Kto skorzystał z naszych usług

Łącznie z naszych warsztatów skorzystało ponad 22 000 osób w trakcie ponad 3 200 dni szkoleniowych.

Z naszych usług skorzystały do tej pory, między innymi, Zarządy i pracownicy:

Administracja i Urzędy Państwowe, firmy z udziałem Skarbu Państwa, politycy – parlamentarzyści:

  • Kancelaria Prezydenta RP

  • Narodowy Bank Polski (cykl szkoleń)

  • Narodowy Fundusz Zdrowia

  • Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju

  • Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów UOKiK

  • PGNiG

  • PGNiG Termika

  • PGE

  • Centrala PZU S.A.

  • PKP Intercity

  • Elektrociepłownia Białystok

  • Pomorska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. (cykl szkoleń)

  • Tramwaje Warszawskie

  • PSE

  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.

  • P.P. Porty Lotnicze

  • Poczta Polska

  • PCO

  • Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.

  • PZL Sędziszów

  • LOTOS Upstream

  • Politycy z partii – parlamentu RP i Europarlamentu

Operatorzy GSM:

  • T-Mobile Polska S.A.

  • Transactor Sp. z o.o. (partner T-Mobile)

  • Polkomtel (Plus GSM)

  • Play

Sieci/hurt/detal, handel:

  • Real,- Sp z o.o. (cykl szkoleń, projekt projekt ponad 100 osób – kilka miesięcy)

  • Makro Cash & Carry

  • MGL – grupa Metro

  • Grupa Eurocash Centrala, dyrekcja (stała, wieloletnia współpraca, ponad 1000 osób)

  • Eurocash Cash & Carry

  • Tradis

  • KDWT

  • Premium Distributors – EC Alkohole

  • Kramel (roczna współpraca, ponad 100 osób + cykliczna współpraca)

  • PSB Mrówka

  • POLBITA – Drogerie Natura

  • Rewe Group, miniMAL Sp. z o.o.

  • Polomarket

  • Avita

  • Scorpio Poland

  • Cedar (Always Wild)

  • Gabona – Trena

  • KOMEX

  • Bronowicka Spiżarnia

  • Eko Holding

  • Arhelan

  • MALTA TRADING – Grupa Kronospan

  • GREEN FACTORY Bronisze

  • Szwedzkie Biuro Techniczne – stb

  • Spiżarnia Lublin (szkolenia dla handlowców pracujących w Europie Zachodniej)

  • GIMMIK

  • Kawiarz S.A.

Branża finansowa, ubezpieczeniowa:

  • ACCORD FINANCE

  • Diners Club International Polska

  • Polbank EFG (stała współpraca)

  • BRE Bank S.A

  • eCard Polska

  • Dun and Bradstreet Poland Sp.z o.o.

  • BNP Paribas – BGŻ (wielomiesięczny projekt, ponad 100 osób)

  • BGK

  • Provident

  • WONGA (coaching indywidualny)

  • Warta TUiR

Dystrybucja leków, farmacja, ochrona zdrowia:

  • Neuca S.A. (seria szkoleń)

  • JELFA S.A.

  • Lek Polska Sp. z o.o. – SANDOZ

  • Centrum Medyczne Damiana

  • ADAMED Sp. z o.o.

  • PHARMINDEX – CMP Medica Poland Sp. z o.o.

  • THERMO Scientific Polska

  • DIASORIN

  • Quantal Medical

  • Viridian

Przemysł, produkcja:

  • GEZE POLSKA S.A.

  • AMICA Wronki S.A.

  • JOHNSON ELECTRIC (stała współpraca coroczna)

  • British American Tobacco Polska S.A.

  • Hewlett-Packard Polska

  • Schindler Polska (cykl szkoleń)

  • ZPUE, Grupa Koronea (cykle szkoleń)

  • TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.

  • Jean Mueller Polska Sp. z o.o.

  • PFLEIDERER POLSKA

  • IKEA Industry Poland

  • AED Polska / Afriso Polska (cykle szkoleń)

  • Johnson Controls Ltd.

  • DeLaval Sp. z o.o.

  • FANUC Robotics Polska

  • Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o.

  • STORA ENSO PACKAGING SOLUTIONS

  • Walki Ekopak S.A.

  • Kent-Pak

  • Greenbet Polska S.A.

  • Yawal S.A. (projekt interim – kilka miesięcy)

  • Final S.A. (kilkumiesięczny projekt interim management)

  • Stihl

  • Puławskie Zakłady Azotowe (cykl szkoleń)

  • Sealed Air – Diversay

  • PORR POLSKA INFRASTRUCTURE S.A.

  • Ergis

  • Litex Promo

  • Mostostal (Siedlce)

  • ROBOT AVIATION

  • LC Elektronik

  • Metrum Cryoflex (zarządzanie firmą – CEO i szkolenia)

  • CEMEX (coaching indywidualny)

  • Warbud S.A. (coachingi indywidualne)

  • Manitou Polska

  • AMB Technic

  • Szwedzkie Biuro Techniczne (stb)

  • Menard

  • AXA Stenman Poland

  • Cool

  • Comensal

  • LAFARGE

  • Polargos

  • KÄRCHER

  • VEOLIA

  • Enea

  • Cersanit

  • Profim

  • Somfy

  • Strabag

  • Ciech

  • Enamor

  • Synthos S.A.

  • Relpol

  • SOPREMA (izolacje)

  • POLIPACK

  • Remea

  • TimberLine Furniture (CEO)

  • EXPONDO

  • PetRing

  • 8B Saymommy

Branża spożywcza (przemysł):

  • Animex S.A.

  • Bakoma S.A. (projekt EFS, kilkaset osób – dwa lata)

  • Sobieski Sp. z o.o. – Belvedere

  • WSP Społem Kielce

  • Browar Jan Olbracht, minibrowary.pl

  • LESAFFRE POLSKA S.A.

  • NESTLE

  • Zakłady Mięsne BROK

Sieci Multimedia/AGD/RTV:

  • Astral

  • Neonet

  • Mix Electronics (wieloletnia współpraca)

  • Multimedia.pl

  • ZUHIP Max Elektro

  • SFERIS

  • AB Kakto

Branża Automotive:

  • MAN – Diler Erem Serwis s.c.

  • SCANIA

  • ZASŁAW Z P i N (cykle szkoleń, projekt ponad dwa lata)

  • Delphi Polska Automotive Systems Sp. z o.o.

  • Michelin Polska S.A.

  • Brembo Poland Sp z o.o.

  • Citroen Polska, PSA

  • TOYOTA Motor Manufacturing Poland

  • CLAVEY – utrzymanie ruchu (VW)

Branża wydawnicza, gry komputerowe:

  • CD Projekt Sp. z o.o.

  • CD Projekt RED Sp. z o.o.

  • Drukarnia ORTIS

  • Nowa Era

  • INFOR

Usługi HR:

  • GoWork.pl

  • PF Gruppen

Rolnictwo:

  • Spółki OSADKOWSKI – I OSADKOWSKI-CEBULSKI

Inne, szkolnictwo wyższe, NGO (organizacje pozarządowe):

  • TOWARZYSTWA BIZNESOWE W POLSCE oraz GNYSZKA FUNDRAISING ADVISORS

  • Pracownia Synergii

  • Wyższe Seminarium Duchowne Pallotynów w Ołtarzewie

  • Uczelnia AHE Łódź

  • Uczelnia UKSW

  • Uczelnia Wyższa Szkoła Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University

  • Fundacja Republikańska

  • Fundacja Życie – Akademia Liga NGO’s

  • Ordo Iuris

Usługi; szkoleniowe, turystyczne, marketingowe, prawne, nowe technologie, IT, logistyka, utrzymanie ruchu, catering, architektoniczne, projektowe, wykończenia wnętrz, edukacyjne, consulting, laboratoria dla przemysłu:

  • Francuski Instytut Gospodarki Polska

  • Hillway Training & Consulting

  • Wezyr Holiday Services – CORAL TRAVEL (stała, wieloletnia współpraca)

  • Hotel Magellan

  • Zagroda Kuwasy

  • Lunch Service

  • EDUBROKER

  • Polskie Centrum Marketingowe

  • Nowoczesna Firma (Projekt EFS – seria szkoleń)

  • Obserwatorium Zarządzania, Eduklaster (Projekt EFS – seria szkoleń)

  • MOBICA

  • Bazy i Systemy Bankowe – BSB (cykle szkoleń)

  • Bonair (stała współpraca)

  • Kancelaria prawna Rigel – Krzysztof Wiecki

  • TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.

  • Ar-Speed

  • 3R

  • CREADIS

  • Profen

  • More Design & Architecture – MRDA

  • Trescon

  • KMT Construction

  • TimberLine Furniture

  • MEPS

  • PLANCO

  • Lubartowska 77

  • Park Dźwięków

  • PROGRA

  • The Design Group

  • White Peacock

  • ATAS biuro podróży

  • CRIDO – consulting finansowy

  • LOGINEX

  • TSH Gliwice

  • Restauracja Cafe Zielony Niedźwiedź

  • AR Speed

  • CLAVEY – utrzymanie ruchu (VW)

  • Axell Logistics

  • JARS

  • Centrum Edukacji TECHNIK

  • SMW Legal

  • TimberLine Furniture (CEO)

  • Coraz Lepsza Firma

Seminaria prowadzone przez Adama Góreckiego dla top managementu:

  • Komunikacja strategii firmy

  • Przywództwo – w procesie wdrażania strategii

  • Negocjacje w biznesie – warsztaty dla zarządzających

  • Zarządzanie przez cele – MBO

  • Pricing – zarządzanie cenami

A co o współpracy mówią dotychczasowi Klienci?
Co wg Nich Adam Górecki / Aspen Consulting robi lepiej niż inni?

Tym czymś jest właścicielskie myślenie i zaangażowanie oraz osobiste podejście do realizowanych projektów.

Mając doświadczenie w zarządzaniu biznesem i procesami oraz Ludźmi i setki przykładów z firm i organizacji, jest w stanie precyzyjnie dopomóc w znalezieniu rozwiązania, dostarcza wiedzę i umiejętności dla klientów od specjalisty do menedżera najwyższego szczebla w firmie.

Klienci często rekomendują trenera / naszą firmę i ponownie korzystają z naszych usług.

Spośród innych szkolących, trener wyróżnia się tym, że jest osobą bardzo doświadczoną – praktyczną wiedzę, którą przekazuje uczestnikom szkoleń zdobył w trakcie pracy w znakomitych organizacjach, w trakcie intensywnych studiów zarządzania oraz podczas pracy z kilkudziesięcioma klientami – jako trener i konsultant. Uczestnicy szkoleń zawsze bardzo wysoko oceniają jego wiedzę i umiejętności oraz sposób przekazywania wiadomości.

Wybrane referencje klientów i pracodawców + opinie uczestników zajęć prowadzonych przez Adama Góreckiego:

Chwalą nas! ☀ 🥇 🏆 🥂
Jak to miło dostawać podziękowania od Klientów, wie każdy kto je dostaje 😊 💪 ❤ 🍰
Dużo szkolę i konsultuję i jest mało czasu na podsumowania, ale zebrałem kilka najświeższych ocen i je tu dla Was publikuję.
Co piszą Uczestnicy? Zobaczcie najnowsze:

Co jeszcze piszą Uczestnicy w ankietach?

Co podobało Ci się w szkoleniu i dlaczego? Co je wyróżnia na tle innych? Jeśli możesz, oceń w skali od 1 do 5.

  • Tak. Poprzez uczestnictwo w tego typu szkoleniu można się dowiedzieć wielu informacji, przećwiczyć je w scenkach, a później można wykorzystać w pracy.

  • Tak. Dzięki szkoleniu poszerzyliśmy swoją wiedzę, nauczyłem się jak postępować w relacjach w rozmówcami / klientami, w zależności od konkretnej sytuacji.

  • Tak. Wszystkie informacje są bardzo przydatne w pracy. Uważam, że każdy powinien odbyć takie szkolenie.

  • Wg mnie te zdobyte na zajęciach wiadomości i umiejętności ułatwią nam pracę.

  • Naturalnie, jak najbardziej. Poleciłbym je, gdyż można wiele z przekazanej nam wiedzy zastosować w życiu codziennym, a przede wszystkim w pracy. Przy obsłudze klienta.

  • Poleciłbym to szkolenie każdemu, kto ma do czynienia w bezpośrednim kontakcie z klientem. Osoba taka pozna techniki radzenia sobie z każdym typem klienta.

  • Tak, ze względu na sposób przeprowadzenia oraz profesjonalizm.

  • Zdecydowanie tak, ponieważ bardzo miło słuchało się prowadzącego, który odpowiadał na wszystkie pytania i problemy.

  • Zdecydowanie tak – poleciłabym innym to szkolenie. Dlaczego? niezwykle rozwijające zajęcia, dały mi dużo praktycznej wiedzy, którą mam nadzieję wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym. Wyważona teoria z praktyką (ćwiczenia).

  • Ze względu na profesjonalizm i umiejętność przekazania informacji. Szkolenie polecam innym.

  • Poleciłabym szkolenie innym. Bardzo dużo ćwiczeń, rozmów.

  • W bardzo przyjazny sposób, w miłej atmosferze, przedstawiona i przyswojona wiedza. Bardzo praktyczne, pomocne sposoby radzenia sobie z klientem. Dziękuję.

  • Owszem, ponieważ ogromne zasoby informacji są przekazywane, w tak fantastyczny sposób i nie da się nudzić, a wynieść można wiele.

  • Konkretne przykłady. Obrazowość przedstawianych sytuacji.
    Zaangażowanie prowadzącego wyróżnia na tle innych. Podobały mi się ćwiczenia praktyczne.
    Dużo praktycznych przykładów. Wiele przydatnych informacji. Możliwość dyskusji. Przyznaję „5”

  • Szkolenie było bardzo ciekawe, prowadzący interesująco omawiał zagadnienia i podawał konkretne przykłady. Na tle innych, wyróżnia je prowadzący. „5”.

  • Szkolenie było bardzo ciekawe ze względu na to, że przedstawione w czasie zajęć tematy były „z życia wzięte”.
    Brak monotonii w prezentacji szkolenia. „5”.

  • Wiedza przekazywana na podstawie ciekawych przykładów i nie tylko z naszej branży. Daję „5”.

Co Twoim zdaniem, można by zrobić lepiej, inaczej? Jak?

  • Tak. Poprzez uczestnictwo w tego typu szkoleniu można się dowiedzieć wielu informacji, przećwiczyć je w scenkach, a później można wykorzystać w pracy.

  • Tak. Dzięki szkoleniu poszerzyliśmy swoją wiedzę, nauczyłem się jak postępować w relacjach w rozmówcami / klientami, w zależności od konkretnej sytuacji.

  • Tak. Wszystkie informacje są bardzo przydatne w pracy. Uważam, że każdy powinien odbyć takie szkolenie.

  • Wg mnie te zdobyte na zajęciach wiadomości i umiejętności ułatwią nam pracę.

  • Naturalnie, jak najbardziej. Poleciłbym je, gdyż można wiele z przekazanej nam wiedzy zastosować w życiu codziennym, a przede wszystkim w pracy. Przy obsłudze klienta.

  • Poleciłbym to szkolenie każdemu, kto ma do czynienia w bezpośrednim kontakcie z klientem. Osoba taka pozna techniki radzenia sobie z każdym typem klienta.

  • Tak, ze względu na sposób przeprowadzenia oraz profesjonalizm.

  • Zdecydowanie tak, ponieważ bardzo miło słuchało się prowadzącego, który odpowiadał na wszystkie pytania i problemy.

  • Zdecydowanie tak – poleciłabym innym to szkolenie. Dlaczego? niezwykle rozwijające zajęcia, dały mi dużo praktycznej wiedzy, którą mam nadzieję wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym. Wyważona teoria z praktyką (ćwiczenia).

  • Ze względu na profesjonalizm i umiejętność przekazania informacji. Szkolenie polecam innym.

  • Poleciłabym szkolenie innym. Bardzo dużo ćwiczeń, rozmów.

  • W bardzo przyjazny sposób, w miłej atmosferze, przedstawiona i przyswojona wiedza. Bardzo praktyczne, pomocne sposoby radzenia sobie z klientem. Dziękuję.

  • Owszem, ponieważ ogromne zasoby informacji są przekazywane, w tak fantastyczny sposób i nie da się nudzić, a wynieść można wiele.

Czy poleciłbyś(-abyś) to szkolenie innym? Dlaczego?

  • Tak. Poprzez uczestnictwo w tego typu szkoleniu można się dowiedzieć wielu informacji, przećwiczyć je w scenkach, a później można wykorzystać w pracy.

  • Tak. Dzięki szkoleniu poszerzyliśmy swoją wiedzę, nauczyłem się jak postępować w relacjach w rozmówcami / klientami, w zależności od konkretnej sytuacji.

  • Tak. Wszystkie informacje są bardzo przydatne w pracy. Uważam, że każdy powinien odbyć takie szkolenie.

  • Wg mnie te zdobyte na zajęciach wiadomości i umiejętności ułatwią nam pracę.

  • Naturalnie, jak najbardziej. Poleciłbym je, gdyż można wiele z przekazanej nam wiedzy zastosować w życiu codziennym, a przede wszystkim w pracy. Przy obsłudze klienta.

  • Poleciłbym to szkolenie każdemu, kto ma do czynienia w bezpośrednim kontakcie z klientem. Osoba taka pozna techniki radzenia sobie z każdym typem klienta.

  • Tak, ze względu na sposób przeprowadzenia oraz profesjonalizm.

  • Zdecydowanie tak, ponieważ bardzo miło słuchało się prowadzącego, który odpowiadał na wszystkie pytania i problemy.

  • Zdecydowanie tak – poleciłabym innym to szkolenie. Dlaczego? niezwykle rozwijające zajęcia, dały mi dużo praktycznej wiedzy, którą mam nadzieję wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym. Wyważona teoria z praktyką (ćwiczenia).

  • Ze względu na profesjonalizm i umiejętność przekazania informacji. Szkolenie polecam innym.

  • Poleciłabym szkolenie innym. Bardzo dużo ćwiczeń, rozmów.

  • W bardzo przyjazny sposób, w miłej atmosferze, przedstawiona i przyswojona wiedza. Bardzo praktyczne, pomocne sposoby radzenia sobie z klientem. Dziękuję.

  • Owszem, ponieważ ogromne zasoby informacji są przekazywane, w tak fantastyczny sposób i nie da się nudzić, a wynieść można wiele.

  • Tak. Bardzo dużo przekazanej wiedzy, dużo przykładów.

  • Tak, ze względu na możliwość udoskonalenia relacji interpersonalnych.

  • Tak, bardzo profesjonalne, dynamiczne, duże zaangażowanie prowadzącego.

  • Polecam innym. Wiele przydatnych informacji. Usystematyzowanie tego, co wiemy.

  • Tak! Osoba prowadzącego zaraża entuzjazmem.

  • Oczywiście, że tak. Mogą dowiedzieć się wielu ciekawych rozwiązań, które będą również wprowadzić w życie.

  • Zdecydowanie poleciłabym szkolenie innym, ponieważ było przeprowadzone w interesujący sposób (nie ciągnęło się i nie nużyło). Materiały zostały udostępnione przez e-mail (lub pendrive). Można się było skupić na prowadzącym a nie na robieniu notatek.

  • Oczywiście, – ponieważ można odkryć siebie i ocenić swoją dotychczasową metodykę pracy.

  • Tak. Dobrze przygotowany szkolący, konkretny, jasny przekaz.

  • Tak. Dużo przydatnych wiadomości na temat zachowań i złych praktyk

  • Tak, warto! Można się wiele nauczyć.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu pokazującego szkolenia oraz klientów.

Więcej z prowadzonych przez nas szkoleń
znajdziecie Państwo tutaj:

Adam Górecki

zapraszam do współpracy