Adam Górecki

trener, konsultant, interim menedżer, przedsiębiorca

  • zarządzanie zespołami

  • przywództwo

  • sprzedaż i obsługa klienta

Trenerzy współpracujący

Piotr Ufnal

Ekspert i praktyk w dziedzinie mediów z 30-letnim doświadczeniem międzynarodowym – dziennikarz Francuskiej Agencji Prasowej AFP, dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu. Mediator, trener, coach.trener, konsultant, interim menedżer, przedsiębiorca.

Ekspert i praktyk w dziedzinie mediów z 30-letnim doświadczeniem międzynarodowym – dziennikarz Francuskiej Agencji Prasowej AFP, dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu. Mediator, trener, coach.

Jako korespondent AFP w Warszawie obsługiwał najważniejsze wydarzenia w Polsce: przemiany ustrojowe przełomu lat 80. i 90., wybory prezydenckie i parlamentarne w latach 90. Publikował w prasie francuskiej – oprócz AFP, był stałym korespondentem gazety ekonomicznej La Tribune.

Od 2000 r. odpowiada za rozwój biznesu AFP w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bałkanach. Negocjuje warunki współpracy z mediami, instytucjami rządowymi i placówkami dyplomatycznymi w 15 krajach.

Filolog romanista, posiada dyplom Paryskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Absolwent studiów podyplomowych na wydziale Negocjacji i Mediacji Uniwersytetu SWPS. Absolwent Erickson Coaching International. Mediator przy Sądzie Rejonowym w Warszawie. Mediator Międzynarodowego Centrum Mediacji.

Posiada kompetencje na poziomie eksperckim w dziedzinie negocjacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania konfliktami, współpracy w środowisku wielokulturowym i wielonarodowościowym.

Biegle włada francuskim (poziom C2) i angielskim (poziom C1).

Działalność dziennikarska:

  • Agence France-Presse – od 1986 – dziennikarz agencyjny ze specjalizacją ekonomiczną, praktyk biznesu mediowego

  • La Tribune (francuski dziennik ekonomiczny) – 1994-2001

  • Radio Zet – 1990-1991

Działalność akademicka:

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Warszawa

  • Wywiad i Artykuł prasowy – ćwiczenia dla studentów III roku, od 2012

  • Erystyka, sztuka prowadzenia debat publicznych – ćwiczenia dla II roku, 2012-2015

  • Mediacje Społeczne i Coaching – ćwiczenia dla studentów I roku, od 2015 (nowa specjalizacja)

  • Członek Wydziałowej Rady Biznesu na Wydziale Teologicznym (doradztwo w sprawach programowych)

Działalność mediacyjna:

  • Studia podyplomowe na Wydziale Mediacji i Negocjacji Uniwersytetu SWPS (2008-2009)

  • Mediator przy Sądzie Rejonowym w Warszawie (2013)

  • Mediator Międzynarodowego Centrum Mediacji działającego przy zagranicznych izbach handlowych w Polsce (2017)

  • Prowadzi mediacje rodzinne, pracownicze i gospodarcze

Działalność doradcza i trenerska:

  • Coaching (life & business coaching) – dyplom Erickson Coaching International przy Wszechnicy UJ w Krakowie (2015)

  • Zarządzanie konfliktami w biznesie (konflikty pracownicze indywidualne i grupowe, mobbing)

  • Szolenia z autoprezentacji i wystąpień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem pracy nad głosem)

Rafał Korsak

Z zawodu trener, doradca, menadżer. Posiada zarówno duże praktyczne doświadczenie biznesowe (24 lata) jak i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (11 lat).

Karierę zawodową rozpoczął 24 lata temu współtworząc Radio Zet. Zajmował stanowiska menadżerskie i dyrektorskie w działach sprzedaży i marketingu firm średniej wielkości i dużych korporacji (Radio Zet, FilmNet, Era GSM, TJ Partner, Impact Media). W swojej wieloletniej pracy zarządzał wieloma złożonymi projektami z zakresu marketingu oraz prowadził negocjacje na różnych poziomach – począwszy od negocjacji cenowych przy prostych zakupach B2B aż po skomplikowane, wieloetapowe i wielopłaszczyznowe negocjacje kontraktów na wiele milionów złotych.

Obecnie jest niezależnym trenerem-konsultantem, specjalizującym się tematach z zakresu marketingu, reklamy i promocji, zarządzania marką, planowania mediów, a także z zakresu sprzedaży, technik negocjacji, prezentacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania. Szkolenia prowadzone przez niego oceniane są zawsze bardzo wysoko (zawsze powyżej 4,5 w skali 1-5). Dotychczas przeprowadził kilkaset szkoleń zarówno z zakresu umiejętności miękkich (sprzedaż, negocjacje, asertywność, komunikacja interpersonalna, zarządzanie), jak i komunikacji marketingowej.
Jest autorem kilku pozycji książkowych z zakresu marketingu a także wielu publikacji w prasie fachowej.

Jest absolwentem szkoły trenerów TROP, jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce.
Od dziesięciu lat jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: SGH, Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji i w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Szkolił między innymi pracowników takich firm i instytucji jak:

  • Aflofarm

  • ARC Rynek i Opinia

  • AT Kearney

  • Bayer

  • Cityboard Metro

  • Centrum Konferencyjne Falenty

  • Europlakat

  • Energa

  • Ferrero

  • Gdańska Infrastruktura Wodociągowo – Kanalizacyjna

  • Starostwo Powiatowe w Hajnówce

  • Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu

  • Krajowy Ośrodek EFS

  • Krajowy Fundusz Kapitałowy

  • Media Regionalne

  • Ministerstwo Edukacji Narodowej

  • Ministerstwo Gospodarki

  • Ministerstwo Sprawiedliwości

  • Ministerstwo Środowiska

  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych

  • Narodowy Bank Polski

  • NASK

  • PKN Orlen

  • PZU

  • Radio Zet

  • Radio Złote Przeboje

  • Radio Eska

  • Rzeczpospolita

  • Superpharm

  • Super Express

  • UM Łódź

  • UM Szczecin

  • UM Województwa Warmińsko Mazurskiego

  • Universal McCann

  • Warszawskie Centrum Expo XXI

  • WUP Szczecin

  • Wydawnictwo Edipresse

  • Wydawnictwo Egmont

  • Wydawnictwo Murator

  • Zenith Optimedia Group

  • Związek Banków Polskich

Sławomir Buschka

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem, konsultant i trener biznesu, przedsiębiorca, współzałożyciel firmy PiIRO Sp. z o.o..

Posiada praktykę w zarządzaniu zarówno całością przedsiębiorstwa, jak i bezpośredniego zarządzania poszczególnymi jego funkcjami, w tym m.in.: zarządzaniu działalnością handlową, zarządzaniu finansami, prowadzeniu analiz marketingowych i finansowych, budowy planów strategicznych i operacyjnych, przygotowywaniu i wdrażaniu procedur wewnętrznych, oraz prowadzeniu negocjacji biznesowych z partnerami polskimi i zagranicznymi.

Specjalizuje się zarządzaniu restrukturyzacją naprawczą przedsiębiorstw oraz w zagadnieniach dotyczących zarządzania procesami sprzedaży z wykorzystaniem metodyki i narzędzi CRM oraz budowie i wdrożeniu strategii marketingowych w branżach B2B.

Absolwent Wydziału Mechanicznego –Technologicznego Politechniki Warszawskiej, uczestnik studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Klienci, dla których realizował seminaria menedżerskie lub uczestniczył w projektach doradczych, to m.in.:

  • Volkswagen Group Polska

  • Provident Polska SA

  • Hewlett Packard Polska

  • Opinion

  • Grupa Cementowni Górażdże

  • Zakłady Azotowe Anwil Włocławek

  • Malborskie Zakłady Chemiczne Organika SA

  • Osadkowski- Raifeisen, Osadkowski-Cebulski

  • Polbita

  • RYWAL

  • Astromal

  • Polskie Porty Lotnicze

  • SODEXO Polska

  • Wincanton Polska

  • Auchan Polska

  • PESA SA

  • MPT (jedna z największych w Polsce grup zakupowych w branży spożywczej)

  • ORLEN SA

  • Azoty Puławy SA

  • Carlsberg Okocim

  • INTERIA.PL

  • Lesaffre Polska

  • Ergom

  • YAWAL SA

  • AMBRA SA

  • Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych

  • PIT-RADWAR SA

Przemysław Siwula

Trener biznesu, konsultant, handlowiec z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu.

Pracował w FMCG dla BAKOMA S.A., BAHLSEN, E. WEDEL S.A., LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS, w branży budowlanej GRUPA PSB S.A., ROBEN CERAMIKA BUDOWLANA, salony jubilerskie APART SP. Z O.O. i inne.

Ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Psychologia marketingu i zarządzania – studia podyplomowe na Wydziale Nauk Społecznych, obronione z wynikiem bdb. Ponadto ukończył Politechnikę Poznańską – Wydział Budowy Maszyn – mgr inż.
Uczył się w koncernach FMCG (PesiCo, Nestlé). Ukończył liczne szkolenia i treningi (Mercuri Int. Door Int., HEY Int., Cris More Asociates, Carizma, Soges Italy, Schenk Institute)

Przebieg kariery:

  • Właściciel, konsultant i trener firmy CREDO – szkolenia, twórcza sprzedaż

  • Trener – Coach. W latach 2013 – 2014 – ukończony kurs coachingowy i uzyskany międzynarodowy certyfikat: ACC ICF

  • W latach 2012 – 2013. Ukończony specjalistyczny kurs trenerski Rozviyak

  • Od 2013 r. Wykładowca na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wydział Zamiejscowy w Cieszynie w zakresie kompetencji psychospołecznych w zarządzaniu

  • Od 2013 r. na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Twórca autorskiego programu Akademia Liderów Biznesu i wykładowca. Program przyznawał absolwentom punkty ECTS ( wg Europejskiego Systemu Transferu Punktów)

  • W trakcie przewodu doktorskiego na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej w ramach specjalizacji: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

  • Właściciel, konsultant i trener firmy Market Service (1992-1996)

  • Merchandising Training Manager Bahlsen ( 1992-1993 )

  • Kierownik Szkolenia Sprzedaży Krajowej E. Wedel/ PepsiCo ( 1993-1994 )

  • Dyrektor Sprzedaży i Marketingu PWI Torwin w Toruniu (1994-1995)

  • Z-ca Dyr. Sprzedaży HEJS Sp. z o.o. w Bydgoszczy (1995-96)

  • Właściciel, konsultant i trener firmy CREDO szkolenia sprzedawców (1996-…)

  • Konsultant Hurtowni Leków Torfarm w Toruniu (1996-1997)

  • Senior Brand Manager w dziale marketingu Nestlé – Toruń Pacific (1997 r.)

  • Praca w grupie trenerów sprzedaży Szkoła Aristide Merloni Polska w Warszawie ( 1998 r.)

  • Trener sprzedaży w Laboratorium kosmetycznym Dr Irena Eris (1997 – 1999)

  • Konsultacje i treningi sprzedaży dla POLBITA S.A. (1999 – 2002)

  • Kompleksowe zapewnienie szkoleń dla Grupy Polskie Składy Budowlane S.A. w ramach CREDO, ze sprzedaży, zarządzania, marketingu i finansów (2000-..)

  • Kompleksowe zapewnienie szkoleń dla BAKOMA S.A.w ramach CREDO, ze sprzedaży, zarządzania a także coachingów (2003 -..)

Kompetencje – co umie?

  • aktywnie sprzedawać

  • rozpoznawać potrzeby szkoleniowe

  • projektować programy treningowe

  • zarządzać zespołem sprzedaży

  • prowadzić treningi podnoszące kompetencje

  • projektować a następnie prowadzić coaching w terenie

  • współpracować z personelem firmy w celu wypracowania efektywnych metod sprzedaży (z dyrekcją i handlowcami)

  • prowadzić rekrutację i selekcję pracowników

Credo życiowe:
„Człowiek sprzedaje człowiekowi”. Rozwinięcie: „ile dajesz – tyle dostajesz”

Zawsze (wraz ze współpracującym zespołem) zapewnia klientom szeroki wachlarz usług począwszy od marketingu poprzez sprzedaż, doradztwo personalne aż po finanse i aspekty prawne działalności gospodarczej.

Zrealizował ponad 400 dni treningowych ze sprzedawcami, przedstawicielami handlowymi, menedżerami, pracownikami aptek i banków.

Przeprowadził ponad 300 dni audytów i coaching’ów z handlowcami i menedżerami sprzedaży.

Napisał kilkanaście programów treningowych, oraz projekty kompleksowe – dofinansowane z UE poprzez PARP. Odbył setki spotkań konsultacyjnych z klientami i konsultantami projektów.

Pracował lub nadal współpracuje z m.in.:

  • E. WEDEL/ PEPSICO

  • TZMO S.A. BELLA

  • POLBITA S. A.

  • BAHLSEN

  • DR IRENA ERIS

  • BANK PKO BP

  • MERLONI ELETTRODOMESTICI

  • GRUPA PSB S.A.

  • RÖBEN- CERAMIKA BUDOWLANA

  • RAUTARUUKKI POLSKA

  • BRISTOL- MYERS SQUIBB/PSA

  • JERONIMO MARTINS

  • APART

  • VOBRO

  • AGROHANDLER

  • TORFARM S. A.

  • TORWIN/ AGROS

  • ZELMER

  • STELLA PA

  • ENERGOHANDEL

  • KRAJOWA RADA DORADZTWA ROLNICZEGO

  • WS „ROLNIK”

  • INTECH

  • NOVA GIPS

  • UNI – SYSTEM

  • KAPPA EXPAC PRUSZCZ

  • OVITA – NUTRICIA

  • PRESTON RS

  • DEMARK S.C.

  • PRINTY POLAND

  • GERFLOR POLSKA

  • RUG Riello – Beretta

  • Wapno Kujawy Sp. z o.o.

  • ZPW „Trzuskawica” S.A.

  • KOPEL Sp. z o.o.

  • ZET Energohandel Sp z o.o.

Krystyna Matuszkiewicz-Łyczykowska

Konsultant, coach oraz trener.

Doświadczenia zawodowe zdobywała w Grupie PZU. Posiada duże doświadczenie jako partner biznesowy we współpracy i wsparciu Pionów Sprzedaży, Marketingu oraz Administracji. Odpowiadała między innymi za szkolenia i rozwój ponad 1300 pracowników oraz efektywną Politykę Coachingową. Wypracowała i wdrażała zasady współpracy w ramach wielu projektów, między innymi w projekcie MORS, którego głównym celem było podniesienie efektywności Pionu Sprzedaży. W realizowanych projektach była odpowiedzialna za cały proces szkoleniowy od diagnozy potrzeb szkoleniowych, projektowania i doboru działań rozwojowych po ocenę efektywności. Wspierała Szefów Pionu Sprzedaży i Marketingu w zakresie doradztwa szkoleniowo-rozwojowego ukierunkowanego na realizację celów biznesowych. Pracowała z sukcesami jako coach z managerami sprzedaży. Tworzyła zasady i uczestniczyła w Assessment Center jako asesor dla 80 trenerów wewnętrznych, a następnie przygotowała trzyletni program rozwojowy dla tej grupy pracowników.

Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS z zakresu „Zarządzania procesami szkoleniowymi”. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie – Studia Podyplomowe Psychologia Społeczna Zarządzanie Rozwojem Organizacji. Od stycznia 2011 r. certyfikowany coach ICC. Manager Projektu HRD BP. Jest konsultantem między innymi w zakresie wdrażania efektywnych rozwiązań do polityk szkoleniowych w organizacjach. Specjalizuje się w praktycznym wykorzystaniu narzędzi coachingowych w badaniu potrzeb szkoleniowych.

Doradza działom HR w zakresie wdrażania efektywnych polityk szkoleniowych ukierunkowanych na cele biznesowe, realizuje projekty podczas których jest osobą odpowiedzialną za szczegółową analizę potrzeb organizacji, dostosowanie adekwatnych działań rozwojowych i wdrożeniowych. Współpracuje również z jednostkami wspierającymi seniorów oraz realizującymi projekty dla kobiet.

Monika Skorykow

Specjalista ds. komunikacji, filolog medialny, trener Komunikacji Transformującej i Treningu Zastępowania Agresji.

Przez wiele lat budowała relacje zespołowe we własnym biznesie w obszarze komunikacji marketingowej, jako lider i konsultant w zespołach projektowych, głównie z działami marketingu, sprzedaży oraz szkoleń, podczas organizacji eventów i imprez oraz zajęć edukacyjnych. Autor artykułów i felietonów do prasy branżowej.

„Moją misją jest wspieranie dobrych relacji w biznesie, takich które budują ludzi, wzajemne zrozumienie i skuteczne współdziałanie. Dzięki nim każdy może osiągać cele indywidualne oraz zespołowe, podnosząc efektywność działań i komfort pracy. Komunikacja Transformująca dostarcza narzędzi i rozwiązań dla różnych modeli oraz szczebli zarządzania.”

Michał Osiński

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego – socjolog, pasjonat astronomii i fotograf.

Obecnie związany z Landscapephoto.pl i Aspen Consulting. Prowadzi szkolenie z Fotografii Operacyjnej.

Założyciel i przewodniczący Siedleckiego Towarzystwa Miłośników Astronomii.

Fotoreporter w publikacjach w prasie lokalnej.

Pracował, jako Specjalista ds. marketingu w MKK Siedlce. Był odpowiedzialny za tworzenie kanałów kontaktowych z kibicami, partnerami, sponsorami, stworzenie oferty sponsorskiej i koordynację działań marketingowych klubu.

Był także Fundraiserem/kierownikiem projektu fundraisingowego w Gnyszka Fundraising Advisors.

Tworzył i kontakty z siecią darczyńców, organizował eventów fundraisingowych, promował działania organizacji pozarządowych. Współpracował z; Dobroczynnosc.com, Świat Pod Palcami, Za-Dyszka.pl dla Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”.

Był członkiem zespołu ewaluacyjnego w Projekcie społecznym „Wiem jak jest” a także członkiem zespołu badawczego na Politechnice Warszawskiej: „Wpływ elementów krajobrazu na wartość estetyczną krajobrazu”.

Z kim jeszcze współpracujemy?

Polecamy również usługi w zakresie konsultingu biznesowego, które świadczy współpracująca z nami firma HH Management Consulting