Trener, konsultant, interim menedżer, przedsiębiorca.

  • zarządzanie zespołami

  • przywództwo

  • sprzedaż i obsługa klienta


Przez 9 lat pracował w dwóch największych na świecie firmach w swoich branżach; IKEA, Electrolux.

Z prowadzonych przez niego szkoleń skorzystało już ponad 22 000 osób, w czasie ponad 3200 dni szkoleniowych.

Absolwent studiów MBA oraz magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University.

Świadczy usługi doradcze, trenerskie, wsparcia firm wiedzą ekspercką.

specjalizacja:

  • zarządzanie zespołami

  • przywództwo

  • sprzedaż i obsługa klienta

  • negocjacje, rozwój osobisty

  • zarządzanie zmianą, wprowadzanie i komunikacja strategii

  • prowadzenie spotkań – wystąpień

  • organizacja pracy i czasu

  • Lcoaching i On the Job Training

  • work-life balance – work life integration

Kariera zawodowa

Aspen Consulting
2005-do dziś

Od 2005 roku prowadzi Aspen Consulting

jest zaangażowany w szkolenia i doradztwo w zarządzaniu, prowadzi coaching, wspiera menedżerów i właścicieli firm.

W 2018, jako CEO firmy Klienta, prowadził projekt zmiany organizacji produkcyjno handlowej, z zarządzania tradycyjnego na oparte na wartościach organizacji samozarzadzającej – turkusowej.

W 2011, wspierał Prezesa Zarządu w Yawal S.A. i Final S.A. na stanowisku Zastępcy Dyrektora Zarządzającego ds. Sprzedaży i Doradcy Prezesa ds. Sprzedaży. 

Wykładowca
2010 – 2015

W latach 2010-2015 wykładowca Executive MBA (Master of Business Administration – na podyplomowych studiach z zarządzania strategicznego) w Wyższej Szkole Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University.

Odpowiedzialny za prowadzenie zajęć warsztatowych z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele, Odpowiedzialności Menedżerskiej w Podejmowaniu Decyzji a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych w Oddziałach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Ponadto prowadził zajęcia na poziomie BBA (licencjat) i studiów magisterskich z Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA.

Współpracował jako wykładowca z UKSW, Chrześcijańską Szkołą Przywództwa (Studia Podyplomowe MBA), z Francuskim Instytutem Zarządzania (FIZ) jako wykładowca, w ramach prowadzonych przez Instytut, studiów MBA.

Współpracuje z firmami szkoleniowymi: CERTES, MDDP, Hillway, Fluent, Francuski Instytut Gospodarki Polska, Francuski Instytut Zarządzania, Aktren, Lauren Peso, Langas, Selectone – HPR Group, SUPPORT Szkolenia i konsultacje.

Projektuje tam i przeprowadza szkolenia, pomaga w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowych, wspiera menedżerów i właścicieli firm w sesjach konsultingowych.

We Francuskim Instytucie Gospodarki prowadził seminaria dla kadry zarządzającej, m.in.: „Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy?”, „Zarządzanie zmianą”, „Negocjacje w biznesie” oraz „Przywództwo w procesie zmian”.

Dyrektor Sprzedaży
2003 – 2005

Amica Wronki

pracował w Amica Wronki S.A. jako dyrektor sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą krajową – sprzęt AGD. Zarządzał działem i zespołem sprzedaży – 50 osób. Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 700 milionów złotych.

Dyrektor Sprzedaży
2000 – 2003

Electrolux Poland Sp. z o.o.

pracował w Electrolux Poland Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży reprezentował firmę Electrolux w Polsce odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi. Zarządzał działem oraz zespołem sprzedaży (24 osoby). Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 300 milionów złotych.

Dyrektor Sprzedaży
1997 – 2000

Merloni Indesit Polska Sp. z o.o.

pracował w Merloni Indesit Polska Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży, (24 osoby). Budżet sprzedaży ponad 80mln zł.

Kierownik działu sprzedaży
1997

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

pracował w Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. jako kierownik działu sprzedaży, (dyrektor sklepu), zarządzał działami sprzedaży, jako przygotowanie do pracy dyrektora sklepu w Gdańsku (załoga 150 osób).

Menedżer Sprzedaży
1990 – 1996

IKEA Retail Sp. z o.o.

był zatrudniony w IKEA Retail Sp. z o.o. jako menedżer sprzedaży. Był odpowiedzialny za tworzenie cen detalicznych dla sklepów IKEA w Polsce, badania rynku, analizy, zarządzanie zespołem 28 pracowników, treningi dla załogi – obsługę klienta – pracę z asortymentem, kontrolę poziomu sprzedaży, wprowadzanie akcji promocyjnych, planowanie poziomu sprzedaży, zamawianie towarów, planowanie dostaw.

Zapraszam do obejrzenia krótkiej prezentacji