Cel szkolenia:
- Usprawnienie bieżących procesów z obszaru zarządzania relacjami z klientami.
- Przegląd możliwych do zastosowania składowych polityki handlowej w stosunku do odbiorców.
- Poznanie metod wywierania wpływu na klienta oraz realizacji założeń, w celu osiągnięcia zaplanowanych wyników.
- Praktyczne rozwiązania stosowane w biznesie, sprawdzone pod kątem efektywności ekonomicznej oraz wpływu wywieranego na firmy i ludzi.
- Zmiana optyki relacji z odbiorcami z nastawionych na własne korzyści na skierowane na wspólne cele i wzajemnie korzystne.
- Przedstawienie pojęcia wartości dodanej – zapoznanie oraz przykłady praktycznych zastosowań.
- Wprowadzenie uczestników do szeroko rozumianej tematyki zarządzania relacjami z klientami - Customer Relationship Management.
CRM jest jedną z najmodniejszych, a także jedną z najmniej rozumianych koncepcji ostatnich lat. Aby właściwie podejść do CRM, niezwykle istotne jest zrozumienie złożoności i wielowymiarowości tego zagadnienia. Kurs umożliwi uczestnikom spojrzenie na problematykę CRM z różnych perspektyw – z perspektywy strategii przedsiębiorstwa, z perspektywy organizacji procesów wewnętrznych, z perspektywy kultury firmy i wreszcie z perspektywy technologii.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf