Interim Management

Czym jest Interim Management?
Jest to krótkookresowe zarządzanie danym obszarem firmy:

  • Praca wewnątrz organizacji dla uzyskania wcześniej określonych, konkretnych celów, realizowana przez osobę fizyczną (Interim Managera).

  • Pomoc „na cały lub część etatu” w danym okresie – jako praktyk i konsultant – nasz doradca jest zawsze „pod ręką”.

  • Komfort i bezpieczeństwo, że określona sprawa będzie „załatwiona” do końca zgodnie z założonymi celami.

  • Osobiste traktowanie problemów. Zachowanie tajemnicy.

  • Odpowiedzialność i bezpieczeństwo wymiany informacji i sugestii.

  • Współpraca z naszymi Klientami oparta na zasadach partnerstwa – tj. na szacunku, zaufaniu i bezpieczeństwie oraz na partycypacji w ryzyku i zysku.

Poprzez wiedzę własną i zdobytą w wyniku analizy firmy, możemy każdorazowo wdrożyć w przedsiębiorstwie Klienta indywidualne rozwiązania, których konstrukcja i funkcjonowanie jest objęte tajemnicą.

Zapewniamy zaangażowanie i osobiste podejście do realizowanych projektów.

Kim jest Interim Manager?

Praktyk z umiejętnościami i doświadczeniem
pozwalającym wdrożyć w sposób efektywny i trwały zmiany w fimie, poprzez realizację wyznaczonych zadań, w określonym, krótkim czasie.

Profesjonalista
z dużą znajomością zasad prowadzenia biznesu i umiejętnościami interpersonalnymi, które wykorzystuje do zrealizowania powierzonych mu projektów.

Ekspert i lider
pracuje jako członek zespołów (nie będąc stałym etatowym pracownikiem) i oferuje skrojone na miarę rozwiązania odpowiadające aktualnym potrzebom zatrudniających go firm.

Jakie są korzyści dla firmy ze współpracy z Interim Managerem?
  • usprawnienie lub uzupełnienie zarządzania w całej firmie lub w wybranych działach

  • poprawa działania poszczególnych procesów biznesowych

  • efektywny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu w organizacji

  • korzystanie z eksperckiej wiedzy Interim Managera

  • oszczędność czasu i pieniędzy, które byłyby konieczne w przypadku zatrudnienia i przeszkoleniu nowego pracownika

  • uniknięcie kosztów stałych związanych z zatrudnieniem pracownika na etat

  • możliwość powiązania wynagrodzenia ze skuteczną realizacją powierzonych zadań

Kiedy warto zastosować rozwiązanie Interim Management w firmie / organizacji?
  • określenie strategii

  • zarządzanie zmianą

  • restrukturyzacja

  • uzupełnienie brakujących kompetencji

  • zastępstwo za nieobecnego menedżera

  • wsparcie wiedzą i doświadczeniem managerów pracujących w firmie

Adam Górecki jest Interim Managerem

świadczy usługi okresowego wsparcia firm wiedzą ekspercką

  • sprzedaż detaliczna i hurtowa oraz obsługa klienta, B2C, B2B

  • zarządzanie zespołami, przywództwo

  • negocjacje

  • List Itemzarządzanie zmianą, wprowadzanie i komunikacja strategii

  • prowadzenie szkoleń, spotkań – wystąpień

  • organizacja pracy i czasu, priorytetyzacja

  • Listcoaching menedżerski i On the Job Training, mentoring, tutoring

  • work-life balance – integration, rozwój osobisty