Cel szkolenia:

  • Uświadomienie, kim jest klient i jakie jest jego znaczenie dla firmy.
  • Poznanie znaczenia kontaktu z firmą.
  • Poznanie błędów i złotych zasad rozmowy z klientem.
  • Najprostsze jest najtrudniejsze – czyli poznanie złowrogiego znaczenia przyzwyczajeń – drugiej natury człowieka m.in. podczas rozmowy handlowej i obsługi klienta.
  • Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
  • Odpowiedź na pytanie: jak rozwijać obsługę klienta?
  • Uświadomienie, że obsługa klienta to proces.
  • Analiza obsługi klienta.
  • Etapy procesu.
  • Charakterystyka poszczególnych typów klientów.
  • Opanowanie metod obsługi i osiągania korzyści dla obu stron.
  • Zasady prowadzenia rozmowy i efektywnej komunikacji z klientem.
  • Budowanie relacji.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia. 

dowiedz się więcej - pobierz .pdf

 

stat4u