Szkolenia według popularności

Zestawiliśmy dla Państwa wygody nasze szkolenia w formie tabelarycznej
układając je w kolejności jaką cieszą się popularnością.

L.p.Nazwa – temat szkoleniaDługość szkoleniaProgram szkolenia
1Zarządzanie zespołem dla managerów – budowanie zespołu – motywowanie = poziom 1
Jakie wątki poruszamy w trakcie tych warsztatów? Zapraszamy do obejrzenia zapowiedzi: https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q

Zapraszam do zapoznania się z wywiadem na temat warsztatów Efektywne Zarządzanie Zespołem https://youtu.be/iK3x8q-k9O8.

Odpowiemy na 5 pytań:
– Na czym polega efektywne zarządzanie zespołem?
– Dlaczego jest ono tak ważne w prowadzeniu firmy?
– Co jest najtrudniejsze w zarządzaniu zespołem?
– Jakie są różnice miedzy zarządzaniem zespołem przez kobiety, a mężczyzn?
– Kto powinien pojawić się na naszym szkoleniu?

Warsztaty szkoleniowe Zarządzanie Zespołem – to najczęstszy temat, prowadzonych przeze mnie zajęć.
2 dnipobierz
2Proces i techniki sprzedaży, praca z klientem 2 dni.
Zapraszamy do obejrzenia zapowiedzi: https://youtu.be/bWhL3okY2O8

Są to zajęcia dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, zbudować trwałe relacje z klientami, oparte o współpracę i szacunek. Jak wyróżnić się na tle innych? Nie sprzedawać ale sprawić, aby to klient kupował…
2 dnipobierz
3Zarządzanie czasem (sobą w czasie).
Obejrzyj zapowiedź: https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ

Priorytetyzowanie, organizacja pracy. Praca nad sobą, od rana do wieczora. Zdaje nam się, że czas ucieka za szybko, a przecież można nad tym zapanować. Chodzi o robienie rzeczy właściwych, Ważnych, pilnych, istotnych w długiej perspektywie. Nauczymy skupiać się na rzeczach najważniejszych. Co robić gdy mamy czas wolny? Co wybrać, co odrzucić? To także omawiamy. A czynności stand-by? Co robić, gdy muszę czekać, jakby w zawieszeniu? To wszystko poruszamy w trakcie naszych zajęć. Autor zmian czy ich ofiara, cele własne czy może realizacja celów innych? Ten dylemat trwale usuniemy podczas szkolenia. Każdy, kto chce zmienić własne życie, zapanować nad niepewnościami, niech przyjdzie na nasze zajęcia.
2 dnipobierz
4Zarządzanie przez cele, część 1.
Obejrzyj zapowiedź: https://youtu.be/s4Rhxrxk2Z8

Wyznaczanie sobie celów, zarządzanie nimi – to praktyka nielicznych, wręcz elit. Można, jednak, robić to już od najmłodszych lat, na co dzień. Na zajęciach uczymy się jak zapisywać cele, tworzyć je w oparciu o niezbędne kryteria, zgodnie z metodologią SMART. Praktykujemy jak pracować z realizacją celów, krok po kroku. Ćwiczymy, jak, dzięki celom być panem sytuacji, panować nad swoim życiem, zmianami, być autorem a nie ofiarą, wyznaczać kierunki. Inni będą podążać za nami zastanawiając się, jak my to robimy, że wiemy co jest ważne w życiu, firmie, pracy. Wszystko czego się nauczymy na naszych warsztatach, można będzie od razu wprowadzić w życie, znacznie poprawiając jego jakość!
2 dnipobierz
5Obsługa klienta, reklamacje, budowanie autorytetu handlowca, asertywność.
Obejrzyj zapowiedź: https://youtu.be/wRwk6ca2rH0

Praca z reklamacjami, zastrzeżeniami. Skupiamy się budowaniu dobrego wizerunku w oczach klienta. Najpierw pracujemy na zajęciach, nad przygotowaniem się do kontaktu z klientem, następnie uczymy się już samej obsługi, realizacji potrzeb klienta, a także ćwiczymy jak zbudować relację i dobrą obsługę po zakupową. Omawiamy przekazywanie informacji innym działom i od innych działów – klientowi, aby wszystko odbywało się w atmosferze rzetelnej, przyjaznej. Ćwiczymy, to, jak uczynić z klientów, naszych ambasadorów na rynku, co robić, by byli zadowoleni. Jak pracować etycznie, czysto i jednocześnie skutecznie. Wszystko oparte o dobre praktyki i autorskie rozwiązania.
2 dnipobierz
6Funkcjonowanie grup – praca z grupą (w grupie).
Obejrzyj zapowiedź: https://youtu.be/yl7w9kHb_m0

Jak z grupy uczynić zespół pracujący wspólnie nad jednym celem? Jak radzić sobie z różnicami zdań, różnymi osobowościami? Kogo dobierać do grupy? Poznamy proces grupowy i nauczymy się zarządzać nim, by osiągnąć wysoką efektywność i dobrą jakość relacji w zespole.
3 dnipobierz
7Negocjacje – sztuka wywierania wpływu – dochodząc do „tak”
https://youtu.be/EVhId-pPNOo

To żmudna, ciężka praca, jakże często wykonywana przez menedżerów, specjalistów, kupców, sprzedawców. Negocjujemy przecież codziennie, praktycznie ze wszystkimi. Prywatnie, zawodowo. Są różne typy negocjacji, techniki, triki, strategie. Co wybrać? Przed czym skutecznie się bronić? Jak budować mosty, porozumienie ponad różnicami, podziałami? Jak zaplanować proces negocjacji? Jak je właściwie przeprowadzić, etapami, z dystansem, jak panować nad emocjami? A co z alternatywą – BATNA? Co chcę i co dam w czasie negocjacji? Co zrobić, aby nasze porozumienie było trwałe? To wszystko, przepracowujemy, ćwiczymy na naszych warsztatach. Dużo scenek, testy. A oto wystąpienie o negocjacjach na pierwszym wieczorze Towarzystw Biznasowych https://youtu.be/WINyv57zz8c
2 dnipobierz
8Zarządzanie przez cele część 22 dnipobierz
9Zarządzanie zespołem – aktywne przywództwo = poziom 24 dnipobierz
10Zarządzanie zespołem – kierownicze przywództwo = poziom 34 dnipobierz
11Negocjacje zakupowe2 dnipobierz
12Zarządzanie zmianami zapowiedź:
https://youtu.be/p_nTgVVR1vc

Zmiany są nieuchronne. Jak wiemy, w życiu, możemy być, albo autorem zmian, albo ich ofiarą! Uczymy się więc, jak działać pro aktywnie, samemu wywoływać zmiany i być na nie przygotowanym. Ćwiczymy to, jak zarządzać zmianą. Jak przeprowadzać siebie przez zmiany, robić to małymi kroczkami, zgodnie z filozofią Kaizen? Jak przeprowadzać przez zmianę różne zespoły, od indywidualistów, po zwarte grupy? Jak komunikować zmiany, jak rozmrozić i ponownie zamrozić organizację, by utrwalić przeprowadzone zmiany? Warto być kreatorem zmian, tym, za którym idą inni i naśladują go. Chcesz być autorem swojego życia, procesów zmian? Przyjdź do nas!
2 dnipobierz
13Proces i techniki sprzedaży z maksymalną ilością ćwiczeń2 dnipobierz
14Negocjacje sprzedażowe2 dnipobierz
15Coaching w praktyce (+ on the job training)
https://youtu.be/uKj2DXEAvRQ

Zamiana roli, z zarządzającego na doradcę, powiernika, to nowość. Wielu menedżerów słyszy o coachingu, natomiast zaledwie garstka, spośród zarządzających zespołami, pracownikami, korzysta z tej umiejętności. Coaching, to może być nowy styl zarządzania na co dzień. Jeśli chcecie Państwo zmienić swoje nastawienie z tego, aby pilnować, kontrolować, wydawać polecenia i rozliczać, na styl prowadzenia rozwoju współpracowników, wspierania i pracy poprzez zadawanie właściwych pytań, styl doradczy, bardziej przyjazny, zapraszam!
2 dnipobierz
16Podstawy Ekonomii6 dnipobierz
17Podstawy Marketingu6 dnipobierz
18Obsługa klienta w sprzedaży i nie tylko – typy klientów2 dnipobierz
19Zarządzanie zespołem – budowanie zespołu = podstawy poziomu 1 przegląd zagadnień1 dzieńpobierz
20Zarządzanie zespołem sprzedaży3 dnipobierz
21Proces i techniki sprzedaży, pozyskiwanie klientów 1 dzień przegląd zagadnień1 dzieńpobierz
22Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management)
https://youtu.be/fhxPegVClrI

Wprowadzenie uczestników do szeroko rozumianej tematyki budowania relacjami z klientami – Customer Relationship Management. CRM jest jedną z najmodniejszych, a także jedną z najmniej rozumianych koncepcji ostatnich lat. Aby właściwie podejść do CRM, niezwykle istotne jest zrozumienie złożoności i wielowymiarowości tego zagadnienia. Kurs umożliwi uczestnikom spojrzenie na problematykę CRM z różnych perspektyw – z perspektywy strategii przedsiębiorstwa, z perspektywy organizacji procesów wewnętrznych, z perspektywy kultury firmy i wreszcie z perspektywy komunikacji. Ćwiczymy usprawnienie bieżących procesów z obszaru budowania relacjami z klientami. Poznamy praktyczne rozwiązania stosowane w biznesie, sprawdzone pod kątem efektywności ekonomicznej. Możliwa będzie zmiana optyki relacji z odbiorcami z nastawionych na własne korzyści na skierowane na wspólne cele i wzajemnie korzystne. Przedstawienie pojęcia wartości dodanej – zapoznanie oraz przykłady praktycznych zastosowań.

Zapraszam do obejrzenia fragmentów webinaru Budowanie trwałych relacji z klientami https://youtu.be/j2x0h0u3H6s
2 dnipobierz
23Zarządzanie zasobami ludzkimi2 – 3 dnipobierz
24Zarządzanie zespołem – przywództwo sytuacyjne3 dnipobierz
25Badanie konkurencji1 – 2 dnipobierz
26Efektywne zarządzanie marką2 dnipobierz
27Jak szkolić nowych pracowników – szkolenie dla kierowników2 dnipobierz
28Kultura organizacyjna – wartość nie na sprzedaż.1 – 2 dnipobierz
29Merchandising – układ półki, stoiska, sklepu, codzienna obsługa.
https://youtu.be/Tl-jFwMXIkM
https://youtu.be/0dmFI2a8Dvw

Pracując z powierzchnią handlową, mając ograniczone miejsce i pewien asortyment do sprzedania, chcemy wykorzystać jak najlepiej powierzony obszar. W czasie naszych warsztatów pracujemy nad zagadnieniami; układu sklepu, wykorzystania miejsca na nowości, wielokrotnej ekspozycji i umieszczenia towarów w koszach sprzedaży, towarów, które dają nam dużą marżę, duży zysk jednostkowy. Pracujemy nad nowościami i wyprzedażami. Zastanawiamy się jak i gdzie umieszczać w naszym sklepie produkty uzupełniające, komplementarne. Odpowiadamy na pytania; jak zwiększyć TICKET na klienta, kupującego, jak zwiększyć zyskowność z metra kwadratowego, jak zwiększyć TICKET na odwiedzającego? Merchandising, to praca nad wykorzystaniem miejsca w sklepie, układem półek, logiką jak porusza się klient i w związku z tym jak dobrać ekspozycję, układ regałów. Jest to praca skomplikowana, wymagająca wiele wiedzy. A my, w trakcie naszych zajęć, pokonamy te niejasności J. Stworzymy jasny plan i strukturę, tego, co powinno się w sklepie dziać, aby sklep, powierzchnia handlowa były wykorzystane jak najefektywniej. Zapraszam wszystkich, którzy chcą, pracując w oparciu o najlepsze przykłady, wykorzystywane przez pierwsze na świecie firmy, stworzyć sklep wydajny, znakomicie zarabiający na siebie!
1 – 2 dnipobierz

pobierz
30Motywowanie z elementami komunikacji i informacji zwrotnej.
Automotywacja, warsztaty motywacyjne – przemowa motywacyjna Power Speech https://youtu.be/FSBP3pZHjZw

To ostatnio coraz częściej wykorzystywane narzędzie do motywowania swoich załóg. Nasza załoga dobrze pracuje, ma dobre warunki zatrudnienia i gdzieś z wolna widzimy, że spada jej motywacja, następuje wypalenie, nieco opadają skrzydła? Albo chcemy wynagrodzić Naszych Ludzi za poniesiony trud i włożone w sukces wysiłki? Power Speech znakomicie zadziała! Można rozbudzić pozytywne emocje w uczestnikach, aby można było spowodować przyrost energii, aby wrócił „młodzieńczy” entuzjazm, uśmiech, pogoda ducha. Zapraszam na Power Speeche, pełne entuzjazmu, energii, pełne tego wszystkiego czego nam często brakuje. Mówimy o rzeczach pozytywnych, prostych, działających, sprawdzonych, które sprawdzają się w życiu większości ludzi.

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym Work-Life Balance https://youtu.be/o90QkbGpULo

Od kilku lat, zajęcia z tej tematyki cieszą się coraz większą popularnością. Przeprowadzam zajęcia z załogami, których członkowie mają dorobek zawodowy, a jednocześnie przeżywają dylematy, w którą stronę iść, jak pogodzić życie zawodowe z prywatnym, jak zachować równowagę? Często pracujemy długo i ciężko, a i tak pojawiają się wyrzuty sumienia, czy robię to wszystko wystarczająco? Odpowiadamy sobie na pytania; jak pracując, dobrze żyć i zachować przy tym spokój ducha?
0,5 – 2 dnipobierz
31Obsługa klienta, typy klientów2 dnipobierz
32Obsługa klienta i sprzedaż przez telefon2 dnipobierz
33Ocena roczna pracownika w oparciu o listę kompetencji2 – 3 dnipobierz
34Prezentacje i wystąpienia publiczne – prowadzenie spotkań i zebrań.
https://youtu.be/ZxcO328gZDY

Przekonywanie innych do swoich racji, argumentacja, informowanie o zmianach, przekazywanie nowości, zachęcanie, to częste zajęcia wielu z nas. Jeżeli chcecie Państwo poznać tajniki dobrej prezentacji, przekonywania, pozytywnego odbierania przez innych – te warsztaty są właśnie dla Was. Jak się dobrze przygotować, co robić w trakcie i po prezentacji? Jak reagować na pochwały i zastrzeżenia? Jak skupić uwagę słuchaczy? Tego dowiemy się w trakcie zajęć. Ćwiczymy, nagrywamy się kamerą, sprawdzamy jaki jest efekt i znów ćwiczymy i nagrywamy. Praktycznie, z wiedzą do wprowadzenia od razu. Rekomendacja uczestnika szkolenia Marka Kosykowskiego: https://youtu.be/-hoCD3CGhBI
2 dnipobierz
35Prowadzenie spotkań, zebrań.
https://youtu.be/VxqIPk7pDdY

Jako szefowie, często jesteśmy proszeni, aby poprowadzić zebranie. Należy przecież, ustalić gdzie jesteśmy i co dalej. Jak się przygotować? Czy znam i jakie mam zdolności prezentacyjne? Jaki wywieram wpływ na ludzi, aby Ci robili to, co jest dla nas ważne? Jak przełożyć nasze plany, wizje, pomysły, na role, kroki…? A co z agendą, czasem, przerwami? Jak dawać głos kolejnym osobom? Jak pracować z emocjami, stresem, tremą, sympatiami? A jak zarządzamy czasem w czasie zebrań? Jak sprawić, aby nasza załoga była aktywna, zaangażowana? W czasie naszych warsztatów odpowiadamy między innymi na te pytania, oraz na wiele, wiele innych.
2 dnipobierz
36Psychologia klienta i obsługa przez telefon2 dnipobierz
37Sztuka słuchania1 – 2 dnipobierz
38Telemarketing – proces i techniki sprzedaży przez telefon2 dnipobierz
39Układ – budowa sklepu
https://youtu.be/Tl-jFwMXIkM
https://youtu.be/0dmFI2a8Dvw
2 – 3 dnipobierz
40Zarządzanie czasem (sobą w czasie) przegląd zagadnień1 dzieńpobierz
41Zarządzanie projektem – projekt innowacyjny2 dnipobierz
42Zarządzanie przez jakość.2 dnipobierz
43Zarządzanie sprzedażą.
Zapraszamy do obejrzenia zapowiedzi: https://youtu.be/WOTlD3QtoNU

W trakcie naszych warsztatów omawiamy budżetowanie, przygotowanie asortymentu, segmentację i kategoryzację produktów (usług) i klientów, zbudowanie port folio spełniające nasze wymagania. Pracujemy nad przygotowaniem się do pracy z klientem, zaplanowaniem kroków współpracy, pierwszym, drugim kontaktem, ustalamy jak zbudować bazę wiedzy o klientach. Ćwiczymy jak przygotować ofertę, argumenty sprzedażowe, reagować na zastrzeżenia, używać języka korzyści. Pracujemy nad tym, jak zarządzać zespołem handlowym, aby był zmotywowany, jak działać na liczbach. Mówimy jak sprawić, by klienci kupowali więcej u nas. Są to zajęcia dla menedżerów, szefów sprzedaży, KAM, handlowców.
2 dnipobierz
44Empowerment – uprawomocnienie nr 22 dnipobierz
45INTEGRACYJNE szkolenie – warsztaty integrujące2 dni
46Komunikacja, asertywność.
Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw

Jak w pełni wyrażać siebie, jednocześnie nie raniąc innych? Jak mówić swobodnie o swoich możliwościach, prośbach, potrzebach, będąc mile odbieranym, a jednocześnie nie ulegając, gdy nie chcemy? Odpowiedzi znajdziemy na naszych zajęciach 🙂
2 dnipobierz
47Lista kompetencji narzędzie rekrutacji, oceny, rozwoju1 dzieńpobierz
48Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
https://youtu.be/MxJo8uRWkno

Wszystko zaczyna się od sprawnej rekrutacji i selekcji kandydatów. Tu – podpowiadamy wiele punktów, konkretnych zachowań, metod na dobre pozyskanie ludzi do pracy. Pierwsze spotkanie, druga rozmowa, przyjęcie do pracy… Kolejne kroki to, jak budować ścieżki kariery, wkomponowywać w zespół, przechodzić przez proces grupowy, motywować, korygować. Jak zarządzając Zasobami ludzkimi realizować politykę firmy? Ile osób zatrudniać? Przygotujcie sobie Państwo wszystkie pytania, wątpliwości jakie macie i przyjdźcie z nimi na szkolenie! Odpowiemy, podpowiemy, praktycznie, rzeczowo, bezpośrednio, z odpowiedzialnością za skutki! W oparciu o praktyki najlepszych, o stosowane w życiu rozwiązania!
Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – Ludzie i organizacje
2 – 6 dnipobierz
49Motywowanie.
Automotywacja, warsztaty motywacyjne – przemowa motywacyjna Power Speech
https://youtu.be/FSBP3pZHjZw
0,5 – 2 dnipobierz
50Organizacja działu handlowego w przedsiębiorstwie o charakterze detalicznym1 – 2 dnipobierz
51Podejmowanie decyzji Odwaga menedżerska Przyjmowanie odpowiedzialności2 dnipobierz

pobierz
52Przedsiębiorczość (enterprise)2 dnipobierz
53Rekrutacja i selekcja2 dnipobierz
54Wybór i budowa systemu dystrybucji, z podziałem na kanały1 – 2 dnipobierz
55Wywieranie wpływu2 dnipobierz
56Zarządzanie stresem
Zapraszam do obejrzenia fragmentów zajęć online Rozwiązywanie problemów i konfliktów, zarządzanie stresem https://youtu.be/AfdV6GKkT0U
1 – 2 dnipobierz
5730 sposobów na redukcję kosztów1 – 2 dnipobierz
58Aspirant sprzedaży, rola ekspozycji, asortymentu, atmosfery1 – 2 dnipobierz
59Budowanie autorytetu handlowca – asertywność2 dnipobierz
60Cecha zaleta korzyść w procesie sprzedaży2 dnipobierz
61Empowerment – uprawomocnienie2 dnipobierz
62Metody wyznaczania zadowolenia klienta1 – 2 dnipobierz
63Planowanie sprzedaży2 dnipobierz
64Promotor / handlowiec / przedstawiciel do spraw detalu; podstawy wiedzy o celach, metodach pracy, obsłudze klienta, stylu1 dzieńpobierz
65Promowanie innowacji i innowacyjności3 dnipobierz
66Prezentacje profesjonalne przegląd zagadnień1 dzieńpobierz
67Szkolenia jako narzędzie polityki personalnej firmy ( w tym szkolenie dla działu szkoleń)2 dnipobierz
68Tworzenie misji i strategii firmy2 dnipobierz
69Zarządzanie zapasami1 – 2 dnipobierz
70Przywództwo w procesie zmian – ja, jako lider Przywództwo we wdrożeniu strategii3 dnipobierz

pobierz
71Ewolucja teorii organizacji i zarządzania, podział pracy i struktura organizacyjna4 dnipobierz
72Promotor / handlowiec / przedstawiciel do spraw detalu; podstawy wiedzy o celach, metodach pracy, obsłudze klienta, stylu2 dnipobierz
73Rola klienta wewnętrznego i zewnętrznego w biznesie1 dzieńpobierz
74Rola klienta wewnętrznego i zewnętrznego w biznesie2 dnipobierz
75Strategia elastyczności w polityce personalnej organizacji – szanse i zagrożenia.1 – 2 dnipobierz
76Siedem sposobów na sukces z ludzką twarzą, czyli KONIEC DYSKUSJI MIEĆ ALBO BYĆ? Dziś, aby mieć – trzeba być1 – 2 dnipobierz
77Etyka w biznesie – biznes opłacalny i odpowiedzialny – CSR CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – PR1 – 2 dnipobierz
78CROSS I UP SELLING Jak zwiększyć sprzedaż podczas jednej transakcji1 – 2 dnipobierz

pobierz
79Szkolenie – zajęcia integracyjne1 – 2 dnipobierz

pobierz
80Rozwiązywanie konfliktów i problemów.
Zapraszam do obejrzenia fragmentów zajęć online Rozwiązywanie problemów i konfliktów radzenie sobie ze stresem https://youtu.be/AfdV6GKkT0U

Zapowiedź: https://youtu.be/Ewon54SjP4A

Co robić, gdy występuje różnica zdań, interesów? Co robić, gdy nie widzimy dobrej woli? Jak poznać, co kieruje tym człowiekiem, ludźmi? Na te pytania odpowiemy podczas naszych zajęć. Ćwiczymy, uczymy się praktycznie. Zdobywamy wiedzę jak się komunikować w konflikcie. Poznajemy wiele metod pracy z problemem, konfliktem. Dowiadujemy się tego, kto korzysta na naszym konflikcie i jak temu zapobiegać.
1 – 2 dnipobierz

pobierz
81Fotografia operacyjna – szkolenie podstawowe1 dzieńpobierz