Czym jest Interim Management?

Jest to krótkookresowe zarządzanie danym obszarem firmy:

  • Praca wewnątrz organizacji dla uzyskania wcześniej określonych, konkretnych celów, realizowana przez osobę fizyczną (Interim Managera).
  • Pomoc "na cały lub część etatu" w danym okresie - jako praktyk i konsultant – nasz doradca jest zawsze "pod ręką".
  • Komfort i bezpieczeństwo, że określona sprawa będzie "załatwiona" do końca zgodnie z założonymi celami.
  • Osobiste traktowanie problemów. Zachowanie tajemnicy.
  • Odpowiedzialność i bezpieczeństwo wymiany informacji i sugestii.
  • Współpraca z naszymi Klientami oparta na zasadach partnerstwa – tj. na szacunku, zaufaniu i bezpieczeństwie oraz na partycypacji w ryzyku i zysku.

 

Poprzez wiedzę własną i zdobytą w wyniku analizy firmy, możemy każdorazowo wdrożyć w przedsiębiorstwie Klienta indywidualne rozwiązania, których konstrukcja i funkcjonowanie jest objęte tajemnicą.

Zapewniamy zaangażowanie i osobiste podejście do realizowanych projektów.

 

Kim jest Interim Manager?

Praktyk z umiejętnościami i doświadczeniem, pozwalającym wdrożyć w sposób efektywny i trwały zmiany w fimie, poprzez realizację wyznaczonych zadań, w określonym, krótkim czasie. Profesjonalista z dużą znajomością zasad prowadzenia biznesu i umiejętnościami interpersonalnymi, które wykorzystuje do zrealizowania powierzonych mu projektów. Ekspert i lider, który pracuje jako członek zespołów (nie będąc stałym etatowym pracownikiem) i oferuje skrojone na miarę rozwiązania odpowiadające aktualnym potrzebom zatrudniających go firm. 

 

Jakie są korzyści dla firmy ze współpracy z Interim Managerem?

  • usprawnienie lub uzupełnienie zarządzania w całej firmie lub w wybranych działach,
  • poprawa działania poszczególnych procesów biznesowych,
  • efektywny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu w organizacji,
  • korzystanie z eksperckiej wiedzy Interim Managera, 
  • oszczędność czasu i pieniędzy, które byłyby konieczne w przypadku zatrudnienia i przeszkoleniu nowego pracownika,
  • uniknięcie kosztów stałych związanych z zatrudnieniem pracownika na etat,
  • możliwość powiązania wynagrodzenia ze skuteczną realizacją powierzonych zadań.

 

Kiedy warto zastosować rozwiązanie Interim Management w firmie / organizacji?

  • określenie strategii
  • zarządzanie zmianą
  • restrukturyzacja
  • uzupełnienie brakujących kompetencji
  • zastępstwo za nieobecnego menedżera
  • wsparcie wiedzą i doświadczeniem managerów pracujących w firmie

 

Adam Górecki jest Interim Managerem i świadczy usługi okresowego wsparcia firm wiedzą ekspercką.

Specjalizacja Interim Management: 

  • zarządzanie zespołami,
  • przywództwo,
  • sprzedaż i obsługa klienta,
  • negocjacje, rozwój osobisty,
  • zarządzanie zmianą, wprowadzanie i komunikacja strategii, 
  • prowadzenie spotkań - wystąpień,
  • organizacja pracy i czasu,
  • coaching i On the Job Training,
  • work-life balance.


Skontaktuj sie z nami.

 


Prowadzimy także szkolenia otwarte i zamknięte dla większych grup, a także konsultacje w szerokim zakresie.

Na życzenie dostarczamy szczegółowy program szkolenia, zawierający wszystkie informacje pomocne przy wyborze konkretnego tematu.