Cel szkolenia:

  • Poznanie kluczowych zagadnień związanych z zarządzaniem zespołem sprzedaży.
    Ćwiczenia praktyczne.
  • Rozwój kompetencji – wyznaczanie kierunków własnego rozwoju - automotywacja.
  • Poznanie i rozpoznawanie własnego typu zachowania i potrzeb podwładnych.
  • Wykorzystanie komunikacji w sytuacjach menedżerskich.
  • Wyszczególnienie i przećwiczenie kluczowych umiejętności menedżerskich, takich jak:
    • motywowanie
    • organizacja pracy własnej i zespołu
    • zarządzanie
    • egzekwowanie norm i wartości
    • poznawanie potrzeb podwładnych
    • autoanaliza i planowanie własnego rozwoju
    • prowadzenie rozmowy korygującej
    • delegowanie zadań
    • udzielanie pochwały
    • planowanie sprzedaży
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
  • Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
  • Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.

Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.

dowiedz się więcej - pobierz .pdf