Cel szkolenia:
- Pokazanie roli odpowiedniej budowy układu stoiska, sklepu, jego wizualizacji, w kontekście efektu ekonomicznego organizacji.
- Metody budowania i osiągania z nich korzyści dla klienta, firmy, załogi. Poprzez poznanie zasad budowy stoisk, sklepów, zdobycie narzędzi do efektywnej technicznej komunikacji z klientem.
- Zdobycie wiedzy i umiejętności do samodzielnej pracy osób zajmujących się merchandisingiem i zatowarowaniem sklepu.
- Zapoznanie i ćwiczenia z narzędziami:
- Praca z magazynem na ekspozycji w sklepie.
- Zamówienia a dostępność towaru – określenie wymiaru zamówień, zasady, logika pracy z zamówieniami.
- Określenie zakresu obecności asortymentu w sklepie, wybór towaru na ekspozycję, matematyka wyboru.
- Wykorzystanie miejsca, wybór miejsc, określenie jakości miejsc w sklepie.
- Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności pracy ze sklepem jako narzędziem zysku.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf