Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu pokazującego wybrane miejsca naszych szkoleń oraz naszych wybranych klientów: https://youtu.be/Ajy7XAYgLc8

Inne zdjęcia miejsc prowadzonych przez nas szkoleń znajdziecie Państwo tu: https://youtu.be/Q2WKx7TX9bA

 

Łącznie z naszych warsztatów skorzystało ponad 19 500 osób w trakcie ponad 2600 dni szkoleniowych.

 

Z naszych usług skorzystały do tej pory, między innymi, Zarządy i pracownicy:

Administracja i Urzędy Państwowe oraz firmy z udziałem Sakrbu Państwa:
  • Kancelaria Prezydenta RP
  • Narodowy Bank Polski (cykl szkoleń)
  • Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
  • PGNiG Termika
  • Centrala PZU S.A.
  • PKP Intercity
  • Elektrociepłownia Białystok
  • Pomorska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. (cykl szkoleń)
  • Tramwaje Warszawskie
Sieci/hurt:
  • Real,- Sp z o.o. (cykl szkoleń, projekt projekt ponad 100 osób – kilka miesięcy)
  • Makro Cash & Carry
  • MGL – grupa Metro
  • Grupa Eurocash Centrala, dyrekcja (stała, wieloletnia współpraca, ponad 1000 osób)
    • Eurocash Cash & Carry
    • Tradis
    • KDWT
    • Premium Distributors - EC Alkohole
  • Kramel (roczna współpraca, ponad 100 osób + cykliczna współpraca)
  • PSB Mrówka
  • POLBITA – Drogerie Natura
  • Rewe Group, miniMAL Sp. z o.o.
  • Polomarket
  • Avita
  • Scorpio Poland
  • Cedar (Always Wild)
  • Gabona - Trena
  • KOMEX
  • Bronowicka Spiżarnia
Branża finansowa:
  • ACCORD FINANCE
  • Diners Club International Polska
  • Polbank EFG (stała współpraca)
  • BRE Bank S.A
  • eCard Polska
  • Dun and Bradstreet Poland Sp.z o.o.
  • BNP Paribas BGŻ(wielomiesięczny projekt, ponad 100 osób)
  • BGK

 

Branża spożywcza (przemysł):

  • Animex S.A.
  • Bakoma S.A. (projekt EFS, kilkaset osób - dwa lata)
  • Sobieski Sp. z o.o. – Belvedere
  • WSP Społem Kielce
  • Browar Jan Olbracht, minibrowary.pl
  • LESAFFRE POLSKA S.A.
     
Przemysł:
  • GEZE POLSKA S.A.
  • AMICA Wronki S.A.
  • JOHNSON ELECTRIC (stała współpraca coroczna)
  • British American Tobacco Polska S.A.
  • Hewlett-Packard Polska
  • Schindler Polska (cykl szkoleń)
  • ZPUE, Grupa Koronea (cykle szkoleń) 
  • TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.
  • Jean Mueller Polska Sp. z o.o.
  • PFLEIDERER POLSKA
  • IKEA
  • AED Polska / Afriso Polska (cykle szkoleń)
  • Johnson Controls Ltd.
  • DeLaval Sp. z o.o.
  • FANUC Robotics Polska
  • Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o.
  • STORA ENSO PACKAGING SOLUTIONS  
  • Walki Ekopak S.A.
  • Greenbet Polska S.A.
  • Yawal S.A. (projekt interim - kilka miesięcy)
  • Final S.A. (kilkumiesięczny projekt interim management)
  • Stihl
  • Puławskie Zakłady Azotowe (cykl szkoleń)
  • Sealed Air - Diversay
  • PORR POLSKA INFRASTRUCTURE S.A.
  • Ergis

  • Litex Promo

  • Mostostal (Siedlce)

  • ROBOT AVIATION
  • LC Elektronik
  • Metrum Cryoflex (zarządzanie firmą – CEO i szkolenia)
Dystrybucja leków, farmacja, ochrona zdrowia:
  • Neuca S.A. (seria szkoleń)
  • JELFA S.A.
  • Lek Polska Sp. z o.o. - SANDOZ
  • Centrum Medyczne Damiana
  • ADAMED Sp. z o.o.
  • PHARMINDEX - CMP Medica Poland Sp. z o.o.
  • THERMO Scientific Polska

 

Sieci Multimedia/AGD/RTV:

  • AB (sieć KAKTO)
  • Mediaexpert (wieloletnia współpraca)
  • Terg (wieloletnia współpraca)
  • Domex Tarnobrzeg (wieloletnia współpraca)
  • Astral
  • Neonet
  • Mix Electronics (wieloletnia współpraca)

 

 

Operatorzy GSM:

  • T-Mobile Polska S.A.
  • Transactor Sp. z o.o. (partner T-Mobile)
  • Polkomtel (Plus GSM)

 

Branża Automotive:

  • MAN - Diler Erem Serwis s.c. 
  • SCANIA
  • ZASŁAW Z P i N (cykle szkoleń, projekt ponad dwa lata)
  • Delphi Polska Automotive Systems Sp. z o.o.
  • Michelin Polska S.A.
  • Brembo Poland Sp z o.o.
  • Citroen Polska, PSA

 

Branża wydawnicza, gry komputerowe:

  • CD Projekt Sp. z o.o.
  • CD Projekt RED Sp. z o.o.
  • Wydawnictwo Lexis Nexis
  • Drukarnia ORTIS

 

Usługi HR:

  • GoWork.pl
  • PF Gruppen

Rolnictwo:

  • Spółki OSADKOWSKI – I OSADKOWSKI-CEBULSKI
     

Inne:

  • TOWARZYSTWA BIZNESOWE W POLSCE oraz GNYSZKA FUNDRAISING ADVISORS
  • Wyższe Seminarium Duchowne Pallotynów w Ołtarzewie
  • AHE Łódź
  • UKSW
Usługi; szkoleniowe, turystyczne, marketingowe, nowe technologie, IT, logistyka, catering:
  • Wezyr Holiday Services (stała, wieloletnia współpraca)
  • Hotel Magellan
  • Zagroda Kuwasy
  • Lunch Service
  • EDUBROKER
  • Polskie Centrum Marketingowe
  • Nowoczesna Firma (Projekt EFS - seria szkoleń)
  • Obserwatorium Zarządzania, Eduklaster (Projekt EFS - seria szkoleń)
  • MOBICA
  • Bazy i Systemy Bankowe - BSB (cykle szkoleń)
  • Bonair (stała współpraca)
  • TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.
  • Ar-Speed
   
   

 

Adam Górecki współpracuje także z firmami szkoleniowymi, m.in. z Hillway, Certes, MDDP, Francuskim Instytutem Gospodarki Polska, Francuskim Instytutem Zarządzania, Selectone - HPR Group, Pracownia Kompetencji, Credo, Activum, SUPPORT Szkolenia i konsultacje.

Na życzenie - możemy zwiększyć zespół trenerski i prowadzić równolegle więcej szkoleń - bezpośrednio lub poprzez partnerów wymienionych wyżej.

Ponadto, przyjmujemy zlecenia prowadzenia szkoleń refinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

 

Seminaria prowadzone przez Adama Góreckiego w ramach współpracy z Francuskim Instytutem Gospodarki Polska:

  • Komunikacja strategii firmy
  • Przywództwo - w procesie wdrażania strategii
  • Negocjacje w biznesie – warsztaty dla zarządzających
  • Zarządzanie przez cele – MBO
  • Pricing – zarządzanie cenami

 

Był zaangażowany w obsługę szkoleniową BAKOMA S.A. w ramach projektu EFS (2 lata).

Klienci często rekomendują trenera i ponownie korzystają z jego usług.

 

Spośród innych szkolących, trener wyróżnia się tym, że jest osobą bardzo doświadczoną  - praktyczną wiedzę, którą przekazuje uczestnikom szkoleń zdobył w trakcie pracy w znakomitych organizacjach, w trakcie intensywnych studiów zarządzania oraz podczas pracy z kilkudziesięcioma klientami – jako trener i konsultant. Uczestnicy szkoleń zawsze bardzo wysoko oceniają jego wiedzę i umiejętności oraz sposób przekazywania wiadomości.

 20180525 1451

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wybrane opinie uczestników zajęć prowadzonych przez Adama Góreckiego:

 

agn lewalska Agnieszka Lewalska - dyrektor regionalny Towarzystw Biznesowych (Polska centralna):

Gościem spotkania otwartego wszystkich grup Towarzystwa Biznesowego Warszawskiego był Adam Górecki, były menedżer sprzedaży w IKEA. To człowiek, który absolutnie zachwyca tym, w jaki sposób opowiada. Ma w sobie ogromną mądrość - wyjątkowo cenną dla przedsiębiorców. Opowiadał o budowaniu trwałych relacji z klientem. Jaki był przekaz prelekcji Adama? Że wcale nie chodzi o to, żeby sprzedać, ale o to, by klient powrócił. Niby oczywiste, ale przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają.

 

 polecenie X 2017

D Cuprys opinia

 

Panie Adamie,

Dziękuję za prezentację i gratuluję wspaniałych szkoleń.

Bardzo dużo wniosły i spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem.

Dealerzy są pod wrażeniem i nastawieni na wprowadzanie zmian postępowania w swoich sklepach.

Pozdrawiam,

KR

 

Panie Adamie,

Bardzo dziękuję za szkolenie.

Mam wrażenie, że wykonał Pan pracę równie ciężką jak praca górnik na szychcie, za co niniejszym dziękuję.

To, co zapamiętałem, czyli to, co najwyraźniej uznałem za najważniejsze, to żeby szanować innych na każdym poziomie komunikacji. W drugiej kolejności, żeby szanować siebie, podchodząc do siebie z dystansem, ale i wyrozumiałością.

Wszystkiego dobrego.

Z uszanowaniem Paweł Malkiewicz, broker

 

„Adam to profesjonalny i bardzo przyjacielski trener. Możliwość uczestnictwa w jego szkoleniach stanowi najwyższą przyjemność. Program prezentowanych treści jest bogaty a język komunikacji dostosowany do uczestników. Adam hojnie dzieli się swoją wiedzą w niepowtarzalny sposób. Jego przekaz trafia bezpośrednio w sedno omawianego zagadnienia. Na uwagę zasługują praktyczne warsztaty z bezcenną możliwością uzyskania informacji zwrotnej bez obawy, że zostanie ktoś z uczestników urażony. Informacja zwrotna prezentowana jest z wnikliwą starannością. Potrafi w sposób czytelny wskazać obszary do poprawy czy dalszych treningów oraz wskazać mocne strony. Gorąco polecam też ujmujący sposób komunikacji z audytorium. Ekspert i profesjonalista w każdym calu. Poproszę o więcej...”

Piotr Zbigniew Rybicki

  

Co podobało Ci się w szkoleniu i dlaczego? Co je wyróżnia na tle innych? Jeśli możesz, oceń w skali od 1 do 5.

  • Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia. Komunikatywny prowadzący. Wiele interesujących informacji. Daję 5.
  • Sposób przekazywania wiedzy, wyjaśnienie wielu sytuacji dotyczących naszej pracy, atmosfera. 5.
  • Szkolenie nauczyło mnie jak postepować z różnymi rozmówcami i klientami. Na pewno są to przydatne informacje, które w bardzo prosty sposób można przyswoić i wykorzystać w praktyce. 5.
  • Prowadzący szkolenie. W bardzo jasny i przejrzysty sposób tłumaczył nam wszystko o obsłudze klienta. Oceniam szkolenie na notę 5 bdb.
  • Spodobał mi się bardzo sposób prowadzenia warsztatów - w sposób jasny, komunikatywny, miły, w spokojej atmosferze przekazana została wiedza (bezcenna) na temat podejścia do klienta, a także ma to zastosowanie w życiu prywatnym. 5.
  • Sposób jego realizacji oraz przekazanie informacji, ponieważ było jasne, klarowne oraz zrozumiałe.
  • Bardzo dobre podejście prowadzącego, mnóstwo przykładów, bardzo miła atmosfera, sprawiająca, że współpraca układała się bardzo dobrze. Jasność wypowiedzi prowadzącego, bardzo dobre omówienie tematu. 5 :)
  • 5+. Trener prowadzący szkolenie zauracza osobowością, zaraża zdrową postawą w pracy. Z naciskiem na to, że mamy być dumni ze sprzedawanej usługi czy produktu. Człowiek FAIR PLAY. To zasługuje na ogromny szacunek i uznanie. Zatem wyróżnikiem jest trener!!! 
  • Profesjonalizm i niesamowita wiedza pana prowadzącego. Umiejętność przekazania informacji w łatwy i zrozumiały sposób. 5.
  • Ocena 5. Ogromna charyzma i profesjonalizm prowadzącego.Świetny klimat szkolenia (5)
  • Sposób prowadzenia i przekazywania informacji (na 5)
  • Propozycje pytań dla klientów, które wcześniej nie przyszły nam do głowy.
  • Dużo przekazanej wiedzy. Bardzo bobry prowadzący.
  • Aktywna forma, zaangażowanie prowadzącego, zaprezentowane i omówione problemy.
  • Sposób przekazywania informacji. Oceniam na „5” J
  • Kompetencja prowadzącego. Dużo ćwiczeń.
  • Profesjonalne przygotowanie. Przekazywanie wiedzy przez przykłady. Na „5”
  • Konkretne przykłady. Obrazowość przedstawianych sytuacji.
  • Zaangażowanie prowadzącego wyróżnia na tle innych. Podobały mi się ćwiczenia praktyczne.
  • Dużo praktycznych przykładów. Wiele przydatnych informacji. Możliwość dyskusji. Przyznaję „5”
  • Szkolenie było bardzo ciekawe, prowadzący interesująco omawiał zagadnienia i podawał konkretne przykłady. Na tle innych, wyróżnia je prowadzący. „5”.
  • Szkolenie było bardzo ciekawe ze względu na to, że przedstawione w czasie zajęć tematy były „z życia wzięte”.
  • Brak monotonii w prezentacji szkolenia. „5”.
  • Wiedza przekazywana na podstawie ciekawych przykładów i nie tylko z naszej branży. Daję „5”.

Co Twoim zdaniem, można by zrobić lepiej, inaczej? Jak?

  • Wszystko zostało przekazane na jak najwyższym poziomie.
  • W grupie, w której się znaleźliśmy, wszystko było w porządku. Jednak byłoby lepiej gdyby na szkoleniu byli wszyscy pracownicy.
  • Wg mnie wszystko było w porządku. Możnaby było do szkolenia zaprosić wszystkich pracowników naszego obiektu. To pomogłoby nam we współpracy, która przecież jest najważniejszą funkcją w obiekcie.
  • Moim zdaniem prowadzenie warsztatów było na najwyższym poziomie. Nic dodać nic ująć.
  • Więcej pracowników powinno wziąć udział w szkoleniu!
  • Wszystko było w porządku.Wszystko było dobrze :)
  • Bardzo mi sie podobało, więc nic bym nie zmianiała.
  • Wszystko było bardzo profesjonalne.
  • Zawsze można coś zrobić lepiej. J
  • Nic. Wszystko było OK.
  • Moim zdaniem szkolenie jest w 100% odpowiednie i przydatne.
  • Nie wprowadzałbym zmian.

Czy poleciłbyś(-abyś) to szkolenie innym? Dlaczego?

  • Tak. Poprzez uczestnictwo w tego typu szkoleniu można się dowiedzieć wielu informacji, przećwiczyć je w scenkach, a później można wykorzystać w pracy. 
  • Tak. Dzięki szkoleniu poszerzyliśmy swoją wiedzę, nauczyłem się jak postępować w relacjach w rozmówcami / klientami, w zależności od konkretnej sytuacji.
  • Tak. Wszystkie informacje są bardzo przydatne w pracy. Uważam, że każdy powinien odbyć takie szkolenie. Wg mniete zdobyte na zajęciach wiadomości i umiejętności ułatwią nam pracę.
  • Naturalnie, jak najbardziej. Poleciłbym je, gdyż można wiele z przekazanej nam wiedzy zastosować w życiu codziennym, a przede wszystkim w pracy. Przy obsłudze klienta.
  • Poleciłbym to szkolenie każdemu, kto ma do czynienia w bezpośrednim kontakcie z klientem. Osoba taka pozna techniki radzenia sobie z każdym typem klienta.
  • Tak, ze względu na sposób przeprowadzenia oraz profesjonalizm.
  • Zdecydowanie tak, ponieważ bardzo miłosłuchało się prowadzącego, który odpowiadał na wszystkie pytania i problemy.
  • Zdecydowanie tak - poleciłabym innym to szkolenie. Dlaczego? niezwykle rozwijające zajęcia, dały mi dużo praktycznej wiedzy, którą mam nadzieję wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym. Wyważona teoria z praktyką (ćwiczenia).
  • Ze względu na profesjonalizm i umiejętność przekazania informacji. Szkolenie polecam innym.
  • Poleciłabym szkolenie innym. Bardzo dużo ćwiczeń, rozmów.
  • W bardzo przyjazny sposób, w miłej atmosferze, przedstawiona i przyswojona wiedza. Bardzo praktyczne, pomocne sposoby radzenia sobie z klientem. Dziękuję.
  • Owszem, ponieważ ogromne zasoby informacji są przekazywane, w tak fantastyczny sposób i nie da się nudzić, a wynieśc można wiele.
  • Tak. Bardzo dużo przekazanej wiedzy, dużo przykładów.
  • Tak, ze względu na możliwość udoskonalenia relacji interpersonalnych.
  • Tak, bardzo profesjonalne, dynamiczne, duże zaangażowanie prowadzącego.
  • Polecam innym. Wiele przydatnych informacji. Usystematyzowanie tego, co wiemy.
  • Tak! Osoba prowadzącego zaraża entuzjazmem.
  • Oczywiście, że tak. Mogą dowiedzieć się wielu ciekawych rozwiązań, które będą również wprowadzić w życie.
  • Zdecydowanie poleciłabym szkolenie innym, ponieważ było przeprowadzone w interesujący sposób (nie ciągnęło się i nie nużyło). Materiały zostały udostępnione przez e-mail (lub pendrive). Można się było skupić na prowadzącym a nie na robieniu notatek.
  • Oczywiście, – ponieważ można odkryć siebie i ocenić swoją dotychczasową metodykę pracy.
  • Tak. Dobrze przygotowany szkolący, konkretny, jasny przekaz.
  • Tak. Dużo przydatnych wiadomości na temat zachowań i złych praktyk.
  • Tak, warto! Można się wiele nauczyć.