Zamieniamy dylematy naszych Klientów w satysfakcję i pewność
Jakie pytania stawiają sobie Klienci?
- Czy korzystać z usług doradców?
- Ile to kosztuje?
- Czy zdobywać nową wiedzę szkoląc się?
- Czy bazować tylko na własnym doświadczeniu?
- A może jedno w oparciu o drugie?
Spójrzmy na krótki film, który postara się przybliżyć nam odpowiedź na te pytania: https://youtu.be/u2FstRnwB7s
Pytania te są stawiane często.
Wiadomo, że pracownicy firmy są jej najważniejszym zasobem a dodatkowo wsparci przez wiedzę i doświadczenie menedżera / eksperta z zewnątrz, mogą z szerszej perspektywy spojrzeć na zjawiska zachodzące w firmie, w jej bliższym i dalszym otoczeniu, dzięki czemu ich decyzje stają się pewniejsze i doskonalsze. Dlatego proponujemy Państwu usługę okresowego wsparcia eksperckiego przez doświadczonego menedżera, w ramach Interim Management.
Żyjemy w czasach niebywałych i ultra szybkich zmian społecznych i ekonomicznych. Często ich zakres mocno dotyka przedsiębiorców.
Polski rynek, jest pełen niewykorzystanych szans, okazji. Spojrzenie z boku jest w stanie przynieść wiele nowych rozwiązań i zmniejszyć ilość pomyłek, ucząc się na błędach innych. Ponadto, spojrzenie z innej perspektywy stanowi dodatkowe źródło informacji przy podejmowaniu decyzji.
Tym własnie jest Interim Management. To czasowe wsparcie eksperta praktyka, który bierze współodpowiedzialność za wyniki wprowadzanych w organizacji zmian.
Wybór źródła pomocy i wiedzy jest często zadaniem trudnym; żmudnym i pełnym niepewności. Z jednej strony reklama doradców i szkolących zapewnia o doskonałej jakości ich usług, bez możliwości pełnej weryfikacji stanu faktycznego – z drugiej, koszty współpracy mogą być zbyt wysokie.
Rozsądne wyważenie obu czynników, minimalizacja ryzyka, bezpieczeństwo i komfort klienta to jest to, co nas wyróżnia spośród innych.
Co robimy?
- Świadczymy usługi doradcze i szkoleniowe w oparciu o praktyczne przykłady i konkretne doświadczenia biznesowe, na podbudowie rozwiązań teoretycznych, dających naszym Klientom bezpośrednie przełożenie na praktykę zarządzania.
- Opieramy współpracę z naszymi Klientami na zasadach partnerstwa – tj. na szacunku, zaufaniu i bezpieczeństwie.
- Poprzez wiedzę własną i zdobytą w wyniku analizy firmy, możemy każdorazowo wdrożyć w przedsiębiorstwie Klienta indywidualne rozwiązania, których konstrukcja i funkcjonowanie jest objęte tajemnicą.
- Zapewniamy zaangażowanie i osobiste podejście do realizowanych projektów.
- Oferujemy szeroki zakres tematów, indywidualne podejście - dostosowane do specyfiki Waszej firmy.
- Gwarantujemy pomoc w konkretnych przypadkach biznesowych, praktyczne wskazówki i rozwiązania do wprowadzenia - zapewniające poprawę funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych oraz całej firmy.

A co, jeśli znajdziecie niższą cenę na taką samą ofertę jak nasza?
W przypadku znalezienia przez Was, takiej samej oferty w niższej cenie, niż w ASPEN CONSULTING, gwarantujemy przeprowadzenie szkolenia, konsultacji, w cenie proponowanej przez inną firmę. Zobowiązujemy się do tego po sprawdzeniu danych rozwiązań.
ZAUFAŁO NAM JUŻ PONAD 22 000 OSÓB!
Nasze szkolenia trwały łącznie ponad 3200 dni!
MAMY WIELU ZADOWOLONYCH I POWRACAJĄCYCH KLIENTÓW,
CZĘSTO POLECAJĄ ONI NASZE USŁUGI ZNAJOMYM W INNYCH ORGANIZACJACH!