Cel szkolenia:
- Przygotowanie do pracy telemarketera jako sprzedawcy/doradcy – omówienie jej specyfiki.
- Wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży z wykorzystaniem telefonu.
- Zdobycie narzędzi do efektywnej (w tym telefonicznej) komunikacji z klientem.
- Zdobycie narzędzi do efektywnego przeprowadzenia procesu sprzedaży.
- Usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży.
- Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
- Przypomnienie, kim jest klient i jaka jest jego rola oraz charakterystyka.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności sprzedaży stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf