Cel szkolenia:
- Szkolenie koncentruje się na rozwoju zakresu kompetencji menedżerskich związanych z kontaktami z podwładnymi, na szeroko rozumianym aspekcie motywowania zespołów oraz poszczególnych osób w kontekście własnego, preferowanego stylu zarządzania.
- Poznanie kluczowych ról i kompetencji w świetle przykładów wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów – wyznaczanie kierunków własnego rozwoju.
- Poznanie i rozpoznawanie własnego typu zachowania i potrzeb podwładnych.
- Wykorzystanie komunikacji w sytuacjach menedżerskich.
- Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak:
- egzekwowanie norm i wartości
- poznawanie potrzeb podwładnych
- autoanaliza i planowanie własnego rozwoju
- prowadzenie rozmowy korygującej
- delegowanie zadań
- udzielanie pochwały
- przekazywanie trudnej informacji
- poszukiwanie rozwiązań - motywowanie
- Dzięki treningowi udoskonalone zostaną umiejętności w zarządzaniu ludźmi, poprzez:
- zdobycie rozwiązywania konfliktów w zespole
- zwiększenie umiejętności właściwego sposobu delegowania
- wypracowanie skutecznych sposobów komunikacji
- rozwój zdolności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- korygowanie zachowań cd.
- przekazywanie trudnej informacji
- komplementowanie
- zarządzanie konfliktem
- delegowanie
W dużej części szkolenie składa się z ćwiczeń, zadań oraz symulacji sytuacyjnych z wykorzystaniem kamery wideo. Część teoretyczna jest skrócona do minimum.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf