Cel szkolenia:
- Poznanie kluczowych zagadnień związanych z motywowaniem osób i grup.
Ćwiczenia praktyczne. - Rozwój kompetencji w świetle przykładów wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów – wyznaczanie kierunków własnego rozwoju.
- Poznanie i rozpoznawanie własnego typu zachowania i potrzeb podwładnych.
- Wykorzystanie komunikacji w sytuacjach menedżerskich.
- Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak:
- motywowanie
- egzekwowanie norm i wartości
- poznawanie potrzeb podwładnych
- autoanaliza i planowanie własnego rozwoju
- zarządzanie czasem własnym
- prowadzenie rozmowy korygującej
- delegowanie zadań
- udzielanie pochwały
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf