Cel szkolenia:
- Uświadomienie, kim jest klient i jakie jest jego znaczenie dla firmy.
- Poznanie znaczenia kontaktu z firmą.
- Poznanie błędów i złotych zasad rozmowy z klientem.
- Najprostsze jest najtrudniejsze – czyli poznanie złowrogiego znaczenia przyzwyczajeń – drugiej natury człowieka m.in. podczas rozmowy handlowej i obsługi klienta.
- Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
- Odpowiedź na pytanie: jak rozwijać obsługę klienta?
- Uświadomienie, że obsługa klienta to proces.
- Analiza obsługi klienta.
- Etapy procesu.
- Charakterystyka poszczególnych typów klientów.
- Opanowanie metod obsługi i osiągania korzyści dla obu stron.
- Zasady prowadzenia rozmowy i efektywnej komunikacji z klientem.
- Budowanie relacji.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf