Kto skorzystał z naszych usług?

 

Łącznie z naszych warsztatów skorzystało ponad 22 000 osób w trakcie ponad 3200 dni szkoleniowych.

 

Z naszych usług skorzystały do tej pory, między innymi, Zarządy i pracownicy:

Administracja i Urzędy Państwowe oraz firmy z udziałem Sakrbu Państwa:
  • Kancelaria Prezydenta RP
  • Narodowy Bank Polski (cykl szkoleń)
  • Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
  • Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów UOKiK
  • PGNiG
  • PGNiG Termika
  • PGE
  • Centrala PZU S.A.
  • PKP Intercity
  • Elektrociepłownia Białystok
  • Pomorska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. (cykl szkoleń)
  • Tramwaje Warszawskie
  • PSE
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
  • P.P. Porty Lotnicze
  • Poczta Polska
  • PCO
  • Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
  • PZL Sędziszów
  • LOTOS Upstream
Sieci/hurt/detal, handel:
  • Real,- Sp z o.o. (cykl szkoleń, projekt projekt ponad 100 osób – kilka miesięcy)
  • Makro Cash & Carry
  • MGL – grupa Metro
  • Grupa Eurocash Centrala, dyrekcja (stała, wieloletnia współpraca, ponad 1000 osób)
    • Eurocash Cash & Carry
    • Tradis
    • KDWT
    • Premium Distributors - EC Alkohole
  • Kramel (roczna współpraca, ponad 100 osób + cykliczna współpraca)
  • PSB Mrówka
  • POLBITA – Drogerie Natura
  • Rewe Group, miniMAL Sp. z o.o.
  • Polomarket
  • Avita
  • Scorpio Poland
  • Cedar (Always Wild)
  • Gabona - Trena
  • KOMEX
  • Bronowicka Spiżarnia
  • Eko Holding
  • Arhelan
  • MALTA TRADING – Grupa Kronospan

  • GREEN FACTORY Bronisze

  • Szwedzkie Biuro Techniczne – stb
  • Spiżarnia Lublin (szkolenia dla handlowców pracujących w Europie Zachodniej)

  • GIMMIK
  • Kawiarz S.A.

Branża finansowa, ubezpieczeniowa:
  • ACCORD FINANCE
  • Diners Club International Polska
  • Polbank EFG (stała współpraca)
  • BRE Bank S.A
  • eCard Polska
  • Dun and Bradstreet Poland Sp.z o.o.
  • BNP Paribas - BGŻ (wielomiesięczny projekt, ponad 100 osób)
  • BGK
  • Provident
  • WONGA (coaching indywidualny)
  • Warta TUiR

 

Branża spożywcza (przemysł):

  • Animex S.A.
  • Bakoma S.A. (projekt EFS, kilkaset osób - dwa lata)
  • Sobieski Sp. z o.o. – Belvedere
  • WSP Społem Kielce
  • Browar Jan Olbracht, minibrowary.pl
  • LESAFFRE POLSKA S.A.
  • NESTLE
  • Zakłady Mięsne BROK
     
Przemysł, produkcja:
  • GEZE POLSKA S.A.
  • AMICA Wronki S.A.
  • JOHNSON ELECTRIC (stała współpraca coroczna)
  • British American Tobacco Polska S.A.
  • Hewlett-Packard Polska
  • Schindler Polska (cykl szkoleń)
  • ZPUE, Grupa Koronea (cykle szkoleń) 
  • TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.
  • Jean Mueller Polska Sp. z o.o.
  • PFLEIDERER POLSKA
  • IKEA Industry Poland
  • AED Polska / Afriso Polska (cykle szkoleń)
  • Johnson Controls Ltd.
  • DeLaval Sp. z o.o.
  • FANUC Robotics Polska
  • Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o.
  • STORA ENSO PACKAGING SOLUTIONS  
  • Walki Ekopak S.A.
  • Kent-Pak
  • Greenbet Polska S.A.
  • Yawal S.A. (projekt interim - kilka miesięcy)
  • Final S.A. (kilkumiesięczny projekt interim management)
  • Stihl
  • Puławskie Zakłady Azotowe (cykl szkoleń)
  • Sealed Air - Diversay
  • PORR POLSKA INFRASTRUCTURE S.A.
  • Ergis

  • Litex Promo

  • Mostostal (Siedlce)

  • ROBOT AVIATION
  • LC Elektronik
  • Metrum Cryoflex (zarządzanie firmą – CEO i szkolenia)
  • CEMEX (coaching indywidualny)
  • Warbud S.A. (coachingi indywidualne)
  • Manitou Polska
  • AMB Technic
  • Szwedzkie Biuro Techniczne (stb)
  • Menard
  • AXA Stenman Poland 
  • Cool
Dystrybucja leków, farmacja, ochrona zdrowia:
  • Neuca S.A. (seria szkoleń)
  • JELFA S.A.
  • Lek Polska Sp. z o.o. - SANDOZ
  • Centrum Medyczne Damiana
  • ADAMED Sp. z o.o.
  • PHARMINDEX - CMP Medica Poland Sp. z o.o.
  • THERMO Scientific Polska
  • DIASORIN
  • Quantal Medical
  • Viridian

 

Sieci Multimedia/AGD/RTV:

  • AB (sieć KAKTO)
  • Mediaexpert (wieloletnia współpraca)
  • Terg MEDIAEXPERT (wieloletnia współpraca)
  • Domex Tarnobrzeg (wieloletnia współpraca)
  • Astral
  • Neonet
  • Mix Electronics (wieloletnia współpraca)
  • Multimedia.pl
  • ZUHIP Max Elektro

 

 Przemysł, produkcja:

  • Comensal
  • LAFARGE
  • Polargos
  • KÄRCHER
  • VEOLIA
  • Enea
  • Cersanit
  • Profim
  • Somfy
  • Strabag
  • Ciech
  • Enamor
  • Synthos S.A.
  • Relpol
  • SOPREMA (izolacje)
  • POLIPACK
  • Remea
  • TimberLine Furniture (CEO)
  • EXPONDO
  • PetRing
  • 8B Saymommy

Operatorzy GSM:

  • T-Mobile Polska S.A.
  • Transactor Sp. z o.o. (partner T-Mobile)
  • Polkomtel (Plus GSM)
  • Play

 

Branża Automotive:

  • MAN - Diler Erem Serwis s.c. 
  • SCANIA
  • ZASŁAW Z P i N (cykle szkoleń, projekt ponad dwa lata)
  • Delphi Polska Automotive Systems Sp. z o.o.
  • Michelin Polska S.A.
  • Brembo Poland Sp z o.o.
  • Citroen Polska, PSA
  • TOYOTA Motor Manufacturing Poland
  • CLAVEY – utrzymanie ruchu (VW)

 

Branża wydawnicza, gry komputerowe:

  • CD Projekt Sp. z o.o.
  • CD Projekt RED Sp. z o.o.
  • Wydawnictwo Lexis Nexis
  • Drukarnia ORTIS
  • Nowa Era
  • INFOR

 

Usługi HR:

  • GoWork.pl
  • PF Gruppen

 

Rolnictwo:

  • Spółki OSADKOWSKI – I OSADKOWSKI-CEBULSKI
     

Inne, szkolnictwo wyższe, NGO (organizacje pozarządowe):

  • TOWARZYSTWA BIZNESOWE W POLSCE oraz GNYSZKA FUNDRAISING ADVISORS
  • Pracownia Synergii
  • Wyższe Seminarium Duchowne Pallotynów w Ołtarzewie
  • Uczelnia AHE Łódź
  • Uczelnia UKSW
  • Uczelnia Wyższa Szkoła Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University
  • Fundacja Republikańska
  • Fundacja Życie - Akademia Liga NGO's
  • Ordo Iuris
Usługi; szkoleniowe, turystyczne, marketingowe, prawne, nowe technologie, IT, logistyka, utrzymanie ruchu, catering, architektoniczne, projektowe, wykończenia wnętrz, edukacyjne, consulting, laboratoria dla przemysłu:
  • Francuski Instytut Gospodarki Polska
  • Hillway Training & Consulting
  • Wezyr Holiday Services – CORAL TRAVEL (stała, wieloletnia współpraca)
  • Hotel Magellan
  • Zagroda Kuwasy
  • Lunch Service
  • EDUBROKER
  • Polskie Centrum Marketingowe
  • Nowoczesna Firma (Projekt EFS - seria szkoleń)
  • Obserwatorium Zarządzania, Eduklaster (Projekt EFS - seria szkoleń)
  • MOBICA
  • Bazy i Systemy Bankowe - BSB (cykle szkoleń)
  • Bonair (stała współpraca)
  • - Krzysztof Wiecki
  • TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.
  • Ar-Speed
  • 3R
  • CREADIS
  • Profen
  • More Design & Architecture - MRDA
  • Trescon
  • KMT Construction
  • TimberLine Furniture
  • MEPS
  • PLANCO
  • Lubartowska 77
  • Park Dźwięków
  • PROGRA
  • The Design Group
  • White Peacock
  • ATAS biuro podróży
  • CRIDO – consulting finansowy
  • LOGINEX
  • TSH Gliwice
  • Restauracja Cafe Zielony Niedźwiedź
  • AR Speed
  • CLAVEY – utrzymanie ruchu (VW)
  • Axell Logistics
  • JARS
  • Centrum Edukacji TECHNIK
  • SMW Legal
  • TimberLine Furniture (CEO)
  • Coraz Lepsza Firma
   
   

 

 

Seminaria prowadzone przez Adama Góreckiego dla top managementu:

  • Komunikacja strategii firmy
  • Przywództwo - w procesie wdrażania strategii
  • Negocjacje w biznesie – warsztaty dla zarządzających
  • Zarządzanie przez cele – MBO
  • Pricing – zarządzanie cenami

 

A co o współpracy mówią dotychczasowi Klienci? Co wg Nich Adam Górecki / Aspen Consulting robi lepiej niż inni?

Tym czymś jest właścicielskie myślenie i zaangażowanie oraz osobiste podejście do realizowanych projektów.

Mając doświadczenie w zarządzaniu biznesem i procesami oraz Ludźmi i setki przykładów z firm i organizacji, jest w stanie precyzyjnie dopomóc w znalezieniu rozwiązania, dostarcza wiedzę i umiejętności dla klientów od specjalisty do menedżera najwyższego szczebla w firmie.

Klienci często rekomendują trenera / naszą firmę i ponownie korzystają z naszych usług.

Spośród innych szkolących, trener wyróżnia się tym, że jest osobą bardzo doświadczoną  - praktyczną wiedzę, którą przekazuje uczestnikom szkoleń zdobył w trakcie pracy w znakomitych organizacjach, w trakcie intensywnych studiów zarządzania oraz podczas pracy z kilkudziesięcioma klientami – jako trener i konsultant. Uczestnicy szkoleń zawsze bardzo wysoko oceniają jego wiedzę i umiejętności oraz sposób przekazywania wiadomości.

 20180525 1451

 

 

Jesteście ciekawi wyceny?
Skontaktujcie się z nami, by ustalić szczegóły indywidualnej współpracy. Zapewniamy, że jesteśmy elastyczni 😊
 

 

Wybrane referencje klientów i pracodawców + opinie uczestników zajęć prowadzonych przez Adama Góreckiego:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Chwalą nas!  🥇 🏆 🥂
Jak to miło dostawać podziękowania od Klientów, wie każdy kto je dostaje 😊 💪 🍰
Dużo szkolę i konsultuję i jest mało czasu na podsumowania, ale zebrałem kilka najświeższych ocen i je tu dla Was publikuję. Co piszą Uczestnicy?

Zobaczcie najnowsze:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2023 04 po szkol negocj ME 1

2023 04 po szkol negocj ME 2

2023 04 po szkol negocj ME 3

2023 04 po szkol negocj ME 4

2023 04 po szkol negocj ME 5

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2023 III opinia

2023 III opinia 2

 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Po szkoleniu Negocjacje zaawansowane:

https://youtu.be/feC32sNdWIY 

2023 03 18 06 00 57

2023 03 18 06 01 14 2

2023 03 18 06 01 31

2023 03 18 06 01 49

2023 03 18 06 02 11

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Slajd 1

Slajd 2

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

IMG 20230117 170247

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zapraszam i dziękuję!
 

Slajd1

Slajd2

Slajd3

Slajd4

Slajd5

Slajd6

 

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

MYŚLE STRATEG OCENYXII2022 1

MYŚLE STRATEG OCENYXII2022 2 

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

polecenie 20221209 0825

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Co piszą Uczestnicy?


Jedno z lepszych szkoleń w jakich uczestniczyłem.
Szkoleniowiec pełen energii i bardzo jasno przekazywał wiedzę.
Polecam wszystkim to szkolenie :)

Więcej na załączonych zdjęciach!

 

oceny listopad 2022 akademia menedżera myślenie strategiczne 1

oceny listopad 2022 akademia menedżera myślenie strategiczne 2

oceny listopad 2022 akademia menedżera myślenie strategiczne 3

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Opinie Uczestników po warsztatach - zapraszam na zajęcia! https://youtu.be/bdJfruVLAH0

135 oceny po negocj klata

  _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

20220929 axa

 

20220929 axa1

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Liga NGO's finał

Liga ngos finał 2022 09 25 10 30 25 986 com.facebook

 

Liga ngos finał 2022 09 25 10 27 41 032 com.facebook1

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

20220831 1546

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 

ankiety po negoc zaawans ArtdomTerg VIII22 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 20220426 141900

 20220426 111900

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

IMG 20211114 115114

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

20211105 184304 Anita G rekomendacja

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Oceny uczestników szkolenia online: Sprzedaż, obsługa, relacje w B2B ❤   https://youtu.be/kzrjTh5gf7A

podsumujmy

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Negocjacje zaawansowane z punktu widzenia Kupca

9

8

7

6

5

4

3

2

 1

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Zaawansowane negocjacje  dla PM - Kupców

IMG 20211015 170717

IMG 20211015 170738

IMG 20211015 170815

IMG 20211015 170839

IMG 20211015 170839a

IMG 20211015 170859

IMG 20211015 170859a

IMG 20211015 170916a

IMG 20211015 170916b

IMG 20211015 170933

IMG 20211015 170933a

IMG 20211015 170947

IMG 20211015 170947a

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Współpraca i komunikacja w zespole oraz Zarządzanie zespołem dla menedżerów

referencje POLIPACK X 2021 obraz 1MB 

_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

Negocjacje dla zaawansowanych

małyPhoto Resizer 2021 09 05 10 54 52

_____________________________________________________________________________________________________________________________________ 

małyPhoto Resizer 2021 09 05 10 56 20

_____________________________________________________________________________________________________________________________________ 

małyPhoto Resizer 2021 09 05 10 56 47

_____________________________________________________________________________________________________________________________________ 

małyPhoto Resizer 2021 09 05 10 57 11

 _________________________________________________________________________________________________________________________

 

Sprzedaż B2B - rynki Europy Zachodniej (polskie produkty)

 

 referencje Spiżarnia VIII 2021

 _______________________________________________________________________________________________________________________________

 

Zarządzanie organizacją

 

20210529 21 06 34 935 com.linkedin.android

 ______________________________________________________________________________________________________________________________

 

Proces i techniki sprzedaży, strategia handlowa
obsługa, obrona ceny, relacje, komunikacja korzyści

Screenshot 20210413 010237 1

 

 Screenshot 20210413 010245 1


 

 Przechwytywanie1

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Oceny uczestników szkolenia online - film: Sprzedaż, obsługa, relacje w B2B, różnice kulturowe - sesja 1   https://youtu.be/hOC6QX9c5Fg

20200816 oceny szkolenia online sesja 1

 _________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Kolejne referencje

 

referencje MDDP

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

referencje Hillway

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

FIG referencje


 

list referencyjny Adam Górecki Mediaexpert


 

referencje 20200520 12461693 TB M Gnyszka
 

 


 

referencje Certes 2020 1 

 


 

20200330 tb online podziękowanie juz


 

20200328 rekomendacje Marzena


 

20200326 hill OK


20200326 0011 rekomendacja

 


20200326 0012 rekomendacja

 


20200516 0002 2 rekomendacje okładka ukł pion

 


 

dziękuję za rekomendacje 17 03 2020

 


dziękuję za rekomendacje 17 03 2020 1


 

TB 16 03


 

 20200316 rekomendacja

 


 

rekomendacja kkażmierczak III 2020 2

 


 

komentarz Szczepana z TB Kraków III17

 


 

Kolejne rekomendacje...

DZIĘKUJĘ!

Zawsze do Waszej dyspozycji :)

Piotr i Joanna obejrzeli na moim kanale YouTube fragment prowadzonego przeze mnie szkolenia: Jak reagować na krytykę - postawa dojrzała - odpowiedzialna a niedojrzała, wybranym spośród prowadzonych przeze mnie warsztatów. https://youtu.be/w2RI3qxKe3U

Joanna była na tym szkoleniu jako uczestniczka - na sali !!!

Inne fragmenty szkoleń są na: http://www.aspenconsulting.pl/ oraz na YouTube, kanał: Adam Górecki Aspen Consulting – play lista: Adam Górecki prowadzi warsztaty - zobacz wybrane fragmenty https://www.youtube.com/playlist?list=PLhIVCxPzNkf4aKdIQ9aNyD6sKQyDHgtx9

DZIĘKUJĘ I ZAPRASZAM

rekomendacja Piotr Wołoch i Joanna 22 i 24 02 2020


 

komentarz Przemka Przyjaznego do mojego filmu z fragmentem szkolenia III17 

 


 

Rekomendacja uczestnika szkolenia Prezentacje Wystąpienia   Marek Kosykowski  https://youtu.be/-hoCD3CGhBI

85 rekomendacja M Kosykowski miniatura

 


 

agn lewalska

 

 

 

 

 

 

Agnieszka Lewalska - dyrektor regionalny Towarzystw Biznesowych (Polska centralna):

Gościem spotkania otwartego wszystkich grup Towarzystwa Biznesowego Warszawskiego był Adam Górecki, były menedżer sprzedaży w IKEA. To człowiek, który absolutnie zachwyca tym, w jaki sposób opowiada. Ma w sobie ogromną mądrość - wyjątkowo cenną dla przedsiębiorców. Opowiadał o budowaniu trwałych relacji z klientem. Jaki był przekaz prelekcji Adama? Że wcale nie chodzi o to, żeby sprzedać, ale o to, by klient powrócił. Niby oczywiste, ale przedsiębiorcy nie zawsze o tym pamiętają.


 

 polecenie X 2017


D Cuprys opinia


 

 20 lat FIG


 

członek rady biznesu WT UKSW 


 

Adam na konferencji Certes 27 03 2015


 

Panie Adamie,

Dziękuję za prezentację i gratuluję wspaniałych szkoleń.

Bardzo dużo wniosły i spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem.

Dealerzy są pod wrażeniem i nastawieni na wprowadzanie zmian postępowania w swoich sklepach.

Pozdrawiam,

KR

 

Panie Adamie,

Bardzo dziękuję za szkolenie.

Mam wrażenie, że wykonał Pan pracę równie ciężką jak praca górnik na szychcie, za co niniejszym dziękuję.

To, co zapamiętałem, czyli to, co najwyraźniej uznałem za najważniejsze, to żeby szanować innych na każdym poziomie komunikacji. W drugiej kolejności, żeby szanować siebie, podchodząc do siebie z dystansem, ale i wyrozumiałością.

Wszystkiego dobrego.

Z uszanowaniem Paweł Malkiewicz, broker

 

„Adam to profesjonalny i bardzo przyjacielski trener. Możliwość uczestnictwa w jego szkoleniach stanowi najwyższą przyjemność. Program prezentowanych treści jest bogaty a język komunikacji dostosowany do uczestników. Adam hojnie dzieli się swoją wiedzą w niepowtarzalny sposób. Jego przekaz trafia bezpośrednio w sedno omawianego zagadnienia. Na uwagę zasługują praktyczne warsztaty z bezcenną możliwością uzyskania informacji zwrotnej bez obawy, że zostanie ktoś z uczestników urażony. Informacja zwrotna prezentowana jest z wnikliwą starannością. Potrafi w sposób czytelny wskazać obszary do poprawy czy dalszych treningów oraz wskazać mocne strony. Gorąco polecam też ujmujący sposób komunikacji z audytorium. Ekspert i profesjonalista w każdym calu. Poproszę o więcej...”

Piotr Zbigniew Rybicki

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Przykładowe ankiety uczestników po szkoleniu:

Zajęcia z zarządzania projektami. Na sali praktycy. A oto ich oceny po warsztatach. Dziękuję i zapraszam do wspólnych działań.

Przechwytywanie 7_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Przechwytywanie 6

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Przechwytywanie 5

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Przechwytywanie 4

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Przechwytywanie 3

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Przechwytywanie 2

_____________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

Przechwytywanie 1

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Więcej ocen:

 

Adnotacja 2020 06 29 101309

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Adnotacja 2020 06 29 101540

_____________________________________________________________________________________________________________________________________  

Adnotacja 2020 06 29 101802

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Adnotacja 2020 06 29 101941

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Adnotacja 2020 06 30 103125

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Adnotacja 2020 06 30 103343

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Adnotacja 2020 06 30 104822

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Adnotacja 2020 07 01 105326

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Referencje Yawal A Kaszczyński 2011


 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

REFERENCJE dla Aspen Adam Górecki 201106 p wołoch greenbet

 

referencje JRutkowski

 _____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Co jeszcze piszą Uczestnicy w ankietach?

 

Co podobało Ci się w szkoleniu i dlaczego? Co je wyróżnia na tle innych? Jeśli możesz, oceń w skali od 1 do 5.

  • Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia. Komunikatywny prowadzący. Wiele interesujących informacji. Daję 5.
  • Sposób przekazywania wiedzy, wyjaśnienie wielu sytuacji dotyczących naszej pracy, atmosfera. 5.
  • Szkolenie nauczyło mnie jak postepować z różnymi rozmówcami i klientami. Na pewno są to przydatne informacje, które w bardzo prosty sposób można przyswoić i wykorzystać w praktyce. 5.
  • Prowadzący szkolenie. W bardzo jasny i przejrzysty sposób tłumaczył nam wszystko o obsłudze klienta. Oceniam szkolenie na notę 5 bdb.
  • Spodobał mi się bardzo sposób prowadzenia warsztatów - w sposób jasny, komunikatywny, miły, w spokojej atmosferze przekazana została wiedza (bezcenna) na temat podejścia do klienta, a także ma to zastosowanie w życiu prywatnym. 5.
  • Sposób jego realizacji oraz przekazanie informacji, ponieważ było jasne, klarowne oraz zrozumiałe.
  • Bardzo dobre podejście prowadzącego, mnóstwo przykładów, bardzo miła atmosfera, sprawiająca, że współpraca układała się bardzo dobrze. Jasność wypowiedzi prowadzącego, bardzo dobre omówienie tematu. 5 :)
  • 5+. Trener prowadzący szkolenie zauracza osobowością, zaraża zdrową postawą w pracy. Z naciskiem na to, że mamy być dumni ze sprzedawanej usługi czy produktu. Człowiek FAIR PLAY. To zasługuje na ogromny szacunek i uznanie. Zatem wyróżnikiem jest trener!!! 
  • Profesjonalizm i niesamowita wiedza pana prowadzącego. Umiejętność przekazania informacji w łatwy i zrozumiały sposób. 5.
  • Ocena 5. Ogromna charyzma i profesjonalizm prowadzącego.Świetny klimat szkolenia (5)
  • Sposób prowadzenia i przekazywania informacji (na 5)
  • Propozycje pytań dla klientów, które wcześniej nie przyszły nam do głowy.
  • Dużo przekazanej wiedzy. Bardzo bobry prowadzący.
  • Aktywna forma, zaangażowanie prowadzącego, zaprezentowane i omówione problemy.
  • Sposób przekazywania informacji. Oceniam na „5” J
  • Kompetencja prowadzącego. Dużo ćwiczeń.
  • Profesjonalne przygotowanie. Przekazywanie wiedzy przez przykłady. Na „5”
  • Konkretne przykłady. Obrazowość przedstawianych sytuacji.
  • Zaangażowanie prowadzącego wyróżnia na tle innych. Podobały mi się ćwiczenia praktyczne.
  • Dużo praktycznych przykładów. Wiele przydatnych informacji. Możliwość dyskusji. Przyznaję „5”
  • Szkolenie było bardzo ciekawe, prowadzący interesująco omawiał zagadnienia i podawał konkretne przykłady. Na tle innych, wyróżnia je prowadzący. „5”.
  • Szkolenie było bardzo ciekawe ze względu na to, że przedstawione w czasie zajęć tematy były „z życia wzięte”.
  • Brak monotonii w prezentacji szkolenia. „5”.
  • Wiedza przekazywana na podstawie ciekawych przykładów i nie tylko z naszej branży. Daję „5”.

Co Twoim zdaniem, można by zrobić lepiej, inaczej? Jak?

  • Wszystko zostało przekazane na jak najwyższym poziomie.
  • W grupie, w której się znaleźliśmy, wszystko było w porządku. Jednak byłoby lepiej gdyby na szkoleniu byli wszyscy pracownicy.
  • Wg mnie wszystko było w porządku. Możnaby było do szkolenia zaprosić wszystkich pracowników naszego obiektu. To pomogłoby nam we współpracy, która przecież jest najważniejszą funkcją w obiekcie.
  • Moim zdaniem prowadzenie warsztatów było na najwyższym poziomie. Nic dodać nic ująć.
  • Więcej pracowników powinno wziąć udział w szkoleniu!
  • Wszystko było w porządku.Wszystko było dobrze :)
  • Bardzo mi sie podobało, więc nic bym nie zmianiała.
  • Wszystko było bardzo profesjonalne.
  • Zawsze można coś zrobić lepiej. J
  • Nic. Wszystko było OK.
  • Moim zdaniem szkolenie jest w 100% odpowiednie i przydatne.
  • Nie wprowadzałbym zmian.

Czy poleciłbyś(-abyś) to szkolenie innym? Dlaczego?

  • Tak. Poprzez uczestnictwo w tego typu szkoleniu można się dowiedzieć wielu informacji, przećwiczyć je w scenkach, a później można wykorzystać w pracy. 
  • Tak. Dzięki szkoleniu poszerzyliśmy swoją wiedzę, nauczyłem się jak postępować w relacjach w rozmówcami / klientami, w zależności od konkretnej sytuacji.
  • Tak. Wszystkie informacje są bardzo przydatne w pracy. Uważam, że każdy powinien odbyć takie szkolenie. Wg mniete zdobyte na zajęciach wiadomości i umiejętności ułatwią nam pracę.
  • Naturalnie, jak najbardziej. Poleciłbym je, gdyż można wiele z przekazanej nam wiedzy zastosować w życiu codziennym, a przede wszystkim w pracy. Przy obsłudze klienta.
  • Poleciłbym to szkolenie każdemu, kto ma do czynienia w bezpośrednim kontakcie z klientem. Osoba taka pozna techniki radzenia sobie z każdym typem klienta.
  • Tak, ze względu na sposób przeprowadzenia oraz profesjonalizm.
  • Zdecydowanie tak, ponieważ bardzo miłosłuchało się prowadzącego, który odpowiadał na wszystkie pytania i problemy.
  • Zdecydowanie tak - poleciłabym innym to szkolenie. Dlaczego? niezwykle rozwijające zajęcia, dały mi dużo praktycznej wiedzy, którą mam nadzieję wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym. Wyważona teoria z praktyką (ćwiczenia).
  • Ze względu na profesjonalizm i umiejętność przekazania informacji. Szkolenie polecam innym.
  • Poleciłabym szkolenie innym. Bardzo dużo ćwiczeń, rozmów.
  • W bardzo przyjazny sposób, w miłej atmosferze, przedstawiona i przyswojona wiedza. Bardzo praktyczne, pomocne sposoby radzenia sobie z klientem. Dziękuję.
  • Owszem, ponieważ ogromne zasoby informacji są przekazywane, w tak fantastyczny sposób i nie da się nudzić, a wynieśc można wiele.
  • Tak. Bardzo dużo przekazanej wiedzy, dużo przykładów.
  • Tak, ze względu na możliwość udoskonalenia relacji interpersonalnych.
  • Tak, bardzo profesjonalne, dynamiczne, duże zaangażowanie prowadzącego.
  • Polecam innym. Wiele przydatnych informacji. Usystematyzowanie tego, co wiemy.
  • Tak! Osoba prowadzącego zaraża entuzjazmem.
  • Oczywiście, że tak. Mogą dowiedzieć się wielu ciekawych rozwiązań, które będą również wprowadzić w życie.
  • Zdecydowanie poleciłabym szkolenie innym, ponieważ było przeprowadzone w interesujący sposób (nie ciągnęło się i nie nużyło). Materiały zostały udostępnione przez e-mail (lub pendrive). Można się było skupić na prowadzącym a nie na robieniu notatek.
  • Oczywiście, – ponieważ można odkryć siebie i ocenić swoją dotychczasową metodykę pracy.
  • Tak. Dobrze przygotowany szkolący, konkretny, jasny przekaz.
  • Tak. Dużo przydatnych wiadomości na temat zachowań i złych praktyk.
  • Tak, warto! Można się wiele nauczyć.

 

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu pokazującego szkolenia oraz klientów: https://youtu.be/Ajy7XAYgLc8

nasze miejsca szkoleń miniatura

 

Więcej z prowadzonych przez nas szkoleń znajdziecie Państwo tu: https://youtu.be/Q2WKx7TX9bA

nasze miejsca szkoleń kolejne miniatura

 

 

Z kim jeszcze współpracujemy?

Adam Górecki współpracuje także z firmami szkoleniowymi, m.in. Certes, MDDP, Langas, Semper, Coraz Lepsza Firma, Hillway, Aktren, Lauren Peso, Circunus, Berndson, Selectone - HPR Group, Support, Fluent, Francuski Instytut Gospodarki Polska, Francuski Instytut Zarządzania.

Na życzenie - możemy zwiększyć zespół trenerski i prowadzić równolegle więcej szkoleń - bezpośrednio lub poprzez partnerów wymienionych wyżej.

Ponadto, przyjmujemy zlecenia prowadzenia szkoleń refinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

 

 Photo Resizer 2021 09 10 09 59 35 light IMG 20230119 120245 kopia 20221121 095255 20221017 094157b 20220826 083423     20220829 0919a      IMG 20230316 111302aaa

 

stat4u