Adam Górecki

trener, konsultant, interim menedżer, przedsiębiorca

  • zarządzanie zespołami

  • przywództwo

  • sprzedaż i obsługa klienta

Trenerzy współpracujący

Piotr Ufnal

Ekspert i praktyk w dziedzinie mediów z ponad 30-letnim doświadczeniem międzynarodowym – dziennikarz Francuskiej Agencji Prasowej AFP, dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu. Mediator, trener, coach.trener, konsultant, interim menedżer, przedsiębiorca.

Ekspert i praktyk w dziedzinie mediów z 30-letnim doświadczeniem międzynarodowym – dziennikarz Francuskiej Agencji Prasowej AFP, dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu. Mediator, trener, coach.

Jako korespondent AFP w Warszawie obsługiwał najważniejsze wydarzenia w Polsce: przemiany ustrojowe przełomu lat 80. i 90., wybory prezydenckie i parlamentarne w latach 90. Publikował w prasie francuskiej – oprócz AFP, był stałym korespondentem gazety ekonomicznej La Tribune.

Od 2000 r. odpowiada za rozwój biznesu AFP w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bałkanach. Negocjuje warunki współpracy z mediami, instytucjami rządowymi i placówkami dyplomatycznymi w 15 krajach.

Filolog romanista, posiada dyplom Paryskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Absolwent studiów podyplomowych na wydziale Negocjacji i Mediacji Uniwersytetu SWPS. Absolwent Erickson Coaching International. Mediator przy Sądzie Rejonowym w Warszawie. Mediator Międzynarodowego Centrum Mediacji.

Posiada kompetencje na poziomie eksperckim w dziedzinie negocjacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania konfliktami, współpracy w środowisku wielokulturowym i wielonarodowościowym.

Biegle włada francuskim (poziom C2) i angielskim (poziom C1).

Działalność dziennikarska:

  • Agence France-Presse – od 1986 – dziennikarz agencyjny ze specjalizacją ekonomiczną, praktyk biznesu mediowego

  • La Tribune (francuski dziennik ekonomiczny) – 1994-2001

  • Radio Zet – 1990-1991

Działalność akademicka:

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Warszawa

  • Wywiad i Artykuł prasowy – ćwiczenia dla studentów III roku, od 2012

  • Erystyka, sztuka prowadzenia debat publicznych – ćwiczenia dla II roku, 2012-2015

  • Mediacje Społeczne i Coaching – ćwiczenia dla studentów I roku, od 2015 (nowa specjalizacja)

  • Członek Wydziałowej Rady Biznesu na Wydziale Teologicznym (doradztwo w sprawach programowych)

Działalność mediacyjna:

  • Studia podyplomowe na Wydziale Mediacji i Negocjacji Uniwersytetu SWPS (2008-2009)

  • Mediator przy Sądzie Rejonowym w Warszawie (2013)

  • Mediator Międzynarodowego Centrum Mediacji działającego przy zagranicznych izbach handlowych w Polsce (2017)

  • Prowadzi mediacje rodzinne, pracownicze i gospodarcze

Działalność doradcza i trenerska:

  • Coaching (life & business coaching) – dyplom Erickson Coaching International przy Wszechnicy UJ w Krakowie (2015)

  • Zarządzanie konfliktami w biznesie (konflikty pracownicze indywidualne i grupowe, mobbing)

  • Szolenia z autoprezentacji i wystąpień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem pracy nad głosem)

Rafał Korsak

Z zawodu trener, doradca, menadżer. Posiada zarówno duże praktyczne doświadczenie biznesowe (ponad 29 lat) jak i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (ponad 16 lat).

Karierę zawodową rozpoczął 24 lata temu współtworząc Radio Zet. Zajmował stanowiska menadżerskie i dyrektorskie w działach sprzedaży i marketingu firm średniej wielkości i dużych korporacji (Radio Zet, FilmNet, Era GSM, TJ Partner, Impact Media). W swojej wieloletniej pracy zarządzał wieloma złożonymi projektami z zakresu marketingu oraz prowadził negocjacje na różnych poziomach – począwszy od negocjacji cenowych przy prostych zakupach B2B aż po skomplikowane, wieloetapowe i wielopłaszczyznowe negocjacje kontraktów na wiele milionów złotych.

Obecnie jest niezależnym trenerem-konsultantem, specjalizującym się tematach z zakresu marketingu, reklamy i promocji, zarządzania marką, planowania mediów, a także z zakresu sprzedaży, technik negocjacji, prezentacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania. Szkolenia prowadzone przez niego oceniane są zawsze bardzo wysoko (zawsze powyżej 4,5 w skali 1-5). Dotychczas przeprowadził kilkaset szkoleń zarówno z zakresu umiejętności miękkich (sprzedaż, negocjacje, asertywność, komunikacja interpersonalna, zarządzanie), jak i komunikacji marketingowej.
Jest autorem kilku pozycji książkowych z zakresu marketingu a także wielu publikacji w prasie fachowej.

Jest absolwentem szkoły trenerów TROP, jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce.
Od dziesięciu lat jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: SGH, Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji i w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Szkolił między innymi pracowników takich firm i instytucji jak:

  • Aflofarm

  • ARC Rynek i Opinia

  • AT Kearney

  • Bayer

  • Cityboard Metro

  • Centrum Konferencyjne Falenty

  • Europlakat

  • Energa

  • Ferrero

  • Gdańska Infrastruktura Wodociągowo – Kanalizacyjna

  • Starostwo Powiatowe w Hajnówce

  • Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu

  • Krajowy Ośrodek EFS

  • Krajowy Fundusz Kapitałowy

  • Media Regionalne

  • Ministerstwo Edukacji Narodowej

  • Ministerstwo Gospodarki

  • Ministerstwo Sprawiedliwości

  • Ministerstwo Środowiska

  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych

  • Narodowy Bank Polski

  • NASK

  • PKN Orlen

  • PZU

  • Radio Zet

  • Radio Złote Przeboje

  • Radio Eska

  • Rzeczpospolita

  • Superpharm

  • Super Express

  • UM Łódź

  • UM Szczecin

  • UM Województwa Warmińsko Mazurskiego

  • Universal McCann

  • Warszawskie Centrum Expo XXI

  • WUP Szczecin

  • Wydawnictwo Edipresse

  • Wydawnictwo Egmont

  • Wydawnictwo Murator

  • Zenith Optimedia Group

  • Związek Banków Polskich

Sławomir Buschka

Menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem, konsultant i trener biznesu, przedsiębiorca, współzałożyciel firmy PiIRO Sp. z o.o..

Posiada praktykę w zarządzaniu zarówno całością przedsiębiorstwa, jak i bezpośredniego zarządzania poszczególnymi jego funkcjami, w tym m.in.: zarządzaniu działalnością handlową, zarządzaniu finansami, prowadzeniu analiz marketingowych i finansowych, budowy planów strategicznych i operacyjnych, przygotowywaniu i wdrażaniu procedur wewnętrznych, oraz prowadzeniu negocjacji biznesowych z partnerami polskimi i zagranicznymi.

Specjalizuje się zarządzaniu restrukturyzacją naprawczą przedsiębiorstw oraz w zagadnieniach dotyczących zarządzania procesami sprzedaży z wykorzystaniem metodyki i narzędzi CRM oraz budowie i wdrożeniu strategii marketingowych w branżach B2B.

Absolwent Wydziału Mechanicznego –Technologicznego Politechniki Warszawskiej, uczestnik studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Klienci, dla których realizował seminaria menedżerskie lub uczestniczył w projektach doradczych, to m.in.:

  • Volkswagen Group Polska

  • Provident Polska SA

  • Hewlett Packard Polska

  • Opinion

  • Grupa Cementowni Górażdże

  • Zakłady Azotowe Anwil Włocławek

  • Malborskie Zakłady Chemiczne Organika SA

  • Osadkowski- Raifeisen, Osadkowski-Cebulski

  • Polbita

  • RYWAL

  • Astromal

  • Polskie Porty Lotnicze

  • SODEXO Polska

  • Wincanton Polska

  • Auchan Polska

  • PESA SA

  • MPT (jedna z największych w Polsce grup zakupowych w branży spożywczej)

  • ORLEN SA

  • Azoty Puławy SA

  • Carlsberg Okocim

  • INTERIA.PL

  • Lesaffre Polska

  • Ergom

  • YAWAL SA

  • AMBRA SA

  • Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych

  • PIT-RADWAR SA

Przemysław Siwula

Trener biznesu, konsultant, handlowiec z ponad 25-letnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu.

Pracował w FMCG dla BAKOMA S.A., BAHLSEN, E. WEDEL S.A., LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS, w branży budowlanej GRUPA PSB S.A., ROBEN CERAMIKA BUDOWLANA, salony jubilerskie APART SP. Z O.O. i inne.

Ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Psychologia marketingu i zarządzania – studia podyplomowe na Wydziale Nauk Społecznych, obronione z wynikiem bdb. Ponadto ukończył Politechnikę Poznańską – Wydział Budowy Maszyn – mgr inż.
Uczył się w koncernach FMCG (PesiCo, Nestlé). Ukończył liczne szkolenia i treningi (Mercuri Int. Door Int., HEY Int., Cris More Asociates, Carizma, Soges Italy, Schenk Institute)

Przebieg kariery:

  • Właściciel, konsultant i trener firmy CREDO – szkolenia, twórcza sprzedaż

  • Trener – Coach. W latach 2013 – 2014 – ukończony kurs coachingowy i uzyskany międzynarodowy certyfikat: ACC ICF

  • W latach 2012 – 2013. Ukończony specjalistyczny kurs trenerski Rozviyak

  • Od 2013 r. Wykładowca na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wydział Zamiejscowy w Cieszynie w zakresie kompetencji psychospołecznych w zarządzaniu

  • Od 2013 r. na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Twórca autorskiego programu Akademia Liderów Biznesu i wykładowca. Program przyznawał absolwentom punkty ECTS ( wg Europejskiego Systemu Transferu Punktów)

  • W trakcie przewodu doktorskiego na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej w ramach specjalizacji: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

  • Właściciel, konsultant i trener firmy Market Service (1992-1996)

  • Merchandising Training Manager Bahlsen ( 1992-1993 )

  • Kierownik Szkolenia Sprzedaży Krajowej E. Wedel/ PepsiCo ( 1993-1994 )

  • Dyrektor Sprzedaży i Marketingu PWI Torwin w Toruniu (1994-1995)

  • Z-ca Dyr. Sprzedaży HEJS Sp. z o.o. w Bydgoszczy (1995-96)

  • Właściciel, konsultant i trener firmy CREDO szkolenia sprzedawców (1996-…)

  • Konsultant Hurtowni Leków Torfarm w Toruniu (1996-1997)

  • Senior Brand Manager w dziale marketingu Nestlé – Toruń Pacific (1997 r.)

  • Praca w grupie trenerów sprzedaży Szkoła Aristide Merloni Polska w Warszawie ( 1998 r.)

  • Trener sprzedaży w Laboratorium kosmetycznym Dr Irena Eris (1997 – 1999)

  • Konsultacje i treningi sprzedaży dla POLBITA S.A. (1999 – 2002)

  • Kompleksowe zapewnienie szkoleń dla Grupy Polskie Składy Budowlane S.A. w ramach CREDO, ze sprzedaży, zarządzania, marketingu i finansów (2000-..)

  • Kompleksowe zapewnienie szkoleń dla BAKOMA S.A.w ramach CREDO, ze sprzedaży, zarządzania a także coachingów (2003 -..)

Kompetencje – co umie?

  • aktywnie sprzedawać

  • rozpoznawać potrzeby szkoleniowe

  • projektować programy treningowe

  • zarządzać zespołem sprzedaży

  • prowadzić treningi podnoszące kompetencje

  • projektować a następnie prowadzić coaching w terenie

  • współpracować z personelem firmy w celu wypracowania efektywnych metod sprzedaży (z dyrekcją i handlowcami)

  • prowadzić rekrutację i selekcję pracowników

Credo życiowe:
„Człowiek sprzedaje człowiekowi”. Rozwinięcie: „ile dajesz – tyle dostajesz”

Zawsze (wraz ze współpracującym zespołem) zapewnia klientom szeroki wachlarz usług począwszy od marketingu poprzez sprzedaż, doradztwo personalne aż po finanse i aspekty prawne działalności gospodarczej.

Zrealizował ponad 400 dni treningowych ze sprzedawcami, przedstawicielami handlowymi, menedżerami, pracownikami aptek i banków.

Przeprowadził ponad 300 dni audytów i coaching’ów z handlowcami i menedżerami sprzedaży.

Napisał kilkanaście programów treningowych, oraz projekty kompleksowe – dofinansowane z UE poprzez PARP. Odbył setki spotkań konsultacyjnych z klientami i konsultantami projektów.

Pracował lub nadal współpracuje z m.in.:

  • E. WEDEL/ PEPSICO

  • TZMO S.A. BELLA

  • POLBITA S. A.

  • BAHLSEN

  • DR IRENA ERIS

  • BANK PKO BP

  • MERLONI ELETTRODOMESTICI

  • GRUPA PSB S.A.

  • RÖBEN- CERAMIKA BUDOWLANA

  • RAUTARUUKKI POLSKA

  • BRISTOL- MYERS SQUIBB/PSA

  • JERONIMO MARTINS

  • APART

  • VOBRO

  • AGROHANDLER

  • TORFARM S. A.

  • TORWIN/ AGROS

  • ZELMER

  • STELLA PA

  • ENERGOHANDEL

  • KRAJOWA RADA DORADZTWA ROLNICZEGO

  • WS „ROLNIK”

  • INTECH

  • NOVA GIPS

  • UNI – SYSTEM

  • KAPPA EXPAC PRUSZCZ

  • OVITA – NUTRICIA

  • PRESTON RS

  • DEMARK S.C.

  • PRINTY POLAND

  • GERFLOR POLSKA

  • RUG Riello – Beretta

  • Wapno Kujawy Sp. z o.o.

  • ZPW „Trzuskawica” S.A.

  • KOPEL Sp. z o.o.

  • ZET Energohandel Sp z o.o.

Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska

Konsultant, coach oraz trener.

Doświadczenia zawodowe zdobywała w Grupie PZU. Posiada duże doświadczenie jako partner biznesowy we współpracy i wsparciu Pionów Sprzedaży, Marketingu oraz Administracji. Odpowiadała między innymi za szkolenia i rozwój ponad 1300 pracowników oraz efektywną Politykę Coachingową. Wypracowała i wdrażała zasady współpracy w ramach wielu projektów, między innymi w projekcie MORS, którego głównym celem było podniesienie efektywności Pionu Sprzedaży. W realizowanych projektach była odpowiedzialna za cały proces szkoleniowy od diagnozy potrzeb szkoleniowych, projektowania i doboru działań rozwojowych po ocenę efektywności. Wspierała Szefów Pionu Sprzedaży i Marketingu w zakresie doradztwa szkoleniowo-rozwojowego ukierunkowanego na realizację celów biznesowych. Pracowała z sukcesami jako coach z managerami sprzedaży. Tworzyła zasady i uczestniczyła w Assessment Center jako asesor dla 80 trenerów wewnętrznych, a następnie przygotowała trzyletni program rozwojowy dla tej grupy pracowników.

Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS z zakresu „Zarządzania procesami szkoleniowymi”. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie – Studia Podyplomowe Psychologia Społeczna Zarządzanie Rozwojem Organizacji. Od stycznia 2011 r. certyfikowany coach ICC. Manager Projektu HRD BP. Jest konsultantem między innymi w zakresie wdrażania efektywnych rozwiązań do polityk szkoleniowych w organizacjach. Specjalizuje się w praktycznym wykorzystaniu narzędzi coachingowych w badaniu potrzeb szkoleniowych.

Doradza działom HR w zakresie wdrażania efektywnych polityk szkoleniowych ukierunkowanych na cele biznesowe, realizuje projekty podczas których jest osobą odpowiedzialną za szczegółową analizę potrzeb organizacji, dostosowanie adekwatnych działań rozwojowych i wdrożeniowych. Współpracuje również z jednostkami wspierającymi seniorów oraz realizującymi projekty dla kobiet.

Monika Skorykow

Specjalista ds. komunikacji, filolog medialny, trener Komunikacji Transformującej i Treningu Zastępowania Agresji.

Przez wiele lat budowała relacje zespołowe we własnym biznesie w obszarze komunikacji marketingowej, jako lider i konsultant w zespołach projektowych, głównie z działami marketingu, sprzedaży oraz szkoleń, podczas organizacji eventów i imprez oraz zajęć edukacyjnych. Autor artykułów i felietonów do prasy branżowej.

„Moją misją jest wspieranie dobrych relacji w biznesie, takich które budują ludzi, wzajemne zrozumienie i skuteczne współdziałanie. Dzięki nim każdy może osiągać cele indywidualne oraz zespołowe, podnosząc efektywność działań i komfort pracy. Komunikacja Transformująca dostarcza narzędzi i rozwiązań dla różnych modeli oraz szczebli zarządzania.”

Michał Osiński

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego – socjolog, pasjonat astronomii i fotograf.

Obecnie związany z Landscapephoto.pl i Aspen Consulting. Prowadzi szkolenie z Fotografii Operacyjnej.

Założyciel i przewodniczący Siedleckiego Towarzystwa Miłośników Astronomii.

Fotoreporter w publikacjach w prasie lokalnej.

Pracował, jako Specjalista ds. marketingu w MKK Siedlce. Był odpowiedzialny za tworzenie kanałów kontaktowych z kibicami, partnerami, sponsorami, stworzenie oferty sponsorskiej i koordynację działań marketingowych klubu.

Był także Fundraiserem/kierownikiem projektu fundraisingowego w Gnyszka Fundraising Advisors.

Tworzył i kontakty z siecią darczyńców, organizował eventów fundraisingowych, promował działania organizacji pozarządowych. Współpracował z; Dobroczynnosc.com, Świat Pod Palcami, Za-Dyszka.pl dla Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”.

Był członkiem zespołu ewaluacyjnego w Projekcie społecznym „Wiem jak jest” a także członkiem zespołu badawczego na Politechnice Warszawskiej: „Wpływ elementów krajobrazu na wartość estetyczną krajobrazu”.

Krzysztof Bytomski

Trener biznesu, executive coach, mentor, menedżer, inżynier.

Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu firmami oraz projektami inżynieryjnymi i konsultingowymi – był członkiem zarządów, menedżerem i kierownikiem projektów m.in. w: CDM Smith, Prokom (Royal HaskoningDHV), Halcrow (Jacobs), Artelia, Niras, KPMG.
 
Pracuje zarówno z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, jak i osobami, którym zależy na wzmocnieniu efektywności oraz osiągnięciu satysfakcji z działania.
 
W szczególności wspiera w rozwoju ekspertki i ekspertów profesji technicznych.
 
Absolwent Oxford Brookes University – Executive MBA, Politechniki Krakowskiej, SGH, Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i Szkoły Coachów Akademii SET (akredytacja ACSTH ICF).
 
 
Szkolenia
 
Opracowuje i prowadzi szkolenia, warsztaty Action Learning oraz programy rozwojowe w takich obszarach, jak:
·         rozwój kompetencji menadżerskich
·         zarządzanie projektami
·         zarządzanie zmianą w organizacji
·         budowania efektywnych zespołów i zarządzanie nimi
·         motywowanie i angażowanie pracowników
·         efektywność osobista
·         komunikacja interpersonalna
·         rozwiązywanie trudnych sytuacji menedżerskich
 
 
Coaching
 
Jako coach pomaga klientom zwiększyć ich zaangażowanie w realizację celów oraz wykorzystanie ich potencjału.
Indywidualne sesje coachingowe są stałym elementem programów rozwojowych i istotnym uzupełnieniem prowadzonych przez niego szkoleń.
 
Prowadzi:
·         Executive coaching
·         Coaching zespołowy
·         Coaching kariery
·         Coaching dla ekspertek i ekspertów profesji technicznych
 
 
Mentoring
 
Jako wieloletni praktyk biznesu, skutecznie dzieli się zdobytą wiedzą oraz doświadczeniem w:
·         prowadzeniu spółek w środowisku międzynarodowym
·         zarządzaniu złożonymi projektami
·         pracy z „trudnymi” klientami
·         naprawianiu zagrożonych, deficytowych projektów
·         reorganizacji zespołów, negocjacjach kontraktów i zarządzaniu zmianą
 
Wspiera rozwój kompetencji, pokazuje skuteczne sposoby realizacji celów, motywuje do działania.
 
 
Działalność pro bono
 
Jest mentorem w:
·         Programie Mentoringowym Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa „Młodzi Liderzy Budownictwa”
·         Programie Mentoringowym „Top Woman in Real Estate”
 
Prowadzi warsztaty (z kompetencji miękkich, budowania kariery, zarządzania projektami) dla studentów:
·         Politechniki Warszawskiej
·         Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania
 
 
Jakość
 
Dba o wysoką jakość usług – zgodnie z:
·         Kodeksem Dobrych Praktyk Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
·         Kodeksem Etycznym ICF
·         Standardem Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
 
Po szkoleniu, zawsze można liczyć na jego wsparcie  – Tel / Email / Teams / Zoom / Whatsapp.
 
Pracuje w języku polskim i angielskim.

Kamil Jarząb

Skuteczne czytanie i nauka.

Uczy jak efektywnie się uczyć, by proces nauki był maksymalnie skuteczny i satysfakcjonujący.

Wykorzystuje sprawdzoną wiedzę z zakresu skutecznych metod uczenia się, technik szybszego czytania i praktycznej psychologii.

Kursanci uczą się 2-3 razy efektywniej, dzięki czemu mają więcej czasu na to, co lubią, podczas gdy ich wartość rynkowa ciągle rośnie.

Wierzy, że czas to zasób, którego nie da się odzyskać. Wierzę, że jeśli mielibyśmy go więcej, to moglibyśmy go przeznaczyć na coś dobrego dla siebie i dla innych.

Dlatego, jeśli:

Wiesz, że czytanie książek spowodowałoby, że Twój rozwój osobowy i firmy bardzo by przyśpieszył. Masz nawet listę potrzebnych książek do przeczytania, ale czujesz, że proces czytania i uczenia się bardzo się wydłuża i staję się męczący – a stos książek cały czas rośnie?

Czytasz książki biznesowe i rozwojowe, ponieważ chcesz się rozwijać, dlatego chcesz jak najwięcej zapamiętać, ale i tak po czasie uświadamiasz sobie, że za dużo nie pamiętasz?

Podczas czytania błądzisz myślami i po kilku stronach nie wiesz, o czym czytałeś/czytałaś, co powoduje frustrację i niechęć do dalszego czytania?

A może po prostu zastanawiasz się, czy istnieją jakieś skuteczne sposoby, na usprawnienie Twojego czytania i uczenia się, ponieważ dzięki temu miałbyś/miałabyś więcej cennego czasu?

Skontaktuj się z nami, a opowiemy Ci więcej, jak możesz odzyskać czas i przeznaczyć go dla siebie lub dla najbliższych, dzięki zajęciom z Kamilem.

Z kim jeszcze współpracujemy?

Polecamy również usługi w zakresie konsultingu biznesowego, które świadczy współpracująca z nami firma HH Management Consulting