Cel szkolenia:

  • Szkolenie koncentruje się na rozwoju zakresu kompetencji menedżerskich związanych z kontaktami z podwładnymi, na szeroko rozumianym aspekcie motywowania zespołów oraz poszczególnych osób w kontekście własnego, preferowanego stylu zarządzania.
  • Poznanie kluczowych ról i kompetencji w świetle przykładów wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów – wyznaczanie kierunków własnego rozwoju.
  • Poznanie i rozpoznawanie własnego typu zachowania i potrzeb podwładnych.
  • Wykorzystanie komunikacji w sytuacjach menedżerskich.
  • Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak:
    • egzekwowanie norm i wartości
    • poznawanie potrzeb podwładnych
    • autoanaliza i planowanie własnego rozwoju
    • prowadzenie rozmowy korygującej
    • delegowanie zadań
    • udzielanie pochwały
    • przekazywanie trudnej informacji
    • poszukiwanie rozwiązań - motywowanie
  • Dzięki treningowi udoskonalone zostaną umiejętności w zarządzaniu ludźmi, poprzez:
    • zdobycie rozwiązywania konfliktów w zespole
    • zwiększenie umiejętności właściwego sposobu delegowania
    • wypracowanie skutecznych sposobów komunikacji
    • rozwój zdolności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
    • korygowanie zachowań cd.
    • przekazywanie trudnej informacji
    • komplementowanie
    • zarządzanie konfliktem
    • delegowanie

W dużej części szkolenie składa się z ćwiczeń, zadań oraz symulacji sytuacyjnych z wykorzystaniem kamery wideo. Część teoretyczna jest skrócona do minimum.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf

 

stat4u