Zapraszam Państwa do zapoznania się z krótkim filmem, w którym przedstawiam moje doświadczenia zawodowe, specjalizacje: https://youtu.be/7bwEzJ8IMy4

Jestem absolwentem studiów MBA oraz magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University.

20180525 1439 OK                                              
                                                    
Moje zainteresowania koncentrują się nad możliwościami kształtowania skuteczności w życiu zawodowym i prywatnym a także nad zależnościami występującymi między jakością pracy i relacji międzyludzkich a efektywnością ekonomiczną organizacji.

 

Zapraszam do obejrzenia zapowiedzi warsztatów Zarządzanie zespołem dla managerów - budowanie zespołu - motywowanie = poziom 1, najpopularniejszego tematu zajęć prowadzonych przeze mnie: https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q 

Polecam także obejrzenie / wysłuchanie wywiadu - odpowiedzi na 5 pytań o dobre zarządzanie zespołem: https://youtu.be/iK3x8q-k9O8

 

Doświadczenia zawodowe

Adam Górecki świadczy usługi doradcze, trenerskie, Interim Management - okresowego wsparcia firm wiedzą ekspercką.

Specjalizacja: 

  • zarządzanie zespołami,
  • przywództwo,
  • sprzedaż i obsługa klienta,
  • negocjacje, rozwój osobisty,
  • zarządzanie zmianą, wprowadzanie i komunikacja strategii, 
  • prowadzenie spotkań - wystąpień,
  • organizacja pracy i czasu,
  • coaching i On the Job Training,
  • work-life balance.

 

 

W latach 2010-2015 wykładowca Executive MBA (Master of Business Administration - na podyplomowych studiach z zarządzania strategicznego) w Wyższej Szkole Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University

Odpowiedzialny za prowadzenie zajęć warsztatowych z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele, Odpowiedzialności Menedżerskiej w Podejmowaniu Decyzji a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych w Oddziałach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Ponadto prowadzi zajęcia na poziomie BBA (licencjat) i studiów magisterskich z Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA.

Współpracuje jako wykładowca z UKSW, Chrześcijańską Szkołą Przywództwa (Studia Podyplomowe MBA), z Francuskim Instytutem Zarządzania (FIZ) jako wykładowca, w ramach prowadzonych przez Instytut, studiów MBA.

Współpracuje z firmami szkoleniowymi CERTES, MDDP, Francuskim Instytutem Gospodarki Polska, Selectone - HPR Group, Pracownia Kompetencji, Credo, Activum, SUPPORT Szkolenia i konsultacje.

W CERTES projektuje i przeprowadza szkolenia, pomaga w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowych.

We Francuskim Instytucie Gospodarki (FIG) prowadzi m.in. seminaria otwarte i zamknięte dla kadry zarządzającej pt.: „Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy? Warsztaty dla zarządzających”, „Zarządzanie zmianą”, „Negocjacje w biznesie warsztaty dla zarządzających” oraz „Przywództwo w procesie zmian”.

 

Jednocześnie, od 2005 roku, jest zaangażowany w szkolenia i doradztwo w zarządzaniu w Aspen Consulting. Z prowadzonych przez niego szkoleń skorzystało ponad 19 500 osób, w czasie ponad 2600 dni szkoleniowych.   

 

Równolegle, w 2011
był zatrudniony w Yawal S.A. na stanowisku Zastępcy Dyrektora Zarządzającego ds. Sprzedaży i Doradcy Prezesa ds. Sprzedaży.

Wcześniej, 16 lat był związany ze sprzedażą, 15 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, 9 lat na stanowiskach dyrektorskich.

Posiada łącznie 26-letnie doświadczenie zawodowe wzbogacone o 3 poziomy studiów oraz znaczną ilość ukończonych szkoleń krajowych i zagranicznych.

Jako szef sprzedaży w kolejnych firmach, równolegle przeszkolił w latach 1997 – 2005 ok. 2000 osób. Wcześniej był m.in. trenerem wewnętrznym (przy jednoczesnym pełnieniu obowiązków szefa sprzedaży) w IKEA. Przeszkolił tam ok. 500 osób.

 

W latach 2003 – 2005
pracował w Amica Wronki S.A. jako dyrektor sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą krajową - sprzęt AGD. Zarządzał działem i zespołem sprzedaży - 50 osób. Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 700 milionów złotych.

 

W latach 2000 – 2003
pracował w Electrolux Poland Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży reprezentował firmę Electrolux w Polsce odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi. Zarządzał działem oraz zespołem sprzedaży (24 osoby). Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 300 milionów złotych.

 

W latach 1997 – 2000
pracował w Merloni Indesit Polska Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży, (24 osoby). Budżet sprzedaży ponad 80mln zł.

 

W roku 1997
pracował w Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. jako kierownik działu sprzedaży, (dyrektor sklepu), zarządzał działami sprzedaży, jako przygotowanie do pracy dyrektora sklepu w Gdańsku (załoga 150 osób).

 

W latach 1990 – 1996
był zatrudniony w IKEA Retail Sp. z o.o. jako menedżer sprzedaży. Był odpowiedzialny za tworzenie cen detalicznych dla sklepów IKEA w Polsce, badania rynku, analizy, zarządzanie zespołem 28 pracowników, treningi dla załogi – obsługę klienta – pracę z asortymentem, kontrolę poziomu sprzedaży, wprowadzanie akcji promocyjnych, planowanie poziomu sprzedaży, zamawianie towarów, planowanie dostaw.