Cel szkolenia:
- Przygotowanie do pracy w dziale reklamacji – obsługi klienta – omówienie jej specyfiki.
- Wskazanie jak być skutecznym w obsłudze i komunikacji z klientem.
- Zdobycie narzędzi do efektywnego przeprowadzenia obsługi klienta.
- Usystematyzowanie wiedzy o budowaniu autorytetu handlowca.
- Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
- Omówienie, kim jest klient, jakie ma potrzeby i jaka jest jego rola oraz charakterystyka.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności obsługi klienta stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
- Praktyczne przećwiczenie kontaktu z klientem i ocena jak jest on prowadzony w kontekście budowania autorytetu handlowca.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf