/-hoCD3CGhBI
Agnieszka Lewalska - dyrektor regionalny Towarzystw Biznesowych (Polska centralna):
Gościem spotkania otwartego wszystkich grup Towarzystwa Biznesowego Warszawskiego był Adam Górecki, były menedżer sprzedaży w IKEA. To człowiek, który absolutnie zachwyca tym, w jaki sposób opowiada. Ma w sobie ogromną mądrość - wyjątkowo cenną dla przedsiębiorców. Opowiadał o budowaniu trwałych relacji z klientem. Jaki był przekaz prelekcji Adama? Że wcale nie chodzi o to, żeby sprzedać, ale o to, by klient powrócił. Niby oczywiste, ale przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają.
Panie Adamie,
Dziękuję za prezentację i gratuluję wspaniałych szkoleń.
Bardzo dużo wniosły i spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem.
Dealerzy są pod wrażeniem i nastawieni na wprowadzanie zmian postępowania w swoich sklepach.
Pozdrawiam,
KR
Panie Adamie,
Bardzo dziękuję za szkolenie.
Mam wrażenie, że wykonał Pan pracę równie ciężką jak praca górnik na szychcie, za co niniejszym dziękuję.
To, co zapamiętałem, czyli to, co najwyraźniej uznałem za najważniejsze, to żeby szanować innych na każdym poziomie komunikacji. W drugiej kolejności, żeby szanować siebie, podchodząc do siebie z dystansem, ale i wyrozumiałością.
Wszystkiego dobrego.
Z uszanowaniem Paweł Malkiewicz, broker
„Adam to profesjonalny i bardzo przyjacielski trener. Możliwość uczestnictwa w jego szkoleniach stanowi najwyższą przyjemność. Program prezentowanych treści jest bogaty a język komunikacji dostosowany do uczestników. Adam hojnie dzieli się swoją wiedzą w niepowtarzalny sposób. Jego przekaz trafia bezpośrednio w sedno omawianego zagadnienia. Na uwagę zasługują praktyczne warsztaty z bezcenną możliwością uzyskania informacji zwrotnej bez obawy, że zostanie ktoś z uczestników urażony. Informacja zwrotna prezentowana jest z wnikliwą starannością. Potrafi w sposób czytelny wskazać obszary do poprawy czy dalszych treningów oraz wskazać mocne strony. Gorąco polecam też ujmujący sposób komunikacji z audytorium. Ekspert i profesjonalista w każdym calu. Poproszę o więcej...”
Piotr Zbigniew Rybicki
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Przykładowe ankiety uczestników po szkoleniu:
Zajęcia z zarządzania projektami. Na sali praktycy. A oto ich oceny po warsztatach. Dziękuję i zapraszam do wspólnych działań.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Więcej ocen:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Co jeszcze piszą Uczestnicy w ankietach?
Co podobało Ci się w szkoleniu i dlaczego? Co je wyróżnia na tle innych? Jeśli możesz, oceń w skali od 1 do 5.
- Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia. Komunikatywny prowadzący. Wiele interesujących informacji. Daję 5.
- Sposób przekazywania wiedzy, wyjaśnienie wielu sytuacji dotyczących naszej pracy, atmosfera. 5.
- Szkolenie nauczyło mnie jak postepować z różnymi rozmówcami i klientami. Na pewno są to przydatne informacje, które w bardzo prosty sposób można przyswoić i wykorzystać w praktyce. 5.
- Prowadzący szkolenie. W bardzo jasny i przejrzysty sposób tłumaczył nam wszystko o obsłudze klienta. Oceniam szkolenie na notę 5 bdb.
- Spodobał mi się bardzo sposób prowadzenia warsztatów - w sposób jasny, komunikatywny, miły, w spokojej atmosferze przekazana została wiedza (bezcenna) na temat podejścia do klienta, a także ma to zastosowanie w życiu prywatnym. 5.
- Sposób jego realizacji oraz przekazanie informacji, ponieważ było jasne, klarowne oraz zrozumiałe.
- Bardzo dobre podejście prowadzącego, mnóstwo przykładów, bardzo miła atmosfera, sprawiająca, że współpraca układała się bardzo dobrze. Jasność wypowiedzi prowadzącego, bardzo dobre omówienie tematu. 5 :)
- 5+. Trener prowadzący szkolenie zauracza osobowością, zaraża zdrową postawą w pracy. Z naciskiem na to, że mamy być dumni ze sprzedawanej usługi czy produktu. Człowiek FAIR PLAY. To zasługuje na ogromny szacunek i uznanie. Zatem wyróżnikiem jest trener!!!
- Profesjonalizm i niesamowita wiedza pana prowadzącego. Umiejętność przekazania informacji w łatwy i zrozumiały sposób. 5.
- Ocena 5. Ogromna charyzma i profesjonalizm prowadzącego.Świetny klimat szkolenia (5)
- Sposób prowadzenia i przekazywania informacji (na 5)
- Propozycje pytań dla klientów, które wcześniej nie przyszły nam do głowy.
- Dużo przekazanej wiedzy. Bardzo bobry prowadzący.
- Aktywna forma, zaangażowanie prowadzącego, zaprezentowane i omówione problemy.
- Sposób przekazywania informacji. Oceniam na „5” J
- Kompetencja prowadzącego. Dużo ćwiczeń.
- Profesjonalne przygotowanie. Przekazywanie wiedzy przez przykłady. Na „5”
- Konkretne przykłady. Obrazowość przedstawianych sytuacji.
- Zaangażowanie prowadzącego wyróżnia na tle innych. Podobały mi się ćwiczenia praktyczne.
- Dużo praktycznych przykładów. Wiele przydatnych informacji. Możliwość dyskusji. Przyznaję „5”
- Szkolenie było bardzo ciekawe, prowadzący interesująco omawiał zagadnienia i podawał konkretne przykłady. Na tle innych, wyróżnia je prowadzący. „5”.
- Szkolenie było bardzo ciekawe ze względu na to, że przedstawione w czasie zajęć tematy były „z życia wzięte”.
- Brak monotonii w prezentacji szkolenia. „5”.
- Wiedza przekazywana na podstawie ciekawych przykładów i nie tylko z naszej branży. Daję „5”.
Co Twoim zdaniem, można by zrobić lepiej, inaczej? Jak?
- Wszystko zostało przekazane na jak najwyższym poziomie.
- W grupie, w której się znaleźliśmy, wszystko było w porządku. Jednak byłoby lepiej gdyby na szkoleniu byli wszyscy pracownicy.
- Wg mnie wszystko było w porządku. Możnaby było do szkolenia zaprosić wszystkich pracowników naszego obiektu. To pomogłoby nam we współpracy, która przecież jest najważniejszą funkcją w obiekcie.
- Moim zdaniem prowadzenie warsztatów było na najwyższym poziomie. Nic dodać nic ująć.
- Więcej pracowników powinno wziąć udział w szkoleniu!
- Wszystko było w porządku.Wszystko było dobrze :)
- Bardzo mi sie podobało, więc nic bym nie zmianiała.
- Wszystko było bardzo profesjonalne.
- Zawsze można coś zrobić lepiej. J
- Nic. Wszystko było OK.
- Moim zdaniem szkolenie jest w 100% odpowiednie i przydatne.
- Nie wprowadzałbym zmian.
Czy poleciłbyś(-abyś) to szkolenie innym? Dlaczego?
- Tak. Poprzez uczestnictwo w tego typu szkoleniu można się dowiedzieć wielu informacji, przećwiczyć je w scenkach, a później można wykorzystać w pracy.
- Tak. Dzięki szkoleniu poszerzyliśmy swoją wiedzę, nauczyłem się jak postępować w relacjach w rozmówcami / klientami, w zależności od konkretnej sytuacji.
- Tak. Wszystkie informacje są bardzo przydatne w pracy. Uważam, że każdy powinien odbyć takie szkolenie. Wg mniete zdobyte na zajęciach wiadomości i umiejętności ułatwią nam pracę.
- Naturalnie, jak najbardziej. Poleciłbym je, gdyż można wiele z przekazanej nam wiedzy zastosować w życiu codziennym, a przede wszystkim w pracy. Przy obsłudze klienta.
- Poleciłbym to szkolenie każdemu, kto ma do czynienia w bezpośrednim kontakcie z klientem. Osoba taka pozna techniki radzenia sobie z każdym typem klienta.
- Tak, ze względu na sposób przeprowadzenia oraz profesjonalizm.
- Zdecydowanie tak, ponieważ bardzo miłosłuchało się prowadzącego, który odpowiadał na wszystkie pytania i problemy.
- Zdecydowanie tak - poleciłabym innym to szkolenie. Dlaczego? niezwykle rozwijające zajęcia, dały mi dużo praktycznej wiedzy, którą mam nadzieję wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym. Wyważona teoria z praktyką (ćwiczenia).
- Ze względu na profesjonalizm i umiejętność przekazania informacji. Szkolenie polecam innym.
- Poleciłabym szkolenie innym. Bardzo dużo ćwiczeń, rozmów.
- W bardzo przyjazny sposób, w miłej atmosferze, przedstawiona i przyswojona wiedza. Bardzo praktyczne, pomocne sposoby radzenia sobie z klientem. Dziękuję.
- Owszem, ponieważ ogromne zasoby informacji są przekazywane, w tak fantastyczny sposób i nie da się nudzić, a wynieśc można wiele.
- Tak. Bardzo dużo przekazanej wiedzy, dużo przykładów.
- Tak, ze względu na możliwość udoskonalenia relacji interpersonalnych.
- Tak, bardzo profesjonalne, dynamiczne, duże zaangażowanie prowadzącego.
- Polecam innym. Wiele przydatnych informacji. Usystematyzowanie tego, co wiemy.
- Tak! Osoba prowadzącego zaraża entuzjazmem.
- Oczywiście, że tak. Mogą dowiedzieć się wielu ciekawych rozwiązań, które będą również wprowadzić w życie.
- Zdecydowanie poleciłabym szkolenie innym, ponieważ było przeprowadzone w interesujący sposób (nie ciągnęło się i nie nużyło). Materiały zostały udostępnione przez e-mail (lub pendrive). Można się było skupić na prowadzącym a nie na robieniu notatek.
- Oczywiście, – ponieważ można odkryć siebie i ocenić swoją dotychczasową metodykę pracy.
- Tak. Dobrze przygotowany szkolący, konkretny, jasny przekaz.
- Tak. Dużo przydatnych wiadomości na temat zachowań i złych praktyk.
- Tak, warto! Można się wiele nauczyć.
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu pokazującego szkolenia oraz klientów: https://youtu.be/Ajy7XAYgLc8
Więcej z prowadzonych przez nas szkoleń znajdziecie Państwo tu: https://youtu.be/Q2WKx7TX9bA
Z kim jeszcze współpracujemy?
Adam Górecki współpracuje także z firmami szkoleniowymi, m.in. Certes, MDDP, Langas, Semper, Coraz Lepsza Firma, Hillway, Aktren, Lauren Peso, Circunus, Berndson, Selectone - HPR Group, Support, Fluent, Francuski Instytut Gospodarki Polska, Francuski Instytut Zarządzania.
Na życzenie - możemy zwiększyć zespół trenerski i prowadzić równolegle więcej szkoleń - bezpośrednio lub poprzez partnerów wymienionych wyżej.
Ponadto, przyjmujemy zlecenia prowadzenia szkoleń refinansowanych ze środków Unii Europejskiej.